نظرسنجی

نتیجه بازی نساجی - پرسپولیس؟
نه احمدزاده و نه ربیع‌خواه؛ برانکو ستاره سرخ‌ها را مثل پسرش می‌دانست!
زمان مطالعه: ۳ دقیقه

مهدی طارمی در حالی در مصاحبه با عادل فردوسی پور از برانکو تعریم و تمجید کرد که شاید خیلی ها ندانند رابطه او و مربی کروات به شدت دو طرفه بود!

مهدی طارمی ستاره پورتو در گفت و گوی ویدئویی با مجری مشهور برنامه ۹۰ به نقش برانکو در موفقیت های پرسپولیس و پیشرفت خودش اشاره کرد و یادآور شد: «برانکو صددرصد در رشد من نقش داشت. او نقش عمده ای داشت چون سه سال و نیم اتفاقات خوبی را برای پرسپولیس رقم زدیم. من چیزهای خیلی بیشتری یاد گرفتم. آن زمان نقطه مشترک برانکو و کی روش این بود که می‌شد از هر کدام متفاوت یکسری چیزها را یاد گرفت چون دو سبک متفاوت اما در یک دیدگاه بودند.»

با این تعاریف مشخص شد مهدی طارمی چقدر به برانکو علاقه دارد اما این اتوبان دو طرفه است.

شاید خیلی ها به دلیل دانستن زبان انگلیسی و شوخی های فرشاد احمدزاده با برانکو و مربیان کروات در تمرین ها به او لقب «پسر برانکو» داده بودند یا اینکه برخی دیگر این لقب را در مورد محسن ربیع خواه هافبک دفاعی مورد علاقه سرمربی سابق پرسپولیس به کار ببرند اما به جرأت می‌توان لقب پسر برانکو را برای مهدی طارمی به کار برد.

برای گواه این ادعا باید دو مثال بارز بزنیم تا همه چیز یادآوری شود؛ اوایل تیرماه ۱۳۹۵ در حالی که تمام اخبار روزهای اخیر پرسپولیس را مهدی طارمی و رامین رضاییان به خود اختصاص داده بودند این دو بازیکن امروز در اقدامی‌غافلگیرکننده قرارداد رسمی‌خود را با ریزه اسپور به امضا رساندند تا شوک بزرگ را به پرسپولیس وارد کنند.

مهدی طارمی که پیش از سفر به ترکیه با حضور در دفتر باشگاه اعلام کرده بود موافقت ابتدایی خود را با حضور در فصل آتی انجام داده است و رامین رضاییان نیز به زعم پرسپولیس با توجه به قرارداد دوساله اش باید در این تیم حضور می‌یافت اما تمام نقشه های مسوولان این باشگاه با عقد قرارداد رسمی‌این دو بازیکن با ریزه اسپور ترکیه نقش بر آب شد!

این دو به ترکیه رفتند و با ریزه اسپور قرارداد بستند  اما خیلی زود پشیمان شده و برگشتند! البته در همان مقطع شنیده شد تیم ترکیه ای فقط با طارمی قرارداد رسمی‌بسته و رامین رضاییان را نخواسته است. به هر شکل این دو خیلی زود برگشتند! بازگشتی که دو برخورد متفاوت را برای این دو ستاره پرسپولیسی در پی داشت؛ برانکو برای مهدی طارمی تونل افتخار زد اما اجازه نداد رامین رضاییان در دفتر شخصی اش در ورزشگاه محل تمرین پرسپولیس روی صندلی بنشیند و توضیح بدهد! مرد کروات یکی (مهدی طارمی) را بخشید و دیگری (رامین رضاییان) را هرگز نبخشید!

دومین مثل هم مربوط به یک سال و اندی بعد و اواسط دی ماه سال ۱۳۹۶ برمی‌گردد. جایی که پنجره نقل و انتقالات پرسپولیس به خاطر شکایت ریزه اسپور از مهدی طارمی بسته شد اما این بازیکن  به باشگاه پرسپولیس اعلام کرد قصد جدایی از این تیم و لژیونر شدن دارد! مهدی طارمی با انتخاب تیم جدیدش الغرافه از جمع سرخ پوشان جدا شد تا راهی لیگ ستارگان قطر شود!

پس از این جدایی و خالی شدن دست برانکو و شرایط بسیار بد پرسپولیس، برانکو را به دفتر خبرورزشی دعوت کردیم و هر چه سعی کردیم حرفی از او در خصوص اقدام عجیب مهدی طارمی بپرسیم موفق نشدیم. به برانکو اطمینان خاطر دادیم حرف هایش به صورت خصوصی نزدمان می‌ماند اما آیا او از مهدی طارمی دلخور نیست که به ما گفت: «نه! مهدی طارمی بهترین فوتبالیست ۱۰ سال اخیر ایران است و به عنوان یک بازیکن حرفه ای حق دارد به آینده خودش فکر کند و تصمیم درستی بگیرد. به هیچ وجه از او ناراحت نیستم و به تصمیمش احترام می‌گذارم.»

آن روز وقتی برانکو در مورد مهدی طارمی صحبت می‌کرد به وضوح برق شادی را می‌شد در چشمانش دید. مردی که شاید مهدی طارمی را به اندازه پسرش دوست داشت!

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۱
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • آرش IR ۱۳:۳۸ - ۱۴۰۱/۰۵/۰۵
    البته این برانکو بود که بعد از محروم شدن طارمی خواهان جدا شدن او بود خود طارمی مایل به ماندن در پرسپولیس بود پس در مورد جدا شدن طارمی واقعیت را نگفتید

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

نتیجه بازی نساجی - پرسپولیس؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی