استقلال باید از سپاهان و پرسپولیس زهرچشم بگیرد/ مهدی تاج می خواست قرارداد کی‎روش را تمدید کند/ اسکوچیچ اردوی تیم ساپینتو را تکمیل کرد
زمان مطالعه: ۲ دقیقه

پیشکسوت استقلال گفت: اردوی ده روزه استقلال در ترکیه باعث شد شناخت سرمربی استقلال از این تیم تا ۷۰درصد نسبت به قبل بیشتر شود.

منصور رشیدی، بازیکن و مربی اسبق استقلال در گفت‌وگو با خبر ورزشی، درباره اردوی این تیم در ترکیه و بازگشت مهدی تاج به عرصه انتخاباتی ریاست فدراسیون فوتبال اظهاراتی را مطرح کرد.

خبر دارید که مهدی تاج با وجود همه این اتفاقات مربوط به پرونده ویلموتس دوباره کاندیدای ریاست فدراسیون شده است؟

خدا را شکر! این نشان می‌دهد که حالش خوب شده و قلبش دیگر مشکلی ندارد. البته این را هم بگویم در رابطه با پرونده ویلموتس او مقصر اصلی نیست.

مقصر اصلی در رابطه با پرونده کیست؟

همه می‌دانند در آن ایام سلطانی فر وزیر ورزش وقت تا چه اندازه در این رابطه نسبت به عدم تمدید با کارلوس کی روش در مسائل مربوط به فدراسیون فوتبال دخالت می‌کرد و تا چه اندازه مهدی تاج گوش به فرمان وزیر ورزش بود. اما اگر قرار بود این مسائل به شکل دیگری مطرح شود فیفا متوجه می‌شد که وزارت ورزش چه دخل و تصرفی در مسائل فدراسیون فوتبال دارد و این برای فوتبال ما بد می‌شد. به همین خاطر همه کاسه و کوزه‌ها را بر سر مهدی تاج خراب کردند.

از اردوی استقلال در ترکیه خبر دارید؟

بله! این تیم چهار بازی تدارکاتی انجام داد که در این میان فقط یک بار شکست خورد که آن هم اصلاً ایرادی ندارد. این بازی‌ها برای شناخت هر چه بیشتر کادر فنی است. به نظر من خوب شد که استقلال در این مدت توانست زیاد بازی دوستانه داشته باشد.

حضور اسکوچیچ در اردوی استقلال چقدر در بالا رفتن روحیه بازیکنان ساپینتو تاثیر داشت؟

صد در صد هر بازیکن جوانی وقتی ببیند مربی تیم ملی در تمرینات تیم شرکت کرده انگیزه دو برابر می‌گیرد. برای اینکه خودشان را نشان بدهند صد برابر بیشتر تلاش می‌کنند و این‌ها همه به نفع استقلال تمام می‌شود. اسکوچیچ با این کارش اردوی استقلال را تکمیل کرد.

استقلال باید از سپاهان و پرسپولیس زهرچشم بگیرد/ مهدی تاج می خواست قرارداد کی‎روش را تمدید کند/ اسکوچیچ اردوی تیم ساپینتو را تکمیل کرد

تک گل آخر استقلال در بازی دوستانه‌اش مقابل حریف آذربایجانی را مهدی پور زد. این بازیکن را چطور هافبکی میبینید؟

مهدی‌پور فصل گذشته هم یکی از بهترین بازیکنان استقلال بود که خیلی خوب برای تیم بازی کرد او جزو خریدهای خوب فصل گذشته استقلال است که قطعاً در فصل پیش رو هم به استقلال کمک می‌کند.

اردوی استقلال چقدر به ساپینتو برای شناخت تیم جدیدش کمک کرد؟

اینکه سرمربی استقلال توانست در این مدت شبانه روز کنار بازیکنان استقلال باشد او را به اندازه ۷۰ تا ۸۰ درصد نسبت به تمرین در تهران جلو انداخت. فقط مانده ۲۰ تا ۳۰ درصد شناخت دیگر که آن هم تا شروع مسابقات و در تمرینات تهران به دست خواهد آمد. البته سرمربی پرتغالی باید با شرایط آب و هوای تهران، وضعیت چمن و هواداران که بخش عمده باشگاه استقلال را تشکیل می‌دهند هم آشنا شود.

قرعه کشی استقلال در فصل جدید را چطور ارزیابی کردید؟ این تیم در هفته اول به سپاهان خورد؟

سپاهان بازی سخت و مهمی‌است. البته با توجه به اینکه این دو تیم هنوز شناختی از هم ندارند شاید محتاطانه روبروی هم بازی کنند و این باعث شود بازی شان خیلی زیبا نباشد. چون هنوز تیم‌ها با هم هماهنگ نیستند و این می‌تواند روی عملکرد تیم سپاهان هم تاثیر منفی بگذارد.

پیروزی احتمالی استقلال در بازی اول چقدر مهم است؟

با توجه به این که سپاهان و پرسپولیس دو رقیب جدی استقلال برای قهرمانی محسوب می‌شوند پرسپولیس که کار سختی در اصفهان دارد و ممکن است مقابل ذوب آهن امتیاز از دست بدهد. به همین خاطر استقلال باید تمام توانش را بگذارد تا در بازی ۶ امتیازی با سپاهان امتیاز کامل خانگی را بگیرد. استقلال باید هفته اول از سپاهان و پرسپولیس زهرچشم بگیرد و این کمک می‌کند تا استقلال در همان هفته اول از رقبای قهرمانی‌اش پیشی بگیرد.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۸
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۲
  • شاهین ۳۳ IR ۱۵:۳۰ - ۱۴۰۱/۰۵/۰۷
    چقدر زود زود مصاحبه میکنی!!! در مصابه قبلی گفته بودی که: بازی ایران و کویت که در یونان انجام شد دروازه بان بودی!!! اینقدر حافظه ضعیفی داری! ان بازی مودت دروازه بان بود!!! راستی در باره بازی دوستانه پرسپولیس و تاج که شما برای پرسپولیس به زمین رفتی و سه گل در دقایق۷۳ و ۸۷ و ۸۸ خوردی چیزی نگم بهتره!!!!
  • کیسه کش حقیر هستم IR ۱۶:۰۷ - ۱۴۰۱/۰۵/۰۷
    کیسه کش توهمی😂😂😂😂😂😂 گلات طوری این کیسه کشارو سوزونده که حتی جنگ جهانی دوم رو هم میندازن گردن سلطانی فر😂😂😂😂😂بسوز لذت ببریم کیسه کش بدبخت حقیر
  • باباحمید هستم بابای دوچرخه چیا IR ۱۶:۰۹ - ۱۴۰۱/۰۵/۰۷
    کیسه کشای بی چشم رو من بابای به این خوبی براتون هستم. بعد ۱۰ سال عقده و حسرت و سوزش گلات قهرمانتون کردم بازم از روی سوزش گلات اسم سلژانی فر میارین😥😥😥😥😥😥😥😥😥😥
  • کیسه عروس آسیا IR ۱۶:۱۰ - ۱۴۰۱/۰۵/۰۷
    کیسه کشای العین زاده با چه سوزشی از سلطانی فر میگن😥😂😂😥😥😥😥😂😂😂😂😂 انگار ما نمیدونیم از سوزش گلاته😂😂😂😂😂😂😂😂
  • اولونگا هستم بابای دوچرخه چیا IR ۱۶:۱۱ - ۱۴۰۱/۰۵/۰۷
    کیسه کش توهمی. اصلا هم معلوم نیست از گلات میسوزی😂😂😂😂😂 دوچرخه چی بی چشم رو باباحمیدتون براتون پنالتی و امتیاز معیشتی گرفت تا حقارت و عقده بی افتخاریتون بعد ده سال تموم شه😂😂😂😂😂😂
  • دوچرخه سواران (کیسه) IR ۱۶:۱۴ - ۱۴۰۱/۰۵/۰۷
    دوچرخه چی عقده ای بی منطق اولا از رو سوزش گلات بیخود سلطانی فر زیر سوال نبر دوما همه میدونن بابا حمید شما کیسه کشا چطور عقده و حقارت ۱۰ سالتون از بین برد😂😂😂😂😂😂 سوما اگرم وزیر گفت رییس فدراسیونی که از خودش اراده نداره غلط کرده دوباره میخاد بیاد!!! مافیای اصفهانی گند زدن به فوتبال
  • Ali IR ۱۸:۰۲ - ۱۴۰۱/۰۵/۰۷
    آقای پیشکسوت استقلال جناب آقای منصور رشیدی : فرمایش شما در باره ی مهدی تاج و میزان فرمانبری وی از وزیر ورزش این سوال را به ذهن متبادر میکند که اگر چنین بوده ،این می شود عذر بدتر از گناه برای آقای تاج آنوقت شما از وی حمایت می کنیدچرا؟؟؟ حداقل کاری که می توانست بکنداین بود که کناره گیری میکرد بسیار زودتر چرا این کار را نکرد؟؟؟
  • محمد رضا IR ۱۹:۱۷ - ۱۴۰۱/۰۵/۰۷
    بله دقیقا آقای تاج مقصر اصلی حذف کیروش نبودند.الانم امیدوارم با رئیس شدنشون جبران کنند و کیروش رو برگردونند

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی