فرهاد مجیدی
زمان مطالعه: ۲ دقیقه

سرمربی ایرانی تیم فوتبال الاتحاد کلبا، شروع موفقی در دوران جدید مربیگری خود داشته و توانسته در دیدارهای پیش‌فصل آمار جالب‌توجهی را از خود به جای بگذارد.

تیم الاتحاد کلبا با هدایت فرهاد مجیدی خود را در اتریش مهیای حضور در فصل جدید لیگ امارات می‌کند. مجیدی در شرایطی هدایت تیم اماراتی را پذیرفته که برخی همکاران خود در استقلال را به این تیم برده و در کنار چهره‌هایی چون گابریله پین، صالح مصطفوی و علی ربانی، هدایت زردپوشان شهر شارجه را پذیرفته است.

مجیدی بعد از قهرمانی تاریخی با استقلال، حالا رویاهای بزرگ‌تری را در سر می‌پروراند و امیدوار است بتواند در قامت سرمربی‌لژیونر روزهای موفقی را دور از فوتبال ایران تجربه کند. آن‌هم در شرایطی که تیم الاتحاد کلبا فصل گذشته برای بقا در لیگ امارات تلاش می‌کرد و حالا این مسئله به خوبی نشان می‌دهد که کادرفنی سابق استقلال چه روزهای دشواری را در ادنوک لیگ در پیش دارند.

نمایش تهاجمی شاگردان مجیدی؛ ۲ بازی و ۸ گل!

فرهاد مجیدی برای آماده‌سازی تیمش پیش از شروع فصل جدید لیگ امارات، کشور اتریش را انتخاب کرد اما به‌دلیل عدم صدور روادید، دیرتر از شاگردانش به وین سفر کرد و در دوران غیبت او، از راه دور و در تعامل با گابریله پین، تمرینات تیمش را مدیریت می‌کرد. شاگردان مجیدی بعد از حضور سرمربی‌شان در اتریش، در دیداری تدارکاتی به مصاف چمپیون اسلوونی رفتند و موفق شدند با برد ۵ بر ۰ برابر حریف اروپایی خود جشنواره گل به‌راه بیندازند. سرمربی ایرانی الاتحاد کلبا که تیمش از ۱۱ شهریورماه باید در رقابت‌های فصل جدید لیگ امارات به میدان برود، برای محک زدن آمادگی فنی بازیکنان تیمش روز گذشته دیدار تدارکاتی دیگری را برای زردپوشان در نظر گرفت که شاگردان او بازهم پیروزی پرگلی به‌دست آوردند و با نتیجه ۳ بر ۰ از سد دینامو اتریش گذشتند تا روند شکست‌ناپذیری فرهاد مجیدی بعد از ترک استقلال هم در تیم اماراتی ادامه داشته باشد.

زهرچشم فرهاد در امارات متحده عربی/ نه؛ من به اینا نمی بازم!

چالش بزرگ فرهاد؛ جذب باشوی ایرانی

مجیدی از نخستین روزهای حضورش در الاتحاد کلبا، امیدوار به جذب مهدی قایدی بود و مازاد اعلام شدن این بازیکن از سوی لئوناردو ژاردیم سرمربی تیم شباب‌الاهلی امارات باعث شد تا مجیدی به صورت جدی شخصاً وارد روند مذاکره با قایدی شود و او را برای حضور در جمع شاگردان خود در تیم اماراتی متقاعد کند. قایدی هنوز تصمیم نهایی خود را نگرفته و شایعاتی پیرامون بازگشت او به لیگ ایران و حضور دوباره در استقلال هم مطرح است.

پنی ملاپا، دنیل بیسا، ایگور روسی و فیلیپ کیس بازیکنان خارجی شاغل در الاتحاد کلبا هستند و فرهاد مجیدی در تلاش است تا آخرین سهمیه خرید بازیکن خارجی تیمش را به جذب مهدی قایدی اختصاص بدهد و او را به جمع زردپوشان اماراتی اضافه کند. در صورت جذب قایدی، فرهاد مجیدی بعد از دوران موفق همکاری با این ستاره جوان فوتبال ایران در استقلال، فرصت همکاری با او در لیگ امارات را به‌دست می‌آورد و تیمی پرستاره‌تر را راهی فصل جدید لیگ امارات خواهد کرد.

الاتحاد کلبا در اولین گام از فصل جدید رقابت‌های باشگاهی در لیگ امارات، جمعه ۱۱ شهریورماه به مصاف تیم آل‌باته خواهد رفت. دو تیمی که هر دو از شهر شارجه امارات هستند و به نوعی شاگردان مجیدی در هفته نخست فصل جدید لیگ امارات، دربی شهر شارجه را برگزار می‌کنند.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۵
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۱
  • mahdi IR ۱۲:۳۸ - ۱۴۰۱/۰۵/۱۳
    درود بر مجیدی. زنده باد استقلال
  • Ali IR ۱۶:۴۸ - ۱۴۰۱/۰۵/۱۳
    مجیدی که هیچ اگر به یقنعلی بقال هم اطمینان و گارانتی از قبل بدهند که همه جوره هواتو داریم جناب یقنعلی هم سینه ستبر کرده و گردن برافراشته و با مشت بر میز میکوبد و میگوید من به اینا نمی بازم !!!
    • شمس IR ۱۹:۵۴ - ۱۴۰۱/۰۵/۱۳
      باز امیدی به یقنعلی بقال بود چون چیزی در چنته داشت ولی یایا اونم نداشت چون همه چیو براش فراهم کردن باز نتونست
  • فرشاد IR ۰۰:۵۷ - ۱۴۰۱/۰۵/۱۴
    ای والله سرمربی جوان باهوش، قهرمان طلایی، افتخار ایران
  • کیسه سوز IR ۰۰:۲۷ - ۱۴۰۱/۰۵/۱۶
    پودرهاش رو هم برده یا فقط برای استقلال تجویز میکنه و خارج دوپینگ جرمه ؟

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی