حضور پنهانی بمب استقلالی‌ها در دفتر آجورلو/ قرارداد مهاجم جدید شبانه بسته شد
منبع: ورزش۳
زمان مطالعه: ۲ دقیقه

لو رفتن توافق استقلال با کاوه رضایی، عقد قرارداد با او را تبدیل به یک چالش شبانگاهی کرد.

بعد از ظهر روز گذشته بود که بعد از اعلام نتایج تست پزشکی، باشگاه استقلال قول و قرار عقد قرارداد با کاوه رضایی را با مدیران برنامه این بازیکن گذاشت. مصطفی آجورلو طبق معمول در هتل اسپیناس حضور داشت تا پس از آخرین صحبت ها با کاوه و دو ایجنتی که او را برای عقد قرارداد همراهی می کردند، پای قراردادهای چهار برگی امضا بزند.

خبرنگارانی میدانی که از این موضوع مطلع شده بودند، از ساعت ۹ شب مقابل هتل اسپیناس ایستاده و رفت و آمدها را زیر نظر داشتند. هتلی که در روزهای گذشته میزبان رئیس جمهوری روسیه و هیئت پرشمار همراهش بود و تر و تمیز و مرتب محل مناسبی برای توافق با یکی از مهمترین خریدهای این فصل محسوب می شد.

حول و هوش ساعت ۹ شب بود که عکاس باشگاه استقلال با نور پرتابل وارد محوطه هتل شد و از آنجا دیگر مشخص بود که عقد قرارداد با کاوه رضایی قطعی است. اما از آن زمان تا ورود کاوه به باشگاه، مدت زیادی طول کشید. کمی قبل از نیمه شب، رضایی از در پشتی و با غافلگیر کردن خبرنگاران وارد اتاقی شد که قبلا برای این موضوع در نظر گرفته شده بود.

البته طرفین قبلا بر سر مفاد قرارداد توافق کرده بودند اما دوباره این متن همکاری دو طرفه با وسواس از سوی هر دو سمت خوانده شد تا مشکلی در ادامه مسیر و احیانا مسئله ای در بین نباشد و سرانجام کاوه حوالی ساعت یک بامداد، قرارداد خود را با استقلال امضا کرد و با مصطفی آجورلو مدیرعامل باشگاه عکسی به یادگار گرفت.

خروج کاوه از هتل اسپیناس هم دور از چشم خبرنگاران و از همان در پشتی و با سرعتی عجیب و غریب اتفاق افتاد تا در نهایت هیچ تصویری از صورت مهمترین خرید استقلال در این فصل منتشر نشود. او در خودرویی با شیشه های دودی از بلوار کشاور به سمت شمال تهران رفت تا احتمالا امروز و فردا به اردوی استقلال در ترکیه ملحق بشود. جایی که چند مهاجم دیگر آماده رقابت شدید با بازیکنی هستند که در ۵ فصل گذشته در لیگ بلژیک به میدان رفته است.

استقلال هم پس از عقد قرارداد با کاوه رضایی، حالا ۲ یا ۳ هدف نقل و انتقالاتی دیگر دارد تا این دوره زمانی را به پایان برساند. در حال حاضر موضوع آرش رضاوند، جذب محمد محبی و احتمال ورود یک بازیکن خارجی در اسکواد استقلال مطرح است که باید دید این مسائل چگونه پیش خواهد رفت.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۱۱
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • استقلال IR ۱۰:۵۹ - ۱۴۰۱/۰۴/۳۰
    به خونه ات خوشامدی مرد بزرگ امیدوارم همچون گذشته بدرخشی
    • میلاد IR ۱۶:۴۰ - ۱۴۰۱/۰۴/۳۰
      چیزی که متوجه نشدم و قابل فهم نیست اینه که چرا اینهمه ژانگولک بازی در آوردن. کاوه رضایی یک بازبکن خیلی معمولیه که نمونش زیاده و در سال ۷ ماه مصدوم . فقط موندم چرا اینجوری کردن . مگه تو روز روشن قرارداد میبستن چی میشد .
  • مافیال پوکید IR ۱۱:۴۸ - ۱۴۰۱/۰۴/۳۰
    حالا مثلا اگر بازیکنانی تاپ در حد بازیکنان لیورپول و منچستر و ..... داشتیم چه بدبختی میشد قرارداد بستن با اونا ، لابد بجای ماشینی با شیشه دودی و حضور نیمه شب در هتل اول باید از کانالهای فاضلاب با عینک دودی رد میشدن بعد که به کانال مترو میرسیدن مسیرشون رو به سمت قنات مرکزی تغییر میدادن تا به محض دیدن یه نردبان طنابی شکل از اون بالا برن و در موقعیت مدیر محترم قرار بگیرن و .................
  • اس اس IR ۱۵:۲۹ - ۱۴۰۱/۰۴/۳۰
    چرا حی میگید بمب چرا حی بزرگ میکنید این انتقال رو بخدا این انتقال باعث بدبختی استقلال میشه اولا کاوه فوتبالش تمام شده سنش بالاس دوسال مصدومه و فوتبال بازی نکرده از آخرین گلش بیش از دوسال گذشته درحالی که باشگاه نیاز به بازیساز خوب وحرفه ای داشت ما تیمو پراز وینگر پیر مصدوم وذخیره یا معمولی تیمهای دیگر کردیم بخدا تیمو لنگی داره میبنده وهمون از رسانه ها خواسته این ترقه ها رو تبدیل به بمب کنند تا هوادار ساده رو فریب بدن باور کنید تنها پستی که نیاز به جذب بازیکن نداشتیم همین وینگر بود منتهی قرار بوده به استقلال خیانت بشه آخر فصل متوجه میشید
  • ساوالان GB ۱۸:۰۳ - ۱۴۰۱/۰۴/۳۰
    خوش امدی کابوس بیرانوند
  • فرناز مجیدی IR ۱۸:۴۳ - ۱۴۰۱/۰۴/۳۰
    بمب چیه فشفشه هم نیست😂😂😂😂
    • کوهمره_جروق IR ۲۲:۲۷ - ۱۴۰۱/۰۴/۳۰
      این فشفشه که بیرانوند را حسابی سوراخ کرده ها ها ها ها
  • فرامرز IR ۰۱:۱۴ - ۱۴۰۱/۰۴/۳۱
    این ترقه هم نیست از این ترقه چینی ها که عمل هم نمی‌کنند خوب بلدید دل کیسه کشها را خوش کنید
  • حسنی IR ۰۹:۵۵ - ۱۴۰۱/۰۴/۳۱
    ایشان یک مشتری بیشتر نداشت آنهم استقلال بود دیگر چرا شبانه مال بد بیخ ریش صحابش
  • رضا IR ۱۲:۴۰ - ۱۴۰۱/۰۴/۳۱
    ببین به نظره بنده ، همه این کارها مسببش رسانه ها هستن الکی همه چیزو اینقدر بزرگ نکنید
  • وحید IR ۱۳:۱۲ - ۱۴۰۱/۰۴/۳۱
    احرلو دیگه. داره جو میده. به این. بازیکن داره بهش حال. میده. احرلو استقلال کی مثل پاس. بد بخت کنی بیا برو بیرون. ببینم. چه خبره. چندچنده آفرین بیا برو

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی