یک بازیکن پرسپولیس فاش کرد؛ ستاره سرخ‌ها رفت و ۵۰ درصد هم گرفت
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

طبق ادعای یکی از بازیکنان پرسپولیس، هافبک جداشده سرخ‌پوشان نیمی از مبلغ قراردادش با باشگاه جدیدش فولاد خوزستان را گرفته است.

یکی از بازیکنان پرسپولیس در گفت‌وگو با خبرورزشی مدعی شد احسان پهلوان ۵۰ درصد از پول قرارداد با تیم جدیدش را گرفته است.

 این بازیکن سرشناس پرسپولیس که تمایلی به افشای نام خودش نداشت با بیان این صحبت ادامه داد: «ما بازیکنان درفصل گذشته زحمت خود را کشیدیم و با وجود شرایط سخت تلاش کردیم تیم موفق شود اما هنوز ۲۰ درصد از مبلغ قرارداد خود را نگرفته ایم. احسان پهلوان که بازیکن خوب و زحمتکشی هم به شمار می‌رود به محض عقد قرارداد با تیم جدید، ۵۰ درصد قراردادش را دریافت کرده است. این رفتار باشگاه و بی تفاوتی درخصوص مشکلات مالی بچه‌ها شاید این پیام را داشته باشد که ما اشتباه کردیم به پیشنهادات بهتر پاسخ منفی دادیم و در پرسپولیس ماندیم تا اینکه...»

اینکه این ادعا چقدر صحت دارد را نمی‌دانیم اما آنچه می‌دانیم پیشنهاد فولاد خوزستان آن قدر وسوسه انگیز بود که احسان پهلوان از مربی مورد علاقه‌اش گل محمدی جدا شود!

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۴
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۱
  • استقلال ** IR ۱۳:۲۶ - ۱۴۰۱/۰۴/۳۱
    متاسفانه سرخابی ها و تراکتور اعتقادی به پرداخت بدهی هاشون علی الخصوص به بازیکنان داخلی ندارند
  • پرسپولیس IR ۲۰:۰۱ - ۱۴۰۱/۰۵/۰۱
    خدا به همراهش،کسی که برای پول زیادی بخواد پرسپولیس را ترک کند خدا به همراهش،
  • ارتش سرخ TR ۰۱:۳۱ - ۱۴۰۱/۰۵/۰۲
    احسان پهلوان بازیکن خیلی خوبی هست و رفتنش هم عاقلانه بود وقتی ما بازیکن کسی مثل پهلوان رو داریم که فصل پیش خوب کار کرده و تیم عوص اینکه بیاد نقطه ضعیف هارو درست کنه رفته بازیکنی رو خریده که دقیقا نقش پهلوان رو داره سعید صادقی هم مثل پهلوان بود وقتی که امتحانشو پس داده چرا باید دنبال بازیکنی برویم که معلوم نیست چطور میشه از این طرف هم بازیکن واسه پول بازی میکنه خود بیرانوند برای چی برگشته بخاطر موقعیت تیم ملی و پول اگه اینا نبودن شک نداشتم اون هم نمیومد الان بازیکن با غیرت نداریم فقط بازیکن پول دوست داریم که میخواد دیده بشه
  • منصور IR ۲۳:۰۱ - ۱۴۰۱/۱۱/۰۱
    همچین آش دهن سوزی هم نبود اگه دقت کنید حتی از اسمش هم خبری نیست ،😀😛😀😛

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی