نظرسنجی

بهترین تیم هفته ۲۴؟
قانون تغییر نمی‌کند؛ با وجود شکایت به کمیته اخلاق این دو نامزد حذف می‌شوند
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

دو نامزد ریاست فدراسیون فوتبال شانس زیادی برای تایید از سوی کمیته بدوی انتخابات ریاست فدراسیون فوتبال ندارند.

واعظ آشتیانی و اسدی به کمیته اخلاق شکایت کرده اند. این شکایت به خاطر اظهارات ریاست کمیته بدوی انتخابات فدراسیون فوتبال در مورد نامزدها بود. 

اعتراض این دو نامزد نسبت به مصاحبه جانبدارانه علی فلاحتی رئیس کمیته بدوی انتخابات از مهدی تاج و همچنین حضور دو فرد دولتی در کمیته بدوی بود که این موارد استقلال و بی‌طرفی کمیته بدوی انتخابات را زیر سؤال می‌برد. از همین رو در شکایت صورت‌گرفته، درخواست تغییر رئیس کمیته بدوی و همچنین کنار گذاشتن دو عضو دولتی این کمیته صورت گرفت.

اما خبرهای رسیده حاکی از آن است در صورت برکناری رییس کمیته بدوی انتخابات ریاست فدراسیون فوتبال و برکناری دو عضو دولتی باز هم این دو نامزد شانس زیادی برای حضور در انتخابات ریاست فدراسیون فوتبال نخواهند داشت به این خاطر که هر دو نامزد امضای ۵ عضو مجمع عمومی را ارایه نداده اند و این یکی از پیش شرط های شرکت در انتخابات ریاست فدراسیون فوتبال است. از سویی عضویت در برخی از کمیته های فدراسیون فوتبال شغل به حساب نمی آید و افراد دولتی منعی برای حضور در چنین کمیته هایی ندارند. کار در فدراسیون فوتبال زمانی شغل به حساب می آید که مدیر مورد نظر ساعت های متمادی طبق قانون کار در فدراسیون فوتباال حاضر شود و از سویی حقوق دریافت کند. 

علاوه بر این شایعه شده محمد آخوندی هم ۵ امضای مجمع  عمومی را به فدراسیون فوتبال ارایه نداده است. علی فلاحی در مصاحبه ای که در این باره داشت اعلام کرد ۵ امضای مجمع عمومی برای کسی که وارد انتخابات ریاست فدراسیون فوتبال می شود پیش شرط است. 

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

بهترین تیم هفته ۲۴؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی