بمب خبرساز لیگ برتر ایران؛ ستاره ملی‌پوش در آستانه سرخپوش شدن
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

در حالی است که از هافبک ملی پوش به عنوان یکی از گزینه‌های استقلال و پرسپولیس در نقل و انتقالات نام برده می‌شد اما این بازیکن حالا گرفته می‌شود در یک قدمی پیوستن به تراکتور قرار دارد.

سعید عزت اللهی یکی از بازیکنانی است که از مدت‌ها قبل بحث بازگشتش به ایران مطرح شده است. او که فصل گذشته دوران چندان موفقی را در الغرافه پشت سر نگذاشته بود رد نهایت از این تیم جدا شد تا برای فصل آینده به دنبال تیم جدیدی باشد.

هافبک ملی پوش ایران اگرچه تحت قرارداد وایله دانمارک است اما دو طرف تمایلی به ادامه همکاری ندارند. به این ترتیب یکی از گزینه‌های عزت اللهی بازگشت به ایران است. این در حالی است که از او به عنوان یکی از گزینه‌های استقلال و پرسپولیس در نقل و انتقالات نام برده می‌شد اما این بازیکن حالا گرفته می‌شود در یک قدمی پیوستن به تراکتور قرار دارد.

حضور بردیف در تیم تبریزی و البته پیشنهاد خوب تراکتور باعث شده تا این بازیکن حالا در آستانه سرخپوش شدن قرار بگیرد.

انتقال او به تبریز می‌تواند یکی از خریدهای خبرساز این فصل لیگ برتر لقب بگیرد. باید منتظر ماند و دید توافق دو طرف چه زمانی نهایی خواهد شد.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۲۳
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۶
  • پرویز IR ۰۹:۱۴ - ۱۴۰۱/۰۵/۰۶
    اجورلو حتی جنم جذب این رو هم نداشت.معلوم نیس چه خبره توی استقلال
    • بیژ رستمی IR ۲۲:۵۷ - ۱۴۰۱/۰۵/۰۶
      متاسفم که نفرت دارم که از تعصبات زبان وغیره بگویم ،که ادمها زبان مادری نداشتند که بعد شعور واعتلای بیشتر با نقاشی روی سنگها منظور خودر بهم می فهماندند ،حالا ما توی کشور خود که همین پریروز با خانواده ای ترک در مراغه خویشاوندی کردقم که فقط توی خانواده ما سه چهار نفر عروس ترک زبان داریم که بیش از ده بیست نفر بچه ونوه دارند ولی ما کماکان فوتبال رابهانه اهانت بهم می کنیم که در وهله اول همه ما ادم هستیم زبان ومذهب زاییده صدها اتفاقات است حتی توی امریکا با صدها زبان ومذهب اگر معترض به چیزی باشند به رفاه انها بر می کردد ،حالا هرکدام از این زبانها دلایلی برای سلاخی ما شده که از اینهمه سرمایه که بیش از سیصد میلیون نفر را جواب می دهد به جای اعتلا ی کشور به دنبال نفاق می گردیم که دول غرب وشرق به دنبال ان هستند ما میلیونها خویشاوندی به همدیگر داریم که اگر تلقی بر تعصب نکنیم حتی به تعداد ماذنیه درتهران که قطعا به دلیل نزدیکی با مازندران ویا گیلان بیشترین ساکنین را دارند اسمی ازانها برده نمی شود که چند سالی به اجماع ماذنیها پرداخته شد بیش از دو میلیون درپایتخت ساکن هستند و...که اصلا مهم ادمیت است ..
  • ساوالان IR ۰۹:۳۴ - ۱۴۰۱/۰۵/۰۶
    لنگیا که هر بازیکنی را می خواستند گرفتن حالا چشم طمع به این بازیکن دارند؟!
    • کیسه سوز IR ۱۵:۲۲ - ۱۴۰۱/۰۵/۰۶
      بسوز
    • Ali IR ۱۷:۲۱ - ۱۴۰۱/۰۵/۰۶
      ساوالان لجنی خودت هم یک لنگی هستی ( اگربداست) بعد رنگ قرمز که رنگ خون شما و ما و رنگ پایین پرچم ایران نیزهست چه ربطی به رنگ لنگ که قهوه ای سوخته است دارد؟؟؟؟ درصورتی که رنگ آبی از آب است حال همین آب خوشگوار اگر چند وقت جایی بماند به ماده ای بدشکل وبدبو به نام لجن تبدیل می شود پس آقای لجنی، درست و زیبا صحبت کن تا درست و زیبا بشنوی ،این کار خیلی سخت است ؟؟؟ اگر چنین است راه راحت تری هم هست صحبت نکن این کار را هم نمی توانی؟؟؟؟
    • پدرام CA ۱۸:۲۱ - ۱۴۰۱/۰۵/۰۶
      شما همون نیستی که به من میگفتی آقای علوی و فکر کرده بودی که من استقلالیم برام کری میخوندی؟ شما آب روغن قاطی کردی برادر؟ حالا اومدی به پرسپولیس میگی لنگی؟ شما بالاخره پرسپولیسی هستی استقلالی هستی تراکتوری هستی یا اصلا خودت هم نمیدونی تکلیفت چیه؟ دست از این بازیها بردار عزیز من!
    • بهمن IR ۲۲:۱۶ - ۱۴۰۱/۰۵/۰۶
      پناد هم دیگه کارسازی نمیکنه اتش نشانی زنگ بزن همراه با دوتا شیاف یخ 🤣🤣
  • محمدیان IR ۱۰:۵۱ - ۱۴۰۱/۰۵/۰۶
    این همه دلار از کجا میاد کاوه رضایی رو بگیر محبی رو بگیر این و بگیر اونو بگیر مردم هم گرسنگی دارن میمیرن
  • MAMALI IR ۱۲:۱۵ - ۱۴۰۱/۰۵/۰۶
    تا همین جاشم تیم های مدعی خریدهای خوبی داشتن سعید هم بره تراکتور لیگ قشنگی خواهیم داشت البته از حق نگذریم که تراکتور هیچ وقت مدعی جدی نبوده ولی با بازیکن های خوبی که داره میتونه لیگ رو جذاب کنه
    • تبریز توپچی IR ۱۴:۴۷ - ۱۴۰۱/۰۵/۰۶
      ! تراکتور همیشه مدعی بوده حتی زمانی که در لیگ 1 بوده و به بهانه های مختلفی نمی گذاشتند بیاد لیگ برتر چون رقیبش فقط بدخواهان بوده اند . 3تا 5 قهرمانی لیگ را وزارت ورزش از ما گرفت و به دیگر تیم ها داد . پس چی ؟
  • محمد رسول IR ۱۴:۴۵ - ۱۴۰۱/۰۵/۰۶
    دیاباته رو پرسپولیس باید بگیره نه اینکه بازیکنانی که تو لیگ برزیل هستن
  • کیون IR ۱۵:۰۱ - ۱۴۰۱/۰۵/۰۶
    تراکتور اول باید نحوه میزبانی از تیم‌های مهمان را آموزش ببیند وکمی فرهنگ برخورد با تیم‌ها سپس بره دنبال بازیکن سایت تیمی مخصوصآ میزبانی ودوری از عصر حجری برخورد کردن خیلی مهمه
    • پدرام CA ۱۸:۲۸ - ۱۴۰۱/۰۵/۰۶
      برای تراکتور بایدبه جای یادگار یک استادیوم پلاستیکی یک تکه بسازن که هوادارهاش نتونن دیوار و صندلی و تابلو و پله ها رو بکنند بزنن تو سر تیم میهمان! اونجوری مشکل میزبانی تراکتور یه 3 شماره جل میشه!
    • خودم IR ۱۸:۳۳ - ۱۴۰۱/۰۵/۰۶
      تراکتور نحوه میزبانی از تیم های میهمان رو بلده بهتره پرسپولیس نحوه انسانیتو آداب میهمان رو بلد باشه و خودشو صاحب کل مملکت ندونه چون غالبا به هر شهری رفته درگیری پیش اومده مشکل از تبریزه پس اصفهان -اهواز-مشهد-بوشهروخیلی جاهای دیگه هم مشکل دارن الا تیم مزخرف و حکومتی شما که تکلیف همه قهرمانی اش مشخصه
    • پدرام CA ۲۱:۱۳ - ۱۴۰۱/۰۵/۰۶
      اینکه چیز عجیبی نیست همیشه به ادمها و گروهها و شرکتهای موفقه که حمله میشه. شما ببین تو فضای مجازی هم همه حمله ها متوجه هنرپیشه ها و خواننده ها و ورزشگارهای موفقه. اینه که این کینه و دشمنی هزینه ایه که با موفقیت میاد مثلا تو انگلیس کسی نمیاد برای لیدز شایعه درست کنه! تو ایران کسی به اتوبوس تیمهای قعر نشین حمله نمیکنه. حالا اگه استقلال هم دو سه فصل بتونه مثل پارسال جام بیاره هیچ بعید نیست همین داستانها برای استقلال هم شروع شه. البته امیدوارم که جام نیاره و اگر هم اورد این اتفاقها براش نیفته ولی کلا میگم
    • تورک اوغلو TR ۱۱:۰۲ - ۱۴۰۱/۰۵/۰۷
      جالبه تیم های پایتخت شعارهای قومیتی میدن به هواداران مهمان حمله می کنند به مادر شهید توهین می کنند و....فدراسیون برخورد می کنه فقط مونده بود پایتخت نشین های بی فرهنگ به ما درس فرهنگ بدن چرا کل ایران با تیم های پایتخت مشکل دارن تراکتور اصفهان رفت طرفداران سپاهان از ما پذیرایی کردن محبت کردن تو خوزستان هم همیشه به ما لطف داشتن کل تیم های لیگ با دو تیم حکومتی مشکل دارن ایراد از شماست نه ما
  • یزدان US ۱۶:۳۰ - ۱۴۰۱/۰۵/۰۶
    شیخ دو ریال نمی ارزه
  • رهگذر IR ۱۹:۲۸ - ۱۴۰۱/۰۵/۰۶
    با این همه بمب خریدن یدفعه منفجر نشن
  • سوراختور IR ۱۹:۴۳ - ۱۴۰۱/۰۵/۰۶
    طفلی سوراختور مظلوم بی پول!!!!
    • امین تراکتوری IR ۲۳:۲۰ - ۱۴۰۱/۰۵/۰۶
      امسال اتفاقا پولدار هستیم و پدرتون داره میاد برا قهرمانی
  • نامیک IR ۰۳:۲۶ - ۱۴۰۱/۰۵/۰۷
    اسم ستاره رو تو فوتبال ایران میارید ادم از خنده روده بر میشه. کدوم فوتبال کدوم کشک جمع کنید تورو خدا.نون دونی شده واسه ی عده پول مردم بدبخت رو میدید به کسایی که مگه هم بازیاشون تو دنیا نیستن ادم حال میکنه.فوتبال ایران هنوز تو چند سال گذشته یک مقام آسیایی نداشته کشتی بدبخت طلا المپیک میاره ۲۰ میلیاردشو این انگلها میبرن.
  • فرهاد IR ۱۲:۴۳ - ۱۴۰۱/۰۵/۰۷
    میبینیم تراکتور خیلی ها را میسوزونه 😂😂😂 یاشاسن تراکتور 🚜🚜🚜
  • ح ج IR ۲۳:۵۸ - ۱۴۰۱/۰۵/۰۸
    بزن کانال پنج

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی