نظرسنجی

نظر شما درباره برکناری علی خطیر؟
تصمیمی که پس از پایان تمرین امروز گرفته می‌شود/ تعیین شماره پیراهن بازیکنان استقلال
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

قرار است در پایان تمرین امروز استقلال شماره پیراهن های بازیکنان برای فصل بعد مشخص شود.

طبق اعلام مسئولان باشگاه استقلال اعضای این تیم در مسابقات دوستانه ترکیه با پوشیدن پیراهن‌های مختلف با شماره‌های اتفاقی در دیدارهای دوستانه حضور پیدا می‌کردند. غیر از یکی دو بازیکن مانند سجاد شهباززاده که با پیراهن شماره ۱۰ در این دیدارهای دوستانه حضور پیدا می‌کرد یا حسین حسینی که پیراهن یک را می‌پوشید، اغلب بازیکنان استقلال با پیراهن‌هایی به میدان می‌رفتند که هر بار یک شماره به آنها داده میشد.

این موضوع به دلیل نامشخص بودن تعدادی از شماره‌ها برای بازیکنان تازه وارد و البته پیراهن بازیکنانی مانند دانشگر یا وریا غفوری بوده که حالا دیگر در جمع استقلالی‌ها حضور ندارند.

 تصمیمی که پس از پایان تمرین امروز گرفته می شود/ تعیین شماره پیراهن بازیکنان استقلال

طبق اعلام کادر فنی در پایان جلسه تمرینی امروز استقلال، بزرگترهای تیم پس از بررسی شرایط شماره پیراهن‌های بازیکنانی که از جمع استقلالی‌ها جدا شده اند و نفراتی که به جمع استقلال اضافه شدند شماره‌ها را بین بازیکنان تقسیم کرده و نفرات اصلی از شماره ۱ تا ۱۱ را تعیین می‌کنند.

ناگفته نماند؛ با توجه به حضور کاوه رضایی که پیش از این در استقلال با پیراهن شماره ۹ فوتبال بازی می‌کرد این احتمال وجود دارد که شاید با توافق مهدی مهدی پور که فصل قبل شماره ۹ را به تن می‌کرد این بازیکن اصفهانی در فصل جدید با یک شماره پیراهن جدید به میدان بیاید که البته قرار است درباره این مسائل توافق قطعی صورت بگیرد.

نکته مهم دیگر درباره تعیین شماره پیراهن‌ها این است که بازیکنان استقلال برای ثبت قرارداد خود باید شماره پیراهن قطعی خودشان را بدانند.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

نظر شما درباره برکناری علی خطیر؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی