نظرسنجی

نتیجه بازی استقلال - شمس‌آذر قزوین؟
رفتار عجیب و غریب ستاره جدید آبی‌ها/ پریدن روی میز و آواز خواندن وایرال شد!
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

روملو لوکاکو از اینکه به ایتالیا برگشته بسیار خوشحال است و ویدئوها و عکسهایی از او در حالیکه روی میز ایستاده و برای هم‌تیمی‌هایش در اینتر آواز می‌خواند وایرال شده است.

روملو لوکاکوی ۲۹ ساله بلژیکی اوایل تابستان پس از گذراندن یک سال بد در چلسی به صورت قرضی به غول سری آ بازگشت.

۱۲ ماه پیش، لوکاکو اینتر را با قراردادی به ارزش ۹۷.۵ میلیون پوند ترک کرد و به تیم لیگ برتری پیوست، اما اکنون به اینتر بازگشته است. او به حدی از برگشتنش خوشحال است که هنگام صرف شام روی میز پرید و برای هم‌تیمی‌هایش آواز خواند و ویدئوی این شادی را در شبکه اجتماعی پست کرد. در این ویدئو هم خودش و هم هم‌تیمی‌هایش خندان هستند. انگار همه از برگشتن لوکاکو خوشحالند.

رفتار عجیب و غریب ستاره جدید آبی‌ها/ پریدن روی میز و آواز خواندن وایرال شد!

لوکاکو اوایل این ماه اعتراف کرد که هرگز نباید اینتر را ترک می‌کرد. او در مراسم رونمایی از لباس اینتر گفت: «اشتباه کردم که از اینجا رفتم. حالا خوشحالم که این پیراهن را بر تن می‌کنم، همه می‌دانیم باید چه کار کنیم، این یک چالش بزرگ در این فصل خواهد بود و ما باید همینطور ادامه دهیم. فصل گذشته وقتی در انگلیس بودم متوجه شدم که اینتر چقدر در جهان مهم است. پروفایل باشگاه در مقیاس بین‌المللی در حال بهبود است. میلان شهر فوق‌العاده‌ای است و به همین دلیل بود که وقتی به لندن رفتم آپارتمان قدیمی‌ام را نگه داشتم، زیرا مادرم همیشه به اینجا می‌آمد و من هم می‌خواستم برگردم.»

لوکاکو در اولین حضورش در اینتر، در ۹۵ بازی ۶۴ گل به ثمر رساند. اما زمانی که به انگلیس بازگشت کیفیت بازی‌اش کاهش یافت، و در ۴۴ بازی برای چلسی تنها ۱۵ بار به گل رسید. حالا او امیدوار است بتواند به اینتر کمک کند تا عنوان قهرمانی سری آ را دوباره به دست آورد.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۱
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • اسابی IR ۰۹:۳۸ - ۱۴۰۱/۰۴/۳۱
    فاقد اهمیت.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

نتیجه بازی استقلال - شمس‌آذر قزوین؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی