نظرسنجی

کدام دو تیم فینالیست‌های لیگ قهرمانان اروپا خواهند شد؟
با وجود ابقا توسط هیئت رئیسه؛ سرنوشت اسکوچیچ به انتخابات گره خورد؟
منبع: فوتبالی
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

سرنوشت دراگان اسکوچیچ ارتباط مستقیمی با انتخابات فدراسیون فوتبال دارد.

در شرایطی که کمیته فنی فدراسیون فوتبال، رای به برکناری دراگان اسکوچیچ از سرمربیگری تیم ملی داده بود، خروجی جلسه  بین اعضای کمیته فنی با هیئت رئیسه فدراسیون فوتبال، ابقای مَرد کروات در سمتش بود تا اسکوچیچ  که در مرحله انتخابی جام جهانی نتایج بسیار خوبی گرفته بود ، در قطر تیم ملی را همراهی کند. این وسط، شاید نتیجه انتخابات فدراسیون فوتبال روی ادامه همکاری تیم ملی با سرمربی کُرواتش تاثیرگذار باشد.

میرشاد ماجدی، مهدی تاج و عزیزالله محمدی سه نامزد پست ریاست فدراسیون فوتبال هستند. به نظر اگر سرپرست فعلی فدراسیون پیروز انتخابات باشد، اسکوچیچ در پستش باقی خواهد ماند اما در صورتی که تاج یا محمدی به عنوان رئیس فدراسیون فوتبال انتخاب شوند، نمی‌توان با قاطعیت درباره ماندن اسکو صحبت کرد و شاید رئیس جدید فدراسیون فوتبال بخواهد تصمیم جدیدی درباره نیمکت تیم ملی بگیرد.

شاید بهتر بود که دیروز اعلام می‌شد اسکوچیچ تا انتخابات ابقا شده چرا که فیفا دی شهریورماه و اردوی اتریش و دو بازی دوستانه با اروگوئه و احتمالا یک حریف دیگر پس از انتخابات فدراسیون فوتبال برگزار خواهد شد.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۶
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • محسن IR ۲۲:۱۳ - ۱۴۰۱/۰۴/۲۷
    حالا ببینیم این رسانه ها دو روز آرامش برای تیم ملی میذارن، دوباره شروع کردن
    • پدرام CA ۲۲:۲۰ - ۱۴۰۱/۰۴/۲۷
      این اسکوچیچ چقدر بدشانسه که این داشتانها درست خورده به تعطیلی لیگ! اینها خبرواسه نشر ندارن هی پیله میکنن به این! لیگهای اروپایی تعطیل لیگ داخلی هم همینطور قهرمانان اسیا هم که نیست. خلاصه هر سال این موقع کاسه چه کنم دستشون بود امسال شیشه عمر اسکوچیچ!
  • رضا IR ۲۲:۳۷ - ۱۴۰۱/۰۴/۲۷
    تا دیر نشده کی روش رو برگردونین. دلخوش به نظر سنجی سایتها نباشین. تا زمانی سایبریهای جیره خور وجود دارن هیچ نظرسنجی ای معتبر نیست.
  • صابر IR ۲۲:۵۲ - ۱۴۰۱/۰۴/۲۷
    نه نداره. تسنیم تکذیب کرد هیات رئیسه تصمیم گیر اصلیه که با انتخابات زیاد دچار تغییر نخواهد شد :)
  • شفای بابا مسعود IR ۲۳:۱۱ - ۱۴۰۱/۰۴/۲۷
    یقینا همینه ، مهدی تاج که معلومه رئیس نخواهد شد چون اول باید تکلیف مدیریت قبلیش رو مشخص کنه بعد خیز برداره برای نوبت دوم !! ماجدی هم هرچه در تئوری و سابقه فنی و فوتبالی خوب باشه در مدیریت در آن سطح بازیچه ای بیش نیست احتمال بسیارزیاد آقای عزیز محمدی رئیس خواهد شد ای کاش مهندس واعظ آشتیانی بود و رئیس فدراسیون میشد
  • بی نام IR ۲۳:۲۹ - ۱۴۰۱/۰۴/۲۷
    وقتی حامیای اسکوچیچ افشین پیروانی و استیلی و خداداد و فنونی زاده و امثالهم هستن، کاملا معلومه که چه خبراست و اصلا منافع فوتبال ملی پشیزی ارزش نداره.... شک نکنید با افتضاح بی سابقه ای از جام جهانی حذف میشه ایران، و سناریو اینه که با وجود همون افتضاح باند پرسپولیسی همچنان از اسکوچیچ حمایت کنه و نیم فصل یحیی رو شوت کنه و اسکوچیچ رو بذاره رو نیمکت... اسکوچیچ آدم مفتیه و کلا نیمکت تیم ملی رو ریالی گرفته که با رزومه رفتن به جام جهانی قرارداد دلاری برای باند پرسپولیسیا بکنه ... امثال لوگوبوس و اتوبوس هم برای برگشتن به پرسپولیس دارن ازش حمایت می کنن... بشینید و ببینید تک تک این اتفاقا رو

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

کدام دو تیم فینالیست‌های لیگ قهرمانان اروپا خواهند شد؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی