نظرسنجی

نتیجه بازی استقلال - شمس‌آذر قزوین؟
اللهیار طلای ۱۸ عیار آبی‌ها/ ستاره‌ای که ۴۸ میلیارد به استقلال سود رساند
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

مهاجم جوان و آینده دار فوتبال کشورمان با قرارداد دایمی به تیم هال سیتی انگلیس پیوست تا پول خوبی نصیب باشگاه استقلال شود.

با اعلام رسمی باشگاه هال سیتی، اللهیار صیادمنش مهاجم جوان و آینده دار کشورمان با قراردادی چهار ساله به این تیم پیوست. صیادمنش ابتدا در نقل و انتقالات زمستانی فصل گذشته به صورت قرضی از فنرباغچه ترکیه راهی هال سیتی شد؛ تیمی که در چمپیونشیپ انگلیس حضور داشت.

هال سیتی مبلغ خرید مهاجم ملی پوش  ۲۱ ساله ایران را در خبر خود اعلام نکرده است اما چندی پیش مالک این باشگاه گفته بود که برای صیادمنش ۴ میلیون و ۵۰۰ هزار یورو به فنرباغچه می‌رسد و همچنین ۵۰ درصد از حق انتقال بعدی صیادمنش برای باشگاه ترکیه‌ای خواهد بود.

صیادمنش در سال ۲۰۱۹ از تیم استقلال ایران راهی فنرباغچه شد و باشگاه ایرانی بابت این انتقال مبلغ ۶۰۰ هزار دلار از سوی باشگاه ترکیه ای دریافت کرد.

 اما در یک بند قرار داد صیاد منش با فنرباغچه حق ۲۰ درصد انتقال دائمی به تیم‌های دیگر وجود داشت. بنابراین استقلال می‌تواند از حضور صیادمنش در هال سیتی، ۲۰ درصد از مبلغ ۴.۵ میلیون یورو را به دست بیاورد و باشگاه استقلال بابت این انتقال قطعی ۹۰۰هزار یورو دیگر نیز دریافت خواهد کرد.

به عبارت دیگر باشگاه آبی پوشان بابت انتقال مهاجم جوانش ابتدا ۶۰۰ هزار دلار و سپس ۹۰۰ هزار یورو سود کرد تا با یک حساب سر انگشتی و با قیمت دلار و یورو ، حدود ۴۸ میلیارد تومان برای باشگاه استقلال درآمد زایی داشته باشد.

یکی از مسئولان باشگاه استقلال که نخواست نامش فاش شود با تایید این خبر به خبرورزشی گفت : بعد از جام جهانی ۲۰۱۸ روسیه با انتقال مجید حسینی به ترکیه درامد زایی خوبی داشتیم و حالا با انتقال صیاد منش دوباره سود خوبی نصیب باشگاه شده است. البته هنوز این مبلغ به حساب باشگاه واریز نشده و قرار است باشگاه ترکیه ای در دو قسط این مبلغ را واریز کند.  

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۵
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • علی IR ۱۹:۳۲ - ۱۴۰۱/۰۴/۲۱
    کو پول بابا دو روز دیگه میگن یه دلال یا یه مخالف یه بندی تو قرار داد پیدا کرد که این پول به استقلال پرداخت نمیشه مگه میذارن آب خوش از گلوی هوادار پایین بره ما محکومیم چون اسممون تاج بوده برا همین دشمن زیاد داریم
  • محمود IR ۱۹:۳۸ - ۱۴۰۱/۰۴/۲۱
    خدا کنه این پولها صرف کارهای اساسی بشه
  • وحید IR ۱۹:۴۳ - ۱۴۰۱/۰۴/۲۱
    بهترین راه درامدزایی از همین بازیکنان جولان است البته اگر دست دلالان از باشگاه ها کوتاه شود
  • ناهید IR ۱۹:۴۵ - ۱۴۰۱/۰۴/۲۱
    خدا بده برکت . این پول ها کجا میره پس
  • کیسه دوغی IR ۰۰:۱۶ - ۱۴۰۱/۰۴/۲۲
    دارن راه میتراشن برا پول دادن وزارت ورزش ب دوغیاک کسی شک نکنه

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

نتیجه بازی استقلال - شمس‌آذر قزوین؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی