ولخرج‌ترین باشگاه‌های لیگ برتر انگلیس در نقل‌وانتقالات تابستان ۲۰۲۲
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

تا امروز ولخرج‌ترین باشگاه لیگ برتر انگلیس در نقل‌وانتقالات تابستان ۲۰۲۲ مثل تابستان گذشته آرسنال بوده، در حالی که تصور می‌شد تیم‌های شهر منچستر یا حتی چلسی هزینه بیشتری را متحمل شوند.

در آستانه آغاز فصل ۲۰۲۳-۲۰۲۲ لیگ برتر انگلیس هستیم و تقریباً اکثر باشگاه‌ها هر آنچه در نقل‌وانتقالات می‌خواستند یا می‌توانستند را انجام داده‌اند.

نشریه «سان» لیستی از هزینه باشگاه‌های لیگ برتری در نقل‌وانتقالات تابستان ۲۰۲۲ را منتشر کرده که صدرنشین آن کاملاً غیرمنتظره بود. آرسنال این تابستان برای تقویت خودش ۱۱۹ میلیون پوند هزینه کرد. البته این باشگاه تابستان گذشته هم ۱۵۰ میلیون پوند برای ۷ بازیکن داده بود. مهم‌ترین خریدهای این تابستان آرسنال هم گابریل ژسوس و اولکساندر زینچنکو هردو از منچسترسیتی بودند. فابیو ویرا هم از پورتو به لندن آمد.

تاتنهام رقیب همشهری آرسنال با ۹۹ میلیون پوند در رده دوم ایستاد. اسپرز موفق شد ریچارلیسون را از اورتون به خدمت بگیرد که خرید بزرگی به شمار می‌رفت.

منچسترسیتی هم خریدهای بزرگی داشت، ارلینگ هالند از منچسترسیتی و کالوین فیلیپس از لیدز. سیتیزن‌ها که قهرمان فصل قبل لیگ برتر بودند با ۹۸ میلیون پوند در رده سوم ایستادند. نکته جالب این که لیدزیونایتد هم ۹۸ میلیون پوند هزینه کرده است.

رده پنجم هم به لیورپول تعلق گرفته که ۹۵ میلیون پوند برای جذب بازیکن هزینه کرده. آن‌ها رکورد نقل‌وانتقالات‌شان را با خرید داروین نونیس از بنفیکا شکستند.

چلسی، وستهام‌یونایتد و ناتینگام‌فارست هم دیگر تیم‌هایی هستند که بین ۸۰ تا ۹۰ میلیون پوند هزینه داشته‌اند. آبی‌های لندن خریدهای مهمی مثل رحیم استرلینگ از منچسترسیتی و کالیدو کولیبالی از ناپولی را داشته‌اند.

اما جالب است که منچستریونایتد با وجود مشکلات بسیار و نواقصی که دارد فقط ۶۵ میلیون پوند برای جذب بازیکن پرداخت کرده. لیساندرو مارتینس از آژاکس مهم‌ترین خرید شیاطین‌سرخ بوده است.

نکته عجیب نقل‌وانتقالات تابستانی هم این بوده که لسترسیتی هیچ بازیکنی را به خدمت نگرفته؛ حتی بازیکن آزاد! در واقع خرج گرگ‌ها در تابستان صفر بوده است.

ولخرج‌ترین باشگاه‌های لیگ برتر انگلیس در نقل‌وانتقالات تابستان 2022

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۱
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • لیورپول استقلال میلان آلمان خدایان فوتبال IR ۲۱:۲۷ - ۱۴۰۱/۰۵/۳۰
    لیورپول عشقه😎❤ynwa❤

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی