نظرسنجی

به نظر شما اراده‌ای برای مبارزه با فساد در فوتبال وجود دارد؟
زنگ خطر برای بازیکن استقلال با ورود ستاره مورد علاقه ساپینتو/ تصمیم یک آبی‌پوش برای فصل آینده سخت شد
منبع: طرفداری
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

وضعیت خط حمله استقلال درصورت اضافه شدن محمد محبی به جمع شاگردان ساپینتو برای یکی از مهاجمان این تیم پیچیده خواهد شد.

ترافیک خط حمله استقلال باعث شده شایعاتی در مورد جدایی آرمان رمضانی منتشر شود. با اضافه شدن محمد محبی به استقلال، خط آتش آبی‌ها با ترافیک شدید بازیکن روبرو خواهد شد و به همین دلیل شایعاتی در مورد جدایی چند بازیکن به راه افتاده است.

یکی از بازیکنانی که شایعاتی در مورد جدایی‌اش به راه افتاده است آرمان رمضانی است، بازیکنی که با حضور ارسلان مطهری، کاوه رضایی و سجاد شهباززاده شرایط سختی برای بازی کردن دارد.

البته نام رمضانی در لیست مازاد استقلال نیست اما این بازیکن بین جدایی یا جنگیدن برای رسیدن به ترکیب اصلی باید انتخاب مهمی انجام بدهد اما هرچه که هست او به خاطر گل‌های حساسی که فصل قبل زد، از محبوبیت ویژه‌ای بین هواداران استقلال برخوردار است.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۴
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • علی IR ۱۷:۴۶ - ۱۴۰۱/۰۵/۱۲
    بی خاصیت بازیکن استقلاال همین ارمان بود، معلوم نیس واسه چی جذب شد و واسه چی این همه مدت هست، بجاش چارتا جوان میاوردن تا الان ترنسفر هم میکردن مثل حسین زاده و..... ارمان بعد چندفصل شاید کم تر از انگشت دست گل زد، مهاجم نباید اینجوری باشه که، بدرد تیم های ضعیف تر میخوره نه استقلال
    • آبی رنگ عشقه IR ۱۸:۵۷ - ۱۴۰۱/۰۵/۱۲
      تو آخه میفهمی بازیکن چیه ؟ برو تیله بازیتو بکن تو رو چه به فوتبال لابد انتظار داشتی تو این 4 تا بازی که روی هم سه بازی هم نبود 60 تا گل بزنه ؟ تو از بازیسازی و فضاسازی جی حالیته ؟ ارسلان مطهری که از رمضانی بیشتر بازی کرد چند تا گل زد ؟ حسین زاده تو 28 تا بازی چند تا زد؟ یامگا بدون احتساب پنالتیها چند تا کل زد؟
  • جرج DK ۱۷:۵۲ - ۱۴۰۱/۰۵/۱۲
    یک آدم حسابی تو این تیم پیدا بشه اونم رمضانی هستسش. اصلا هم بعید نیست بزارنش بیرون, چون نه اهل جارو جنجال هستش و نه اهل خودنمایی. یک آدم درست حسابی
  • ناشناس IR ۲۳:۳۱ - ۱۴۰۱/۰۵/۱۲
    یا آرمان یا ارسلان رو قرض بدین اینجوری بهتره

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

به نظر شما اراده‌ای برای مبارزه با فساد در فوتبال وجود دارد؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی