فدراسیون فوتبال
منبع: ایسنا
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

واعظ آشتیانی، علیرضا اسدی و محمد آخوندی به علت نقص در مدارک، از چرخه انتخابات فدراسیون فوتبال حذف شدند.

ثبت نام برای انتخابات هیات رئیسه فدراسیون فوتبال تا روز بیستم تیر ادامه داشت و چهره های شناخته شده ای با حضور در این فدراسیون، به طور رسمی آمادگی خود را برای حضور در انتخابات اعلام کردند.

مهدی تاج، عزیزالله محمدی، میرشاد ماجدی، امیررضا واعظ آشتیانی، علیرضا اسدی و محمد آخوندی از چهره‌های سرشناسی بودند که برای رقابت در بخش ریاست فدراسیون مدارک خود را ارائه و اقدام به ثبت نام کردند اما کمیته بدوی انتخابات فدراسیون فوتبال در آخرین جلسه با بررسی مدارک و مطابق اساسنامه و آیین نامه  فقط ثبت نام مهدی تاج (رئیس سابق فدراسیون)، عزیز محمدی و میرشاد ماجدی را مورد تایید قرار داده است.

گفته می شود واعظ آشتیانی، اسدی و آخوندی به دلیل نقص مدارک از چرخه انتخابات حذف شده اند.

۳ کاندیدای ریاست فدراسیون فوتبال رد صلاحیت شدند/ حضور غیرمنتظره رئیس جنجالی و سابق در مرحله نهایی!

این افراد تا آخرین ساعت ثبت نام برای ریاست فدراسیون فوتبال (یعنی ساعت  ۱۶ روز ۲۰ تیر) نتوانستند ۵ معرفی نامه الزامی از سوی اعضای مجمع را برای شرکت در انتخابات ارائه کنند و در نتیجه ثبت نام این افراد در انتخابات تکمیل نشده و در نهایت به دلیل نقص مدارک از چرخه انتخابات فدراسیون فوتبال حذف شده‌اند.

اخیرا واعظ آشتیانی یکی از کاندیداهای انتخابات فدراسیون فوتبال در نامه ای به وزارت ورزش و جوانان به شیوه ثبت نام و مهلت تکمیل مدارک اعتراض کرده‌ بود.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۴
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۴
  • حنیف IR ۱۲:۱۱ - ۱۴۰۱/۰۴/۲۶
    واقعاً وقاحت تا کجا جناب تاج اگر این کشور قانون داشت شما اینجا نبودی یا عزیز محمدی کاندیدای کاملا سفارشی
  • پرسپولیس آث میلان ایتالیا GB ۱۲:۴۵ - ۱۴۰۱/۰۴/۲۶
    احتمال فراوان داره کارلوس کیروش دوباره مربی تیم ملی بشه چون قطعا مربی تیم ملی باید با رئیس فدراسیون آینده مچ باشه و مورد تایید او باشه - با آمدن تاج - و حذف سه کاندید دیگر - احتمال فراوان تاج دوباره رئیس فدراسیون خواهد شد و قبل از انتخابات درباره مربی با او هماهنگی میکنند ..... هیات رئیسه نقشی نداره پشت پرده رئیس آینده فدراسیون فوتبال هست که مربی رو هم انتخاب میکنه ...چون همه میدونیم ...مراسم انتخابات فدراسیون فرمالیته هست....
  • م IR ۱۲:۴۶ - ۱۴۰۱/۰۴/۲۶
    بهترین گزینه بین این افراد واعظ آشتیانی هستش.
  • حسین IR ۱۹:۱۵ - ۱۴۰۱/۰۴/۲۶
    خدا رو شکر که مدارک واعظ آشتیانی ناقص و رد شد وقتی ۵ نفر تو رو قبول ندارن خوب نیا کاندید شو . یک آدم بی نهایت جنجالی هر جا رفته بیرونش کردن

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی