بدشانس‌ترین ستاره این روزهای فوتبال جهان/ جام‌جهانی یک غایب فوق‌العاده بزرگ خواهد داشت؟
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

بر اساس گزارش‌ها، پل پوگبا، هافبک یوونتوس به دلیل مصدومیت از ناحیه زانو که در تمرینات متحمل شده بود، ممکن است از حضور در جام جهانی امسال در قطر محروم شود.

پل پوگبا که اوایل این ماه به یوونتوس ملحق شده بود، هفته گذشته در زمین تمرینی در لس‌آنجلس، دچار پارگی مینیسک جانبی زانوی راستش شد. انتظار می‌رفت که این بازیکن ۲۹ ساله به جای سفر با غول‌های سری آ و ادامه به تور پیش‌فصل، در ایالات متحده تحت عمل جراحی قرار بگیرد. اما در عوض به ایتالیا بازگشت تا به یک متخصص مراجعه کند تا تشخیص دهد که چه درمانی برای زانوی آسیب دیده‌اش لازم است.

طبق گزارش نشریه «گاتزتا» دو رویکرد احتمالی برای مصدومیت او وجود دارد، و یکی از آنها میگوید که ممکن است پوگبا جام جهانی قطر را از دست بدهد و تا سال ۲۰۲۳ در حاشیه باقی بماند.

یکی از این رویکردها به برداشتن تکه‌ای از مینیسک اشاره می‌کند، که باعث می‌شود پوگبا بین ۴۰ تا ۶۰ روز از میادین دور بماند، اما این عمل جراحی برای بازیکنان جوان‌تر مناسب است و می‌تواند بر تحرک او اثر بگذارد. گزینه دیگر بخیه زدن ضایعه است، اما این ممکن است به ۴ تا ۵ ماه طولانی دوران نقاهت نیاز داشته باشد، و با نزدیک شدن به جام جهانی در ماه‌های نوامبر و دسامبر، بعید به نظر می‌رسد که او در ترکیب تیم ملی فرانسه حضور داشته باشد. پوگبا قبل از تصمیم‌گیری به یک متخصص مراجعه خواهد کرد.

بدشانس‌ترین ستاره این روزهای فوتبال جهان/ جام‌جهانی یک غایب فوق‌العاده بزرگ خواهد داشت؟

یوونتوس در بیانیه‌ای که قبل از بازگشت پوگبا به ایتالیا منتشر کرد، نوشت: «پوگبا به دنبال ناراحتی در زانوی راستش تحت معاینات رادیولوژیکی قرار گرفت که نشان‌دهنده ضایعه منیسک جانبی بود. او در چند ساعت آینده تحت مشاوره تخصصی ارتوپدی قرار خواهد گرفت. بنابراین، برای ادامه درمان، در سفر به دالاس شرکت نمی‌کند.»

مصدومیت پوگبا همچنین ممکن است یوونتوس را مجبور کند تا در مورد نقل و انتقالات خود برای پر کردن خلاء خط هافبک تجدید نظر کند. بانوی پیر مشتاق بود تا عرشه را حسابی پاکسازی کند و قرار بود که پس از فسخ قرارداد آرون رمزی، آدرین رابیو و آرتور ملو هم جدا شوند. با این حال، اگر نتایج حاکی از دور بودن پوگبا از میادین به مدت چندین ماه باشد، باشگاه ممکن است یکی از هافبک‌ها را حفظ کند.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی