ماجرای عجیب و غریب آقای اسطوره و همسرش/ جام‌جهانی آن‌ها را از هم بیشتر دور می‌کند!
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

کالین رونی باید برای مدت طولانی‌تری از همسرش دور بماند زیرا وین رونی سرمربی فعلی تیم دی‌سی یونایتد آمریکا احتمالاً کارشناس تلویزیونی جام‌جهانی خواهد شد.

وین رونی، مهاجم سابق انگلیس، در مرکز کشمکش بین شبکه‌های آی‌تی‌وی و بی‌بی‌سی است و هر دو شبکه او را به عنوان کارشناس برنامه‌های خود می‌خواهند. فصل MLS قرار است در پایان اکتبر به پایان برسد، و وین رونی آزاد می‌شود و می‌تواند برای پوشش خبرهای سه‌شیر در جام جهانی با این دو شبکه همکاری کند.

یک منبع گفت: «وین مشتاق مشارکت است. این نه تنها فرصتی واقعاً سودآور برایش خواهد بود، بلکه وین مشتاق کسب تجربه در این مورد است. وین در برنامه «دوشنبه شب فوتبالی» شبکه اسکای اسپورت ظاهر شد و واقعا لذت برد و این کاری است که او مایل به کسب تجربه بیشتر در آن است. و برای آی‌تی‌وی و بی‌بی‌سی، به خدمت گرفتن رونی فرصتی بزرگ خواهد بود. او یکی از بهترین بازیکنان تاریخ انگلیس است و از طرفداران پرشور تیم ملی است. اما بدیهی است که این موضوع برای کالین خوشایند نیست، زیرا احتمالاً وین در ماه دسامبر هم از او دور خواهد بود.»

ماجرای عجیب و غریب آقای اسطوره و همسرش/ جام‌جهانی آن‌ها را از هم بیشتر دور می‌کند!

گزارش‌ها می‌گویند که وین رونی واقعاً عاشق زندگی و کار کردن است. او شب و روز کار می‌کند تا بازیکنان جدید خود را بهتر بشناسد و با افراد بیشتری قرارداد ببندد. این منبع افزود: «وین خود را غرق کار جدیدش کرده و عاشق شغلش است. زمانی که در دربی بود، در زمین تمرین می‌خوابید تا مطمئن شود که تمام توجه خود را به این کار معطوف کرده و در صورت نیاز در باشگاه جدیدش هم همین کار را انجام خواهد داد. او سخت کار می‌کند و بازی‌های قبلی دی‌سی را بارها و بارها تماشا می‌کند تا متوجه تمام جزئیات شود. وین مصمم به کسب موفقیت است.»

طبق گزارش‌ها، قرارداد این مربی ۳۶ ساله تا پایان سال ۲۰۲۳ در واشنگتن دی‌سی اعتبار دارد، اما «بند آزادسازی کالین» هم در قرارداد او وجود دارد که به او اجازه می‌دهد زودتر آنجا را ترک کند.

رونی هفته گذشته تایید کرد که همسرش کالین ۳۶ ساله و چهار فرزندشان (کای ۱۲ ساله، کلی ۹ ساله، کیت ۶ ساله و کاس ۴ ساله) به او در آمریکا نمی‌پیوندند.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی