نظرسنجی

از نحوه اطلاع‌رسانی نهادهای مسئول درباره جزئیات فساد اخیر راضی هستید؟
واکنش افشین پیروانی به زمان دربی استقلال و پرسپولیس
منبع: فارس
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

سرپرست پرسپولیس در پایان مراسم قرعه‌کشی به زمان بازی‌های این تیم در لیگ برتر واکنش نشان داد.

افشین پیروانی در پایان مراسم قرعه‌کشی رقابت‌های لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های کشور درمورد رویارویی تیم‌های استقلال و پرسپولیس در هفته دوازدهم، اظهار کرد: امیدوارم که اتفاقات خوبی رخ دهد و لیگ برتر شروع خوبی داشته باشد. امیدوارم کمبودهایی که سال گذشته داشتیم همچون اشتباهات داوری، سیستم‌های رادیویی جبران شود.

وی ادامه داد: ضمن اینکه بعید می‌دانم تا سالیان سال VAR داشته باشیم. حالا قول می‌دهند اما هنوز عملی نشده است. کیفیت چمن‌ها و وضعیت ورزشگاه‌ها باید خوب شود. امیدوارم همه چیز دست به دست هم بدهد تا شاهد یک لیگ خوب باشیم.

پیروانی خاطرنشان کرد: قرعه‌کشی هم برگزار شد و فرقی نمی‌کند که در چه هفته‌ای با چه تیمی روبرو می‌شویم، چون همه تیم‌ها خوب هستند و همه تلاش می‌کنند تا بهترین نتیجه را بگیرند. بدون شک ما هم پرسپولیس هستیم، هواداران زیادی داریم. خوشبختانه امسال می‌توانیم هواداران را هم در ورزشگاه ببینیم؛ آنها یار دوازدهم ما هستند و می‌خواهیم که در کنار هم بهترین اتفاقات را رقم بزنیم.

مدیر تیم فوتبال پرسپولیس گفت: هر صحبتی که درمورد ورزشگاه‌ها می‌شد مسئولان می گفتند که در تلاش هستند و ما هم می‌گوییم که انشالله تلاش کنند که این ورزشگاه‌ها شرایط خوبی پیدا کنند. واقعاً برخی ورزشگاه‌ها مشکل دارند. برای داشتن یک لیگ خوب و پویا هم باید دست به دست هم بدهند. اگر من می‌گویم کمبودهایی داریم باید مرتفع شوند تا لیگ شرایط خوبی داشته باشد.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۱
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • ارسلان GB ۱۹:۲۲ - ۱۴۰۱/۰۵/۰۳
    اگر سازمان لیگ و کمیتہ داوران بادوران انتخابی وصد البتہ مافیای فوتبال وووووووو وو چوب لای چرخ فوتبال نکنند امسال ما درجام جہانی حرفہای زیادی برای گفتن داریم ترا بخدا دست از سرحد فوتبال بردارید تا فرصت جام جہانی ازدستمان نرود

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

از نحوه اطلاع‌رسانی نهادهای مسئول درباره جزئیات فساد اخیر راضی هستید؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی