استقلالی‌ها شانس آوردند فیلیکس ماگات نیامد/ اگر او می‌آمد پوست همه را می‌کَند!
منبع: فارس
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

مدافع اسبق استقلال گفت: بازیکنان از پر فشار بودن تمرینات می‌گویند، اما شانس آوردند که فلیکس ماگات به این تیم نیامد.

مهدی پاشازاده در مورد شرایط استقلال پس از اردوی ترکیه با تمرینات پرفشار و انجام چند بازی تدارکاتی، اظهار داشت: به هرحال هر مربی سبک خودش را دارد. اینکه گفته می‌شود تمرینات پرفشار است، پس بازیکنان شانس آوردند فیلیکس ماگات نیامد. اگر او می‌آمد پوست همه را می‌کَند! در مورد اینکه استقلال بازی‌های تدارکاتی خوبی داشته و حتی تیم پیرلو را برده، باید بگویم پیروزی در بازی‌های دوستانه هم مهم است و هم می‌تواند فریبنده باشد. باید تیم را در مسابقات ببینیم. بازی‌ دوستانه فقط برای آماده سازی است. ملاک بازی‌های رسمی است و آنجا امتیاز می‌دهند.

مدافع اسبق استقلال در خصوص اینکه آیا با روندی که تاکنون طی شده می‌توان به فصل جدید امیدوار بود، عنوان کرد: حتما باید امیدوار بود. چرا امیدوار نباشیم؟ استقلال تیم خوبی دارد و تدارکات خوبی هم دیده شده است. یارگیری فصل جدید هم بد نبوده، درست است بازیکن ستاره‌ای جذب نشده اما شرایط خوب است. شاید در ادامه یک بازیکن خارجی هم بگیرند. ضمن اینکه صحبت از محمد محبی است. او خیلی می‌تواند. شاگرد من بوده و تمام خصوصیاتش را می‌دانم. واقعا می‌تواند مهره تاثیرگذاری باشد.

استقلالی‌ها شانس آوردند فیلیکس ماگات نیامد/ اگر او می‌آمد پوست همه را می‌کَند!

وی در مورد اینکه حضور مهاجمان پرتعداد اتفاق خوبی است یا ممکن است تیم را از بالانس خارج کند، گفت: این مساله بستگی به توانایی کادرفنی دارد که چگونه جوِ تیم را کنترل کنند و از بازیکنان چگونه بازی بگیرند. از این مساله اینطور برداشت می‌شود که ساپینتو تفکرات هجومی دارد. او می‌تواند حتی با سه مهاجم بازی کند. هر اتفاقی امکان پذیر است اما باید از تیم رونمایی شود و ببینیم در مسابقات چه پیش می‌آید.

پاشازاده در مورد تقابل استقلال با سپاهان و رویارویی دو کادرفنی پرتغالی با تجربه در افتتاحیه لیگ بیست و دوم، اظهار داشت: هر دو تیم شرایط خوبی دارند. این بازی یک فینال است و امیدوارم بازی جذابی را شاهد باشیم. این پیش بینی می‌شود که با حضور سرمربیان پرتغالی، بازی پرگل باشد اما الان نمی‌توانیم قاطعانه بگوییم چنین اتفاقی می‌افتد.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۲
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • P IR ۱۶:۳۴ - ۱۴۰۱/۰۵/۱۱
    ماگات بعیده به کار فوتبال ایران بیاد اون موقع که علی کریمی تو دوران اوجش بودنمیتونست ازش بازی بگیره و میگفت برا کار با علی کریمی به یک مترجم احتیاج دارم حالا اگه فرضا 11 تا علی کریمی رو بهش میدادن میخواست باهاشون چه جوری کار کنه معمولا اینا از بهترین ابزار بهترین نتیجه رو میگیرن و بازیکن ساز نیستن مثلا لیپی 2006 بازیکنان خوب ایتالیا رو قهرمان جهان کرد 2010 ایتالیا حتی نتونست از دور گروهی صعود کنه
    • کیارش US ۲۲:۲۳ - ۱۴۰۱/۰۵/۱۱
      ابن از حرفایی که فقط تو فوتبال ایران میشه شنید ماگات سرمربی سابق بایرن کسی که بعنوان یمربی صاحب سبک میشناسنش تو فوتبال ما که از اماتورهم پایین تره کسی قبولش نداره نه دوست عزیز ماگات روی کریمی بعنوان جانشین بالاک حساب کرده بود غافل از اینکه کریمی حتی حوصله تمرین کردن درست هم نداشت و علی رغم استعداد تبدیل به بدترین خرید بایرن شد

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی