رونمایی رسمی از لواندوفسکی در فلوریدا/ من تشنه موفقیت هستم!
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

روبرت لواندوفسکی، خرید جدید بارسلونا، توسط این باشگاه در فلوریدا رونمایی شد و گفت که تشنه موفقیت است.

روبرت لواندوفسکی پس از ۸ سال حضور در بایرن مونیخ و شرکت در ۳۷۵ بازی و به ثمر رساندن ۳۴۴ گل و کسب جام‌های بی‌شمار، این هفته با مبلغ ۴۲.۵ میلیون پوند به بارسلونا پیوست.

این مهاجم ۳۳ ساله در صحبت‌هایش در روز چهارشنبه فاش کرد که برای انتقال به بارسلونا سخت تلاش کرد، و اکنون برای موفقیت‌های بیشتر آماده است و می‌خواهد به تیم اسپانیایی کمک کند تا دوباره به قله‌های اروپا برگردد. او گفت: «ما سخت تلاش کردیم تا به این لحظه برسیم، در نهایت رسیدیم. من همیشه تشنه موفقیت هستم و ذهنیت برنده دارم. این یک چالش جدید برای من است و من به خوبی می‌دانم که این تیم پتانسیل زیادی دارد.»

رونمایی رسمی از لواندوفسکی در فلوریدا/ من تشنه موفقیت هستم!

بارسلونا در سال‌های اخیر از اوج سقوط کرده و در رقابت‌های اروپایی و داخلی به سختی تقلا می‌کند و در پشت پرده بدهی‌های هنگفتی بالا آورده است. تیم ژاوی علیرغم مشکلات مالی توانسته چهار خرید بزرگ در این پنجره نقل و انتقالات انجام دهد و لواندوفسکی پس از فرانک کسیه، آندریاس کریستنسن و رافینیا از درهای نوکمپ وارد شد.

ژاوی، اسطوره بارسا، تا حدودی وضعیت باشگاه را در زمین بهبود بخشیده است، و قهرمانان پنج دوره لیگ قهرمانان اروپا را در سال گذشته به مقام دوم لالیگا رساند، اگرچه آنها در سه فصل اخیر موفق به کسب عنوان قهرمانی نشدند. باشگاه از نظر پرسنل و کیفیت در حال بازسازی است، و این همان چیزی است که لواندوفسکی با وجود مشکلات آشکار خارج از زمین روی آن تمرکز خواهد کرد. لواندوفسکی اضافه کرد: «کیفیت زیادی وجود دارد و من می‌خواهم تمام تلاشم را برای باشگاه انجام بدهم. من آماده هستم تا بخشی از این باشگاه با تاریخ شگفت‌انگیزش باشم.»

رونمایی رسمی از لواندوفسکی در فلوریدا/ من تشنه موفقیت هستم!

رئیس باشگاه بارسلونا، خوان لاپورتا، دومین دوره خود را در این نقش سپری می‌کند و برای نجات این باشگاه از مارپیچ نزولی به خدمت گرفته شد. هنوز کارهای زیادی برای انجام دادن وجود دارد، اما بستن قراردادهای بیشتر با وجود تنگنای مالی، می‌تواند شروع مناسبی باشد.

لاپورتا گفت: «ما تمام تلاش خود را برای بازسازی انجام می‌دهیم. خیلی تلاش کردیم تا این اتفاق بیافتد. انتظارات زیادی از شما (لواندوفسکی) داریم. شما ستاره فوتبال هستید.»

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۲
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • کامی IR ۱۲:۴۶ - ۱۴۰۱/۰۴/۳۰
    شک ندارم افت میکنه تو بارسا، احمقه بی عقل بایرمونیخو ول کرده رفته بارسا، بایر مونیخ بهترین تیمه باشگاهیه دنیاست
  • مهندس اقبال IR ۱۶:۲۹ - ۱۴۰۱/۰۴/۳۱
    واقعا محاجم خطر ناک خیلی بازی خوب میکند درود بر ژاوی ومحاجم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی