نظرسنجی

نظر شما درباره برکناری علی خطیر؟
پشت پرده اختلاف سرمربی تیم ملی با یک پرسپولیسی/ اسکوچیچ نگران تکرار سرنوشت فرهاد مجیدی بود!
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

دراگان اسکوچیچ سرمربی تیم ملی نگران بود اتفاقی که برای فرهاد مجیدی در تیم ملی امید رخ داد، برای او همم تکرار شود.

اظهارات اخیر اسکوچیچ نشان داد که نه‌تنها بین ملی‌پوشان یک دودستگی و اختلاف عمیق به وجود آمده بلکه بین ارکان بالادستی نیز شکاف غیرقابل‌انکاری ایجاد شده است. البته بیش از این به دفعات شنیده بودیم که حمید استیلی سرپرست تیم‌ملی دل‌خوشی از اسکوچیچ نداشته و در رفتار و نگاه بالا به پایینش به این مربی همه‌چیز عیان است. اما برخی اتفاقات اردوی قطر باعث شده این اختلافات بین اسکوچیچ و استیلی بیشتر به چشم آمده و به‌قول معروف، علنی شود.

برخی از رفتار استیلی این استنباط را دارند که چه‌بسا داستان تیم‌ملی امید و سرمربیگری حمید استیلی درحالی‌که فرهاد مجیدی سکان هدایت امیدها را برعهده داشت این‌بار به شکلی دیگر در تیم‌ملی بزرگسالان تکرار شود اما به‌نظر نمی‌رسد کار تا اینجا پیش رفته و استیلی اگر خیلی هم قدرت داشته باشد، این قدرت وی و همفکرانش در کمیته‌فنی به برکناری سرمربی کروات ختم شود.

در این بین نکته جالب آنجایی است که برخی اعضای کمیته‌فنی طی روزهای گذشته از رای صددرصدی اعضا برای برکناری اسکوچیچ خبر داده‌اند. این درحالی است که حمید استیلی نیز یکی از همین اعضای ۷نفره کمیته‌فنی بود و اگر به‌واقع تمامی نفرات به برکناری اسکوچیچ رای داده باشند مطمئنا یکی از همین نفرات هم استیلی بوده که همین موضوع می‌تواند ادعای فوق مبنی‌ بر اختلاف عمیق بین سرمربی و سرپرست تیم‌ملی را تایید کند.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۲
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۱
  • ناشناس US ۱۱:۲۸ - ۱۴۰۱/۰۴/۳۰
    فرناز غیر دوپینگ و هوچی گری 12 پنالتی مربیان کیسه کشی که وا می دادن چه آورده ای داشته بوقچی رسانه ای کیسه کش نقش کیسه کشی مثل قایدی در حذف تیم ملس امید قابل انگار نیست خدا به کیسه کش های زیر آب زن نگاه نمی کنه
  • Team melli IR ۱۲:۵۳ - ۱۴۰۱/۰۴/۳۰
    دقت کردید از وقتی خوبان عالم رفتند چه اتفاقی در تیم ملی افتاد؟!!!! البته جرقه اختلافات تیم از تنش بین سیاوش یزدانی و کنعانی شکل گرفت که باعث دو دستگی نسبی شد، که با اومدن استیلی جان تکمیل شد،

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

نظر شما درباره برکناری علی خطیر؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی