نظرسنجی

ارزیابی شما از تغییراتی که تاکنون قلعه‌نویی در سیستم تیم ملی داده؟
سه‌شنبه ۲۱ تیر ۱۴۰۱ - ۱۵:۲۷
۰ |
۰
مورد عجیب آقای خاص/ مورینیو ناامید است!
منبع: ورزش۳
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

ژوزه مورینیو، سرمربی رم، از عدم فعالیت این باشگاه در بازار نقل و انتقالات ناامید و عصبانی است.

فصل گذشته برای ژوزه مورینیو و رم خوب تمام شد و آنها در نهایت موفق شدند با غلبه بر فاینورد در فینال لیگ کنفرانس اروپا، بعد از سال‌ها به یک عنوان قهرمانی دست پیدا کنند. هدف این تیم و ژوزه مورینیو در فصل جدید بازگشت به لیگ قهرمانان و کسب سهمیه است، اما اوضاع تا امروز مطابق میل این سرمربی باتجربه پیش نرفته است.

جالوروسی تاکنون با نمانیا ماتیچ، زکی چلیک و مایل سویلار قرارداد بسته‌اند که البته دو مورد از آنها انتقالی آزاد بوده است. همچنین اخبار حاکی از آن است که نیکولو زانیولو، ستاره ایتالیایی رم در آستانه جدایی از این باشگاه و انتقال به یوونتوس قرار گرفته است. مورینیو در مصاحبه با کوریره دلااسپورت با لبخندی تلخ بر لب گفت: «آیا می‌توانید از روی حالت من بفهمید که نگران هستم؟ البته من کمی از عملکرد باشگاه در بازار نقل و انتقالات ناامید هستم، اما نگران نباشید، نگران نباشید.»

رم به دنبال یک وینگر جدید در پنجره تابستانی است و نام گزینه‌هایی چون گونزالو گوئدس از والنسیا و دومنیکو براردی از ساسولو در این مدت مطرح شده است. همچنین مورینیو مشتاق حضور یک هافبک باتجربه دیگر در کنار نمانیا ماتیچ در میانه میدان است و در صورت فروش زانیولو به یوونتوس، احتمالا آنها با درآمد این انتقال برای جذب بازیکنان جدید اقدام خواهند کرد. رم همچنین برای جذب پائولو دیبالا نیز اقدام کرده، اما به نظر نمی‌رسد این تیم شانس چندانی در مقابل تیم‌هایی چون میلان یا اینتر داشته باشد.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

ارزیابی شما از تغییراتی که تاکنون قلعه‌نویی در سیستم تیم ملی داده؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی