نظرسنجی

بهترین تیم هفته ۲۴؟
فولاد جایگزین می‌کند/ بازیکن ۳۶ و ۳۴ ساله به جای بازیکن ۳۸ ساله
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

جواد نکونام در روزهای ابتدایی نقل و انتقالات لوسیانو پریرا بهترین بازیکن تیمش را از دست داد.

به زعم سرمربی تیم فولاد لوسیانو پریرا به خاطر ورود به سن ۳۸ سالگی دیگر نمی‌توانست کارایی لازم را برای تیمش در فصل جدید داشته باشد. با این حال نمی‌شود منکر شد پریرا فصل گذشته یکی از بهترین بازیکنان فولاد بود و در موفقیت‌های این تیم نقش داشت. 

با توجه به این نگاه پیش بینی می‌شود جواد نکونام جوانگرایی را دستور کار قرار دهد اما اکنون شاهد هستیم دو بازیکن پا به سن گذاشته در لیست خرید تیم فولاد قرار گرفته اند. یکی اشکان دژاگه که ۳۶ ساله است و دیگری وریا غفوری که وارد سن ۳۵ سالگی شده است. 

به گواه سرمربی تیم فولاد این دو بازیکن می‌توانند در فصل جدید و در بازی‌های مختلف به کمک تیم فولاد بیایند. البته حضور این بازیکن در ترکیب ثابت تیم فولاد قطعی نیست. اشکان دژاگه سال‌ها همبازی جواد نکونام در تیم ملی بوده و امیدوار بود با حضور این مربی در راس کادر فنی تیم ملی یک بار دیگر شانس بازی در تیم ملی را به دست بیارود اما هیات رییسه فدراسیون فوتبال رای به ادامه حضور اسکوچیچ در راس کادر فنی تیم ملی داده است. بااین حال اشکان دژاگه ترجیح می‌دهد یک بار دیگر به لیگ برتر بر گردد و بازی در فضای فوتبال ایران را تجربه کند. 

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۱
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • فولاد IR ۰۹:۰۶ - ۱۴۰۱/۰۴/۲۹
    چه بودجه ایی دادن دستش

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

بهترین تیم هفته ۲۴؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی