نظرسنجی

ارزیابی شما از تغییراتی که تاکنون قلعه‌نویی در سیستم تیم ملی داده؟
توافق نهایی پرسپولیس با یک مهاجم/ دستیار خارجی یحیی هم در راه است
منبع: ورزش۳
زمان مطالعه: ۲ دقیقه

معاون ورزشی باشگاه پرسپولیس از توافق با یک مهاجم خارجی خبر داد.

در حالی که این روزها انتقادات از تیم مدیریتی باشگاه پرسپولیس بالا گرفته، محمد محمدی معاون ورزشی باشگاه پرسپولیس در اظهاراتی به برخی از این انتقادات پاسخ داده است:

در ابتدا باید بگویم نگرانی هواداران را درباره نقل و انتقالات درک می‌کنم اما شک نداشته باشند که باشگاه یک روز هم بیکار نبوده و در این مدت با گزینه‌های معرفی شده از سوی کادر فنی صحبت و مذاکره شده و ان‌شاءالله بزودی یک مهاجم خارجی جذب می‌شود.

اینکه که شایعه کردند وزارت ورزش دستور توقف نقل و انتقالات پرسپولیس را داده دروغی بیش نبود و بخش حقوقی باشگاه نیز از چند نفری که در ابتدا این شایعه را پخش کردند شکایت کرده است. همچنین هیچ سقفی برای فعالیت نقل و انتقالاتی پرسپولیس در جذب مربی یا بازیکن خارجی تعیین نشده و اینها خبرهای کذب و نادرستی است که عده‌ای به آن دامن زده‌اند.

در مورد جذب مهاجم خارجی، با یک گزینه به توافق رسیده‌ایم و به امید خدا بعد از انجام کارهای اداری و روال انتقال به تهران می‌آید و بعد از عقد قرارداد رسمی به تیم اضافه می‌شود. همچنین ۷-۶ گزینه دیگر در این پست از سوی کادر فنی به ما معرفی شد که دو نفر از آنها که قرارداد داشتند، هم خودشان و هم باشگاه‌شان مبالغ میلیون دلاری از پرسپولیس می‌خواستند که در توان ما نبود. مثلاً یک بازیکن اهل آمریکای جنوبی خودش یک میلیون دلار و باشگاهش سه میلیون دلار برای رضایت‌نامه میخواستند. با سایر گزینه‌های اعلام شده از سوی کادر فنی هم مذاکره کردیم که به نتیجه نرسیدیم و مذاکرات پایان یافت.

در مورد دستیار، پیش از این دو گزینه خارجی به باشگاه معرفی شدند. یک نفر از آنها با باشگاه به توافق نرسید و دیگری هم خود کادر فنی از آوردن او صرف‌نظر کرد. در حال حاضر یک مربی خارجی برای این پست به باشگاه معرفی شده که در حال مذاکره با او هستیم.

در بحث اردوی خارجی باید بگویم که  کمپ با کیفیتی در شهر کایسری هماهنگ کرده‌ بودیم اما با توجه به نداشتن پرواز مستقیم به این شهر به مشکل خوردیم و به علت ترافیک هوایی این روزهای کشورمان و هم‌چنین روند زمان‌بر هماهنگی پرواز چارتر، انجام این پرواز به هفته آینده موکول شد اما از آنجایی که برنامه‌های تدارکاتی تیم تا قبل از شروع فصل مشخص شده و با رفتن دیرهنگام به ترکیه زمان را از دست می‌دهیم، به احتمال فراوان اردوی ترکیه لغو خواهد شد.

همانطور که در خبرها آمده باشگاه طی چند هفته گذشته با تعداد زیادی از طلبکاران تسویه حساب کرده که چند تن از آنها نیز بازیکنان سابق تیم بودند. ضمن اینکه بخش دیگری از مطالبات اعضای تیم مربوط به فصل قبل بزودی پرداخت می‌شود. آقای درویش واقعا شبانه روزی در حال تلاش و پیگیری برای رفع مشکلات باشگاه هستند و از هواداران می‌خواهم در مدت زمان باقیمانده تا شروع لیگ از تیم حمایت کنند تا در کنار هم فصل موفقی را داشته باشیم.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۱۰
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۲
  • ناشناس US ۱۸:۵۱ - ۱۴۰۱/۰۴/۳۱
    این دوزاری تا پارسال به عنوان پیشکسوت کیسه به صداوسیما میرفت وحالا معاون باشگاه پرسپولیس شده،واقعا خنده داره
    • ا. IR ۱۱:۰۱ - ۱۴۰۱/۰۵/۰۱
      پیشکسوت کیسه بوده یاپرسپولیس،هرچی که هست تاجایی که چوب لای چرخ تیم نگذاشتند خوب عمل کردولی دستوررسیدتیم سوگلی باید چندتا پس زده تیمهای دیگه رابگیرندتاهواداران وپیشکسوتان وماجدی دست ازهوچیگری بردارند
  • ساوالان IR ۲۰:۱۶ - ۱۴۰۱/۰۴/۳۱
    مشک ان هست که ببوید نه انکه عطار بگوید!!!!!!!!!! ولی دیده ها و شنیده ها چیز دیگری هست.. پرسپولیس باید تا به حال دو مهاجم و یک مدافع کلاسک می گرفت که نگرفتند... دو مهاجم که می توانسن ایرانی بگیرد رقیب گرفت. عملا دست پرسپولیس در گردو گذاشتند!!!!!!! درویش کار بکند نکند کاری ندارم. درویش به درد پرسپولیس نمی خورد. منفعل هست . و از خود اراده ندارد . هر چی وزیر بگوید!!!!!!! چرا استقلال از وزارت تعریف نمی کند . شما ها چپ راست وزیر وکیل می کنید... درویش بزبان ساده در این فوتبال دراندشت نمی تواند گوش ببرد!!!!!!
  • ایمان IR ۲۰:۵۷ - ۱۴۰۱/۰۴/۳۱
    امیدوارم طوری قرارداد نبندن که اگه به کار تیممون نیومد مجبور بشیم کلی هزینه کنیم که فقط ازش خلاص شیم یا اگه بازیکن خوب و بکاری بود بعد از یه فصل مفت از دستش بدیم
  • آرش IR ۲۱:۲۴ - ۱۴۰۱/۰۴/۳۱
    #اخراج محمدمحمدی کیسه کش #اخراج محمدمحمدی کیسه کش #پرسپولیس قهرمان_بازیکن خارجی مهاجم ششدانگ
  • ارتش سرخ اسیا IR ۲۱:۵۷ - ۱۴۰۱/۰۴/۳۱
    پس شایعات درست بوده و خودت هم میگویی که همه چی کنسل شده.مربی و اردو و بازیکن
  • مهدی _ ر IR ۰۰:۲۷ - ۱۴۰۱/۰۵/۰۱
    تا دیدی یکشنبه جلوی در باشگاه قرار تجمع بشه و فراخوان دادن ادمین های گروهای طرفداری ، اومدی دوتا خبر فیک دادی که سر طرفدارو شیره بمالی ؟!!!!
  • گرگانی IR ۱۱:۲۱ - ۱۴۰۱/۰۵/۰۱
    ازوالان ندیده میگم یه بازبکن بدرد نخور میارین جطور استقلال بازیکنای خارجی خوب میاره ولی ما نمیتونیم داستان چیه
  • کیسه الحقیر العربی IR ۱۱:۳۶ - ۱۴۰۱/۰۵/۰۱
    چندین سال پولهای بادآورده و قراردادهای میلیاردی برای باشگاه کیسه بستن و باز پرسپولیس قهرمان میشد. دیدن علاجش تضعیف تیم پرسپولیسه. اینقدر پرسپولیس و سپاهان و تراکتور رو ضعیف کردن تا بالاخره کیسه با اون بازیهای مسخره اش به لطف پنالتی و امتیاز اهدایی یک جام گرفت. حالاهم نفوذمحمدی در باشگاه بزرگ پرسپولیس. واقعا مسخره است
  • نقش جهان IR ۱۳:۲۲ - ۱۴۰۱/۰۵/۰۱
    بهونه دیگه که براقهرمانی که ندارید؟اینانمیخوان قهرمان شیما پول آب معدنی نداریما دریافتی نداشتیما دیگه همه جوره حمایت شدیدهرکیاخواستیدگرفتید فقط وسط فصل واخرفصل حرف مفت نزنیدباهزاران بهونه

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

ارزیابی شما از تغییراتی که تاکنون قلعه‌نویی در سیستم تیم ملی داده؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی