نظرسنجی

ارزیابی شما از تغییراتی که تاکنون قلعه‌نویی در سیستم تیم ملی داده؟
پروین: هر تیمی را گفتیم قهرمان میشه ۴تا خورد!
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

در جام جهانی ۲۰۱۰ اتفاق جالبی افتاد و تقریباً تمام پیش بینی‌های علی پروین اسطوره فوتبال ایران غلط از آب درآمد.

با شروع مسابقات در مرحله گروهی علی پروین پیش بینی کرد انگلیس از همه تیم‌ها بهتر است و در نهایت جام قهرمانی را بالای سر می‌برد. جالب اینکه در ادامه مسابقات آرژانتین ۴ گل به انگلیس زد و همه را شوکه کرد. بعد از این اتفاق خبرنگاران با علی پروین تماس گرفتند تا نظر او را جویا شود و این بار او پیش بینی کرد که آرژانتین با توجه به قدرتی که دارد و ۴ گل انگلیس زده قهرمان جام جهانی خواهد شد اما آرژانتین هم در بازی بعدی ۴ گل از آلمان خورد و شوک دیگری به فوتبال جهان وارد شد.

اینجا بود که علی پروین در مصاحبه ای که با خبر ورزشی انجام داد، جمله جالبی را بر زبان آورد و گفت: من نمی‌دانم این چه مدل جام جهانی است که ما هر تیمی را می‌گوییم قهرمان می‌شود چهار گل می‌خورد و از دور مسابقات کنار می‌رود! جالب اینکه تیم‌هایی که من می‌گویم قهرمان می‌شوند زیر چهار گل هم نمی‌خورند اول گفتیم انگلیس قهرمان می‌شود که ۴ گل خورد بعد گفتیم آرژانتین قهرمان می‌شود که آنها هم ۴ گل خوردند. الان هم می‌ترسم بگویم آلمان قهرمان می‌شود و در نهایت آنها هم چهار گل از یک تیم دیگر بخورند. به همین خاطر من بقیه مسابقات و قهرمان احتمالی جام جهانی را پیش‌بینی نمی‌کنم.

 دقیقا از همان جام جهانی ۲۰۱۰ بود که پیش بینی‌های متفاوت علی آقا شروع شد و خیلی‌ها سر همین پیش بینی‌ها با او شوخی کردند. البته در رقابت‌های داخلی پیش بینی علی پروین معمولاً درست از آب در می‌آید. مثلا در ۵ سالی که پرسپولیس به طور پیاپی قهرمان لیگ برتر شد این مسئله را پیش بینی کرده بود و پارسال اواسط مسابقات در یک محفل خصوصی گفته بود امسال شانس قهرمانی استقلال بیشتر است چرا که خیلی سخت شکست می‌خورد.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۱
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • حسین IR ۱۷:۳۱ - ۱۴۰۱/۰۵/۱۵
    علی پروین زبل خان زبل خان اینجا زبل خان آنجا زبل خان همه جا

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

ارزیابی شما از تغییراتی که تاکنون قلعه‌نویی در سیستم تیم ملی داده؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی