نظرسنجی

صعودکننده به مرحله بعد جام حذفی؟
یکشنبه ۹ مرداد ۱۴۰۱ - ۱۳:۵۹
۰ |
۵
علی خسروی
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

یکی از اعضای کمیته داوران می گوید برای داورانی که در تست آمادگی جسمانی رد شدند و هم چنین داورانی که به خاطر سختی تست از حضور در آن صرف نظر می‌کردند اشک ریخته و بغض کرده است!

۶۳ داور و کمک داور در تست آمادگی جسمانی پیش از فصل رد شدند و به همین خاطر شانس قضاوت در بازی های لیگ برتر را از دست دادند. علی خسروی عضو کمیته داوران در این باره می گوید: «برای من تعداد داوران مردودشده تأمل برانگیز بود. برخی از داوران به خاطر سختی تست‌ها، شرکت نمی‌کردند که به خاطر آنها بغض کردم. متأسفانه دو سال کرونا روی داوران تأثیر گذاشته بود. از طرفی شنیده‌ام واکسن‌های استفاده شده برای کرونا مقاومت بدن را کم می‌کند.»

اما تکلیف این داوران مردود شده چیست؟ علی خسروی در پاسخ به این سوال می گوید:«مصوبه این است که تست‌های بعدی نیم‌فصل از داوران مردودی گرفته شود، مگر اینکه جلسه‌ای برگزار شود که هر تغییری با هماهنگی افشاریان خواهد بود.»

پیش از این به دلیل ازیاد داوران در بازی های لیگ برتر فدراسیون فوتبال تلاش می کرد تعداد آنها را کاهش دهد اما با رد شدن این حجم از داوران در تست پیش از فصل فدراسیون فوتبال دیگر نیاز به کاهش داوران قضاوت کننده در بازی های لیگ برتر ندارد.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

صعودکننده به مرحله بعد جام حذفی؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی