فدراسیون روی نام من قلم قرمز کشیده است/ خودشان روی هوا هستند اما می‌خواهند من را حذف کنند!
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

چهره پرافتخار تکواندوی ایران نسبت به حذفش از لیست سفر به بازی های کشورهای اسلامی واکنش نشان داد.

«کمیته ملی المپیک به جای محمد باقری‌معتمد یک ورزشکار دیگر را به عنوان نماینده کمیسیون ورزشکاران به بازی‌های کشورهای اسلامی اعزام می‌کند.» درست است که صبح امروز این خبر منتشر شد اما یک ماه است که خود باقری‌معتمد از آن خبر دارد. به همین خاطر وقتی با او تماس گرفتیم تا در این رابطه بپرسیم، گفت: «اتفاق مهمی نبوده است. من یک ماه است که این خبر را می‌دانم اما چون برایم مهم نبوده، بیانش نکرده‌ام و درباره‌اش صحبتی نکردم. من به اندازه موهای سر این‌ها سفر رفته‌ام.»

باقری معتمد، چهره پرافتخار تکواندوی ایران و مربی سابق تیم ملی در این رابطه به خبرورزشی می‌گوید: «این موضوع برای من اهمیتی ندارد اما بی‌احترامی به کمیسیون ورزشکاران است. آقای صالحی‌امیری از رییس این کمیسیون خواسته بودند که یک نفر را به عنوان نماینده این کمیسیون برای حضور در بازی‌های کشورهای اسلامی معرفی کنند. رأی‌گیری شد و نام من از آن رأی‌گیری بیرون آمد اما با رایزنی‌های شخص هادی ساعی از طریق رحیمی، من را حذف کردند.»

او درباره نقس هادی ساعی، رییس فدراسیون تکواندو، در حذف ناگهانی نامش در آستانه بازی‌ها، این‌طور توضیح می‌دهد: «من مدت‌هاست که شاهد رفت و آمدهای ساعی و رفاقش با رحیمی هستم. منافع‌شان با حضور من به خطر می‌افتاد. چون همیشه از نتایج فدراسیون انتقاد کرده‌ام و منافع آن‌ها را به خطر انداخته‌ام اما واقعیت این است که ایشان فدراسیونش روی هواست وگرنه من زمان ریاست پولادگر هم انتقاد می‌کردم چون معتقدم حق تکواندو این نیست که به این روز افتاده است. هادی ساعی در چنین شرایطی و وقتی فدراسیون خودش روی هواست اما آمده برای انتخابات کمیته ملی المپیک ثبت‌نام کرده است. به هرحال این سفر برای من اهمیتی نداشته و ندارد.»

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی