نظرسنجی

بهترین مربی دور برگشت رقابت‌های لیگ برتر؟
شنبه ۱ مرداد ۱۴۰۱ - ۱۳:۳۲
۴ |
۴
آجورلو استقلالی‌ها را غافلگیر می‌کند؟
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

گفته می‌شود رایزنی‌ها برای بازگرداندن محمد نادری به جمع نفرات استقلال ادامه دارد.

در جمع بازیکنان مورد نظر باشگاه استقلال برای اضافه شدن به این تیم هنوز نام دو بازیکن محبوب هواداران استقلال بر سر زبان‌هاست. سیاوش یزدانی که گفته می‌شود با دریافت مرخصی تحصیلی می‌توانند خدمت سربازی‌اش را فعلاً به تعویق بیندازند یکی از این دو مهره است که قطعاً آجورلو با اضافه کردنش به جمع نفرات استقلال به شدت هواداران را غافلگیر خواهد کرد.

مهره دیگر موردنظر آجورلو که گفته می‌شود رایزنی‌ها برای بازگرداندن این بازیکن به جمع نفرات استقلال ادامه دارد نیز محمد نادری است. بازیکن سابق تراکتور که سابقه بازی برای پرسپولیس را هم در کارنامه داشته و از حدود دو ماه پیش خودش اعلام کرده بود دوست دارد فصل بیست‌ودوم لیگ برتر در ایران و در تیم استقلال بازی کند.

آجورلو استقلالی‌ها را غافلگیر می‌کند؟

محمد نادری تصمیم دارد با حضور در لیگ برتر کشورمان بیش از پیش جلوی چشم کادر فنی تیم ملی باشد تا توانایی‌هایش برای حضور احتمالی در جام جهانی‌ را به رخ بکشد.

شایان ذکر است‌ قطعاً با اضافه شدن احتمالی این دو بازیکن هواداران استقلال به شدت از سوی مدیرعامل باشگاه سورپرایز خواهند شد اما هنوز هیچ چیز قطعی نیست.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۴
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • علی IR ۱۴:۱۴ - ۱۴۰۱/۰۵/۰۱
    آخه این چه کاری هستش آقای آجرلو بر چه اساسی این همه بازیکن معمولی مصدوم ذخیره جذب میکنی تیم نادری سقوط کرد به لیگ پایینتر تو همون تیم نادری مصدوم وذخیره بود در ضمن ما چپ دوتا خوب داریم اگر قرار جذب نادری باشه بخدا متین کریم زاده هم جوانه هم قرارداد داره هم چپ پاس هم آینده داره هم سطح فنی الانش از نادری بهتره کافی تک بازی که فیکس بود روبروی نساجی رو ببینید استقلال رو خودش پیروز کرد این همه بازیکن معمولی دوتا ذخیره معمولی از تیم 12نفت میرزایی 6سال ذخیره شهباززاده سن بالای ذخیره دفاع تیم 13جدول هوادار کاوه دوسال مصدوم وسن بالا وحالا نادری مصدوم وذخیره لطفا بگید حق دلالیتون چقدره که این بازیکنای معمولی رو میارید چه منطقی پشت این یارگیریت هست آجرلو پلی میکر خوب چی شد یه روزی ثابت میشه به همه حکم صدا خفه کن رو داشتی برای هوادارا
  • محمود IR ۱۷:۲۱ - ۱۴۰۱/۰۵/۰۱
    نادری بازیکن به درد بخوریه
  • حسین پهلوان باقر IR ۲۲:۱۵ - ۱۴۰۱/۰۵/۰۱
    نادری مالی نیست
  • ۴۴۴۴ IR ۰۲:۱۳ - ۱۴۰۱/۰۵/۰۲
    جناب اجرلو بر سر قضیه # وریا غفوری کارنامه اش آنقدر سیاه شده که با هیچ کار دیگری سفید نمی شود جناب اجرلو ،سردار تسلیم شده به ارتش کوتوله ها در این بازی هم به وریا غفوری باخت وهم به هواداران

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

بهترین مربی دور برگشت رقابت‌های لیگ برتر؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی