نظرسنجی

بهترین مربی دور برگشت رقابت‌های لیگ برتر؟
اتهام توخل به کلاب آمریکا/ ممکن بود بازیکنان‌مان مصدوم شوند!
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

توماس توخل، سرمربی خشمگین چلسی، باشگاه «کلاب آمریکا» را به تلاش برای آسیب رساندن به بازیکنانش در جریان بازی دوستانه پیش‌فصل متهم کرد.

چلسی شنبه شب به لطف گل‌های تیمو ورنر و میسون مانت در نیمه دوم، در نوادا با نتیجه ۲-۱ پیروز شد. ریس جیمز ناخواسته توپ را وارد دروازه خود کرد و امتیازات را برای مدت کوتاهی مساوی کرد. اما سرمربی آلمانی بیشتر نگران چالش‌هایی بود که بازیکنانش را درگیر می‌کرد، به‌ویژه بازیکنانی مانند کانر گالاگر در نیمه اول.

مدتی طول کشید تا آبی‌ها سرعت خود را افزایش دهند. آنها اولین بازی خود در پیش‌فصل را مقابل تیمی انجام می‌دادند که لیگ داخلی‌اش به تازگی شروع شده و قبل از بازی دوستانه با چلسی، سه بازی انجام داده بود.

و توخل گفت: «مسابقه سختی بود. معمولا بازی را با تیمی پایین‌تر شروع می‌کنید تا ریتم خود را پیدا کنید. این با تمرین بسیار متفاوت است، حتی اگر در سطح رقابتی مانند تیم ما تمرین کنید. می‌توانید ببینید که آنها از قبل، فصل خود را شروع کرده‌ بودند. آنها یک بازی فیزیکی را به نمایش گذاشتند که ما باید با آن تطبیق پیدا می‌کردیم و خوشحالم که هیچکس مصدوم نشد. بچه‌ها در آستانه مصدومیت بودند. اما مشکلی نیست، ما با آنها سازگار شدیم و نوع بازی آنها را پذیرفتیم و خود را نباختیم.»

علیرغم جذب رحیم استرلینگ و کالیدو کولیبالی به ترتیب از منچسترسیتی و ناپولی با مجموع ۸۵ میلیون پوند در روزهای اخیر، هیچ‌یک در مقابل کلاب آمریکا ظاهر نشدند. هر دو از روی نیمکت بازی را تماشا کردند و قرار است این هفته در دیدار با شارلوت اف‌سی بازی کنند.

پس از جدایی مدافعان میانی آندریاس کریستنسن و آنتونیو رودیگر و همچنین کاپیتان سزار آسپیلیکوئتا که به دنبال راهی برای خروج است، جذب این بازیکن ۳۱ ساله با قراردادی ۴ ساله می‌تواند یکی از مهم‌ترین قراردادهای توخل تحت مالکیت تاد بولی باشد.

و توخل در مورد کولیبالی سنگالی اضافه کرد: «او تجربه، کیفیت، دفاع برتر، قد و هر چیزی که ما به دنبالش هستیم را برایمان به ارمغان می‌آورد. این یک خرید درخشان است، یک خرید درخشان دیگر برای ما، و ما امیدواریم که او بتواند کیفیت خود را در اسرع وقت نشان دهد. و ما تیاگو سیلوا را داریم که فوق‌العاده باتجربه است و هنوز هم در اوج باقی مانده است. ما امیدواریم کالیدو هم بتواند همین کار را انجام دهد و سال‌ها برای ما بازی کند. او کاملاً آماده است و باید برای چالش‌ها آماده باشد، زیرا ما به بهترین فرم او نیاز داریم.»

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۱
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • کیوان ارجمند US ۰۵:۴۶ - ۱۴۰۱/۰۴/۲۷
    نوادا یعنی چی در لاس وگاس ایالت نوادا

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

بهترین مربی دور برگشت رقابت‌های لیگ برتر؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی