نظرسنجی

ارزیابی شما از تغییراتی که تاکنون قلعه‌نویی در سیستم تیم ملی داده؟
توماس توخل
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

توماس توخل سرمربی چلسی چند روز پس از طلاقش، دوباره عشق را در قالب دختری برزیلی پیدا کرد.

توماس توخل ۴۸ ساله، نامزد جدیدش ناتالی مکس ۳۵ ساله را به جزیره آرامش‌بخش ساردینیا برد. مردمی که این دو را باهم می‌دیدند گفتند که آنها واقعا خوشحال به نظر می‌رسیدند.

عشق تازه کشف شده توخل تنها چند روز بعد از طلاق از همسر ژرونالیستش «سیسی» در دادگاه عالی لندن، نمایان شد. او قبل از پرواز به ساردینیا با ناتالی، در تور پیش فصل چلسی در ایالات متحده حضور داشت. ناتالی کسب و کار خودش را اداره می‌کند و مادر دو فرزند هم هست، و یک بار در وبسایت «یامی مامی یوکی» انگلیس به عنوان «مادری الهام‌بخش و موفق» معرفی شد.

انتشار تصویری از عشق جدید سرمربی آبی‌ها/ فراموشی زودهنگام یک طلاق دراماتیک!

توخل و سیسی ۴۶ ساله در ماه آوریل اعلام کردند که ازدواج ۱۳ ساله آنها به پایان رسیده است. یک منبع آگاه گفت: «آنها سعی کردند از جدایی خودداری کنند اما در نهایت متوجه شدند که راه دیگری وجود ندارد.» چهارشنبه گذشته، در یک دستور کتبی، آقای قاضی مستین گفت که توخل به گونه‌ای رفتار کرده که به طور منطقی نمی‌توان انتظار داشت که خانم توخل در کنار او بماند. او متقاعد شده که این ازدواج به طور جبران‌ناپذیری با شکست مواجه شده است. اعتقاد بر این است که این زوج پیش از صدور حکم مطلق که در شش هفته آینده اعلام خواهد شد، به توافقی چند میلیون پوندی دست یافتند.

انتشار تصویری از عشق جدید سرمربی آبی‌ها/ فراموشی زودهنگام یک طلاق دراماتیک!

زندگی توخل در چند ماه گذشته در چلسی با حمله روسیه به اوکراین و تحریم‌های دولت بریتانیا علیه رومن آبراموویچ، دچار بحران شده بود. باشگاه از فروش بلیت، امضای قرارداد با بازیکنان و یا دادن قراردادهای جدید به بازیکنان فعلی منع شد. اما توخل از زمانی که تاد بولی، سرمایه‌دار آمریکایی، ۴٫۲۵ میلیارد پوند برای آبی‌ها پرداخت کرد و مالک جدید باشگاه شد، وضعیت امن‌تری پیدا کرد، و حالا با عشق جدیدش روزهای خوشی را می‌گذراند.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

ارزیابی شما از تغییراتی که تاکنون قلعه‌نویی در سیستم تیم ملی داده؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی