نظرسنجی

از نحوه اطلاع‌رسانی نهادهای مسئول درباره جزئیات پرونده تازه فساد راضی هستید؟
گلزن دربی به تست پزشکی استقلال نزدیک شد/ ساپینتو گزینه آبی‌ها را دید و پسندید
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

قرار است کادر پزشکی همین روزها و با انجام یک تست شرایط رضایی را سنجیده و در نهایت اگر او بتواند تا یک ماه دیگر به شکل کامل به فوتبال برگردد، این موضوع را به اطلاع مدیران باشگاه برساند تا قرارداد کاوه رضایی با استقلال قطعی شود.

کاوه رضایی، بازیکن سابق تیم استقلال طی امروز و فردا با حضور در تست پزشکی باشگاه استقلال کارهای اولیه برای بازگشت به جمع هم‌تیمی‌های سابقش را آغاز می‌کند. رضایی که در طول سال‌های اخیر در باشگاه‌های بلژیک توپ می‌زد، پس از مصدومیتی که حدود ۳ ماه پیش برایش به وجود آمد، هنوز قادر به انجام مسابقات فوتبال نیست. رضایی که از یک ماه پیش به ایران برگشته، ابتدا زیر نظر دکتر نوروزی مراحل فیزیوتراپی و آب‌درمانی‌اش را آغاز کرد تا با تقویت عضلات ناحیه آسیب‌دیده آماده بازگشت به تمرینات سنگین شود.

او همچنین در این مدت با حضور در سالن‌های بدنسازی مشغول انجام تمرینات اختصاصی بود تا خودش را به لحاظ جسمانی آماده حضور در تمرینات سنگین پیش‌فصل استقلال کند اما ظاهراً کاوه حداقل تا دو هفته دیگر قادر به انجام تمرینات سنگین روی چمن نیست. با این حال قرار است کادر پزشکی همین روزها و با انجام یک تست شرایط رضایی را سنجیده و در نهایت اگر او بتواند تا یک ماه دیگر به شکل کامل به فوتبال برگردد، این موضوع را به اطلاع مدیران باشگاه برساند تا قرارداد کاوه رضایی با استقلال قطعی شود.

ناگفته نماند؛ سرمربی تیم استقلال نیز در جریان موضوع مصدومیت رضایی و البته سوابق درخشان او در باشگاه‌های بلژیکی و استقلال هست و از باشگاه خواسته با در نظر گرفتن اینکه کاوه پس از پشت‌سر گذاشتن مصدومیتش می‌تواند به استقلال کمک کند، او را جذب کنند.

شایان ذکر است‌؛ رضایی در لیگ برتر شانزدهم بازیکن تیم استقلال و شاگرد علیرضا منصوریان بود که از تیم ذوب‌آهن به این تیم پیوست و در همان سال در دربی برای استقلال گل زد.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۶
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۲
  • سامان جمالی FR ۱۲:۱۴ - ۱۴۰۱/۰۴/۲۰
    خب خداروشکر تیم داره کامل میشه . فقط اگه میشد چهارتا فوروارد هم بگیریم عالی میشه . من نگرانم . تیم داره توی پست های مختلف عالی بسته میشه ولی هنوز فورواردهامون یازده تا نشدن . این یکم منِ هوادار رو دچار استرس می کنه که نکنه توی پست فوروارد به مشکل بخوریم . عجیبه در حالیکه باشگاه رقیب تا بن دندان به فورواردهای آسیای میانه و حومه مجهز شده چرا ما باید فقط هفت تا فوروارد داشته باشیم نه یازده تا ؟ واقعا اینها با چیه ما مشکل دارن ؟ یا شاید هم نمی فهمن که یه تیم فوتبال یازده تا بازیکن داره که نمیذارن ما چهارتا فوروارد دیگه بگیریم که در شرایط برابر و یازده به یازده بریم توی زمین !
  • پوریا ولی / وریا غفوری IR ۱۴:۰۶ - ۱۴۰۱/۰۴/۲۰
    کاوه خان اون گل زیبا تو دربی یک نیمه سه گل به پیروزی زد گل زیبا علی قربانی کاوه فرشید هودران استقلال جالب تو لیگ بلژیک هم بیرواند از کاوه رضایی گل خورده قهرمانی استقلال وریا غفوری تختی زمان فرق نداره کجا دنیا بازی کنی این که دنیا داره از تو یاد میکنه کل ازده مردان شیر زنان ازده حمایت کردن از وریا میشه قهرمان شد مثل ترابی راحت ولی پهلوان بودن اسم تو یزدانی تو کشتی شما هر دو تختی زمان هستین
  • لنگی کیسه روبکش IR ۱۵:۱۳ - ۱۴۰۱/۰۴/۲۰
    من اینا میدونم تیم لنگ اگه انقدرحمایت نمیشدازهرنظر رسانه دولت وزیر وکیل و.....میشدکمترپیکان سایپا
  • علی IR ۱۵:۵۳ - ۱۴۰۱/۰۴/۲۰
    باور کنید الآن ازش تست کرونا فقط میگیرند جای دوبار تست گرفتن بعدهم دوروز دیگه الکی میگن تو تمرین مصدوم شد بابا برید خجالت بکشید این همه وینگر مگه چندتاشون میتونن فیکس باشن همین نیمکت نشینیشون برا تیم حاشیه درست میکنه برید یه بازیساز خوب جذب کنید یه راست جای دانشگر و وریا جذب کنید تیکدری وآذرباد رو ول کردید چسبیدید فقط به وینگر به خاطر خواست دلال معلوم شد تو استقلال هیچ متخصص کارشناس و مشاور خوبی نیست مظلومی ومومنی هم دارن حق السکوت از دلال میگیرن وبه استقلال خیانت میکنند
  • محمود IR ۱۶:۰۹ - ۱۴۰۱/۰۴/۲۰
    اگه افت نکرده باشه، فوروارد خوبیه
  • ناشناس US ۲۳:۳۷ - ۱۴۰۱/۰۴/۲۰
    بدبخت بوقچی کیسه کش ها و تیم ارگان خاص سردار آجرلو

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

از نحوه اطلاع‌رسانی نهادهای مسئول درباره جزئیات پرونده تازه فساد راضی هستید؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی