شوخی بامزه‌ای به نام سقف قرارداد/ بازیکنان ۱۲ میلیاردی با آپشن های زیرمیزی!
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

در حالیکه سقف قرارداد ۸ میلیاردی تعیین شده در تیم های متمول لیگ بازیکنان بین ۱۰ تا ۲۰ میلیارد قرارداد بسته اند!

فرهاد اشراقی؛ بعضی از مسئولان محترم امسال تصمیم گرفتند سر شوخی را با قراردادهای فوتبالیست‌ها باز کنند و به همین دلیل قانون سقف قرارداد را دوباره مطرح کرده و گفتند قراردادهای بالای ۸ میلیارد تومان را ثبت نمی‌کنیم!

سال‌ها قبل هم که مثلاً قرار شد شفاف‌سازی صورت بگیرد، گفتند باشگاه‌ها رقم‌های واقعی! قراردادها را به سازمان لیگ اعلام کنند و سقف هم رعایت شود که البته هیچ‌کدام رعایت نشد. الان هم در تیم‌های متمول لیگ برتر (حداقل ۶ تیم) کلی بازیکن داریم که از ۱۰ تا ۲۰ میلیارد تومان قرارداد بسته‌اند و هیچ‌کدام سقف ۸ میلیاردی را رعایت نکرده‌اند. بامزه اینکه چند باشگاه به طور رسمی به بازیکنان خود اعلام کرده‌اند سقف قرارداد ما ۱۲ میلیارد تومان است و البته به جز این ۱۲ میلیارد کلی آپشن و زیرمیزی و... را هم در قراردادها گنجانده‌اند تا مثلاً فلان بازیکن از دست‌شان لیز نخورد.

در چنین فضایی اینکه مسئولان محترم فکر کنند حتی یک نفر به حرف‌شان گوش می‌دهد و قانون من‌درآوردی سقف ۸ میلیاردی را رعایت می‌کند، چیزی فراتر از خوش‌خیالی است. سال‌هاست که در این فوتبال خیلی‌ها می‌گویند جلوی ورود تیم‌های بدهکار به لیگ برتر را می‌گیریم اما حتی جلوی آدم‌های اضافی روی نیمکت‌ها را هم نمی‌توانند بگیرند و تمام تیم‌های بدهکار با قدرت در مسابقات شرکت می‌کنند و نهایتاً مشکلات‌شان با یک تلفن حل و فصل می‌شود.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۲
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • تاجی اصیل IR ۱۵:۰۳ - ۱۴۰۱/۰۵/۰۲
    سپاهان این فصل بالای پانصد صد میلیارد هزینه کرده و معلوم نیس فردی بنام ساکت که کلی حرف و حدیث مالی هم در زمان ویلموتس و هم الان در مورد فیش حقوق نجومی داره چه جوری به هیچ نهادی پاسخگو نیس، شعار مبارزه با مفاسد اقتصادی بدرد رسانه ها میخوره تا عمل
  • محمود IR ۱۸:۵۰ - ۱۴۰۱/۰۵/۰۲
    این طرح ها هیچوقت به جایی نمیرسه.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی