نظرسنجی

ارزیابی شما از تغییراتی که تاکنون قلعه‌نویی در سیستم تیم ملی داده؟
حکم عجیب در راه است/ کاندیدای جنجالی انتخابات فوتبال رد صلاحیت می‌شود؟
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

با نامه ای که از سوی وزارت ورزش و جوانان برای دادسرای فرهنگ و رسانه ارسال شده است ممکن است صلاحیت مهدی تاج برای شرکت در انتخابات ریاست فدراسیون فوتبال تایید نشود!

 معاونت پارلمانی و حقوقی وزارت ورزش و جوانان با ارسال نامه‌ای از دادسرای فرهنگ و رسانه خواست موضوع انعقاد قرارداد با مارک ویلموتس، سرمربی سابق تیم ملی را «تا حصول نتیجه» پیگیری کند. در بخشی از این نامه آمده است: «نظر به اینکه موضوع مذکور یکی از چالش‌های اساسی فراروی ورزش کشور از نظر حیثیتی و مالی بوده است و از آنجا که سازمان بازرسی کل کشور نسبت به بررسی همه جانبه با کارشناسی متقن، نظریه تخصصی را اعلام کرده است و حتی مسببین و مقصرین که موجبات تضییع به حقوق عمومی و بیت‌المال را فراهم آورده‌اند، در اجرای موازین قانونی از جمله ماده ۵۹۸ قانون مجازات اسلامی به آن مرجع محترم معرفی شده‌اند، لذا به منظور رعایت حقوق حداکثری حقوق عامه و عمومی و در اجرای وظایف نظارتی بندهای (۱۰) و (۱۳) جزء الف ماده (۴) قانون اهداف، وظایف و اختیارات وزارت ورزش و جوانان مصوب ۱۳۹۹ مجلس شورای اسلامی و سایر قوانین موضوعه در این خصوص، تقاضای رسیدگی شایسته و صدور دستورات لازم برای همکاری با نماینده معرفی شده این وزارتخانه جهت پیگیری موضوع تا حصول نتیجه مورد استدعاست».

حکم عجیب در راه است/ کاندیدای جنجالی انتخابات فوتبال رد صلاحیت می شود؟

از آنجایی که در دوره مدیریت مهدی تاج این قرارداد امضاء شد  و اعضای هیات رییسه تصمیم گیری در مورد مربی تیم ملی را به مهدی تاج محول کرده بودند دراین پرونده تنها پای رییس سابق فدراسیون فوتبال در میان است و شاید به همین بهانه دادسرای فرهنگ و رسانه به طور موقت فعالیت های مهدی تاج را در فوتبال به حالت تعلیق در آورد.

در این صورت مهدی تاج شانس حضور در انتخابات ریاست فدراسیون فوتبال را از دست خواهد داد. پیش تر گفته شده بود صلاحیت او برای شرکت در انتخابات ریاست فدراسیون فوتبال تایید شده است اما این خبر از سوی میرشاد ماجدی تکذیب شد. او در حاشیه برگزاری مراسم قرعه کشی بازی های لیگ برتر گفت فعلا کمیته بدوی نتیجه بررسی مدارک نامزدها را اعلام نکرده است. 

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

ارزیابی شما از تغییراتی که تاکنون قلعه‌نویی در سیستم تیم ملی داده؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی