تشکر استقلالی‌ها از پیشکسوت پرسپولیس/ آقای آجورلو؛ از زادمهر یاد بگیر!
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

اظهارات محمدرضا زادمهر پیشکسوت پرسپولیس در رابطه با حمایت از وریا غفوری مورد توجه طرفداران استقلال به ویژه هواداران دوآتشه وریا غفوری قرار گرفت.

آن‌هایی که در مدت زمان بلاتکلیفی وریا غفوری نسبت به بی‌تفاوتی باشگاه استقلال و مسئولان این مجموعه، به ویژه مصطفی آجورلو انتقاد می‌کردند که چرا هیچ توجهی به کاپیتان تیم استقلال نمی‌کند پس از اظهارات اخیر محمد زادمهر پیشکسوت تیم پرسپولیس در رابطه با وریا غفوری باز هم از این فرصت استفاده کردند تا به آجورلو طعنه بزنند.

هواداران استقلال خطاب به مدیرعامل باشگاه‌شان در صفحات اینستاگرامی و کانال‌های تلگرامی استقلالی نوشتند طرز برخورد با یک کاپیتان باتعصب و مردمی را باید از محمدرضا زادمهر یاد بگیرد.

تشکر استقلالی‌ها از پیشکسوت پرسپولیس/ هواداران: آقای آجورلو؛ از زادمهر یاد بگیر!

استقلالی‌ها بر این اعتقاد هستند که مدیرعامل باشگاه استقلال هم باید چنین رفتاری در رابطه با وریا غفوری می‌کرد و لااقل بعد از جدایی این بازیکن از استقلال در حمایت از او مصاحبه کرده و وریا غفوری را همچنان مورد احترام خودش قرار می‌داد. 

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۵
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۱
  • آرش IR ۱۳:۴۲ - ۱۴۰۱/۰۴/۲۸
    متاسفانه آقای آجرلو از جای می آیند که نباید پشتیبانی کنند از مردم! این همه پیشکسوت و هنرمند از وریا قدردانی کردند. تمامی پیشکسوتان استقلال باید نامه رسمی بدهند و حمایت از وریا کنند، البته یکسری اگر این کار را بکنند، از نون خوردن می افتند!!!
  • دیاکو IR ۱۳:۴۵ - ۱۴۰۱/۰۴/۲۸
    زنده باد کاک زادمهر کرد غیرتمند
  • شهرام IR ۱۶:۲۵ - ۱۴۰۱/۰۴/۲۸
    بالخره بین پزشک و سردار باید اختلافی باشد .
  • محمود IR ۲۱:۳۴ - ۱۴۰۱/۰۴/۲۸
    وریا بالاخره رفت فولاد؟
  • اس اس دوستاره..ً.خاک تو سر پی پی بیچاره IR ۰۰:۲۷ - ۱۴۰۱/۰۴/۲۹
    این آقا اگر خیلی خوب بود از هیت مدیره پیروزی بیرونش نمی کردند لطفاً اون رو با سردار فوتبال مقایسه نکنید ....چون اگر پیشکسوتان پیروزی در حد این حرفها بودند کاری برای منوچهر شفقتیان می کردند که با موتور مسافرکشی نکند و کنار خیابان چادر نزند . دمی جون لنگی ها برای اونها گریه کند

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی