نظرسنجی

از نحوه اطلاع‌رسانی نهادهای مسئول درباره جزئیات فساد اخیر راضی هستید؟
عکس| دل استقلالی‌ها خیلی زود برای فرهاد مجیدی تنگ شد!
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

یکی از اتفاقات جالب توجه در تمرینات روزهای اخیر استقلال واکنش‌های تند سرمربی پرتغالی استقلال با بازیکنان تیمش است.

سرمربی پرتغالی استقلال در روزهای اخیر بارها و بارها در حین برگزاری تمرینات این روزها بر سر بازیکنان استقلال فریاد کشیده و آنها را به انجام صحیح دستورات تاکتیکی اش تشویق می کند. این در حالی است که مرد پرتغالی در روزهای ابتدایی حضورش در ایران به ویژه در ۲۴ ساعت موقتی که برای عقد قرارداد به تهران آمد فقط می خندید و به نظر می رسید یک مربی خوش اخلاق، شوخ و مهربان است. اما با شروع تمرینات و جدی شدن کار، ساپینتو چهره دیگری از خودش را به نمایش گذاشت.

عکس| دل استقلالی ها خیلی زود برای فرهاد مجیدی تنگ شد!

از اتفاقات جالب تمرینات آبی پوشان این است که بازیکنان استقلال این روزها بعضاً لابلای تمرینات با یکدیگر خاطرات فصل گذشته همراه با فرهاد مجیدی را مرور می کنند و نسبت به سخت‌گیری‌های مربی اروپایی جدیدشان معتقدند روزهای سختی در فصل پیش رو منتظرشان خواهد بود.

ریکاردو ساپینتو به هیچ وجه طاقت نافرمانی بازیکنانش را ندارد و در تصاویر منتشر شده از سوی باشگاه نیز مشخص است در حین انجام تمرینات با دقت و وسواسی خاص از نزدیک حرکات تک تک نفرات استقلال را زیر ذره‌بین قرار داده و مراقب آنهاست.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۳
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۳
  • محمدطاها IR ۱۵:۱۶ - ۱۴۰۱/۰۴/۲۴
    جووونم به این خشم و جدیت مربیمون🥰💙با هیچ کس شوخی نداره قشنگ میتونه خیلی از بازیکنان رو احیا کنه، جذبه و مدل مربیگریش به دل میشینه فعلا دلمون برای فرهاد مجیدی تنگ نشده😉امیدوار به یه فصل جذاب با ساپینتو هستیم، بدن های شلاق خورده در طول فصل به ما می تواند کیفیت بالایی از بازیهای استقلال را نشان دهد، مطمئنا بازیهای باکیفیت تر و بهتری نسبت به دوران مجیدی و ماچونی در انتظار ماست⚽🔥💙🌟🌟💙
  • استقلالی IR ۱۵:۳۵ - ۱۴۰۱/۰۴/۲۴
    این درسته
  • کیسه ام کیسه کشم IR ۱۶:۲۷ - ۱۴۰۱/۰۴/۲۴
    آخی دیگه فرنازی نیست ساپورت دلاری کنه حق دارن کیسه کشا

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

از نحوه اطلاع‌رسانی نهادهای مسئول درباره جزئیات فساد اخیر راضی هستید؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی