نظرسنجی

نتیجه دیدار صنعت نفت - پرسپولیس؟
بهترین شرکت استخدام پرستار سالمند و نگهداری از سالمند سپید گستر
زمان مطالعه: ۵ دقیقه

سپید گستر بهترین شرکت اعزام پرستار سالمند در تهران می باشد که پرستار سالمند با تجربه را برای سالمندان عزیز اعزام می کند که تمام مراحل نگهداری از سالمند را به خوبی انجام خواهند داد.

دوره سالمندی همچون دوره کودکی دوره ‌ای حساس است، وقتی افراد پا به سن می‌ گذارند به توجه، حمایت و مراقبت بیشتری نیاز پیدا می ‌کنند، مراقبت از سالمندان و حفظ شان و منزلت آن ‌ها یکی از مهم ‌ترین مسئولیت‌ های افراد است، افراد در دوران سالمندی دچار ناتوانی ‌ها و بیماری‌ های خاصی همچون آلزایمر، دیابت، افسردگی، پوکی استخوان و... می‌ شوند.

بنابراین دوران سالمندی یکی از مهم‌ ترین دوران زندگی افراد است، سالمندان بنا بر شرایط جسمی و سنی خود به مراقبت نیاز دارند، در صورت عدم امکان مراقبت به دلیل مشغله، با استخدام پرستار سالمند در منزل این دوران فرد سالخورده به خوبی سپری میشود،استخدام پرستار سالمند حرفه ای و متخصص موجب افزایش عزت نفس، اعتماد به نفس و حفظ شان و منزلت فرد سالخورده می ‌شود، در این مقاله به معرفی بهترین شرکت استخدام پرستار سالمند در منزل و نگهداری از سالمند می ‌پردازیم.

بهترین شرکت استخدام پرستار سالمند در منزل و نگهداری از سالمند

برای انتخاب بهترین مرکز خدمات پرستاری باید با ویژگی ‌های بهترین مراکز خدمات پرستاری آشنا شوید، داشتن مجوز رسمی از وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی ازمهم‌ ترین ویژگی های مراکز خدمات پرستاری محسوب می‌ شود، همچنین سایر ویژگی ‌هایی که در ادامه به آن‌ها می‌ پردازیم امکان انتخاب بهترین مرکز خدمات پرستاری را به شما می ‌دهد.

مرکز خدمات پرستاری سپید گستر را می ‌توانیم بهترین شرکت استخدام پرستار سالمند در منزل معرفی کنیم، این مجموعه نزدیک به ۱۵ سال به ارائه خدمات پرستاری در زمینه ‌های مختلف می ‌پردازد، مجموعه سپید گستر دارای مجوز رسمی از وزارت بهداشت و درمان و آموزش پزشکی کشور بوده که با هدف ارتقاء سطح سلامت عمومی به ارائه خدمات پزشکی، پرستاری و درمانی می ‌پردازد.

مراحل دریافت پرستار سالمند از مجموعه سپید گستر

  1. تماس با مرکز

مشاوران مرکز سپید گستر به صورت ۲۴ ساعته آماده پاسخگویی به سؤالات شما عزیزان هستند.

  1. مشاوره گرفتن از کارشناسان

امکان مشاوره رایگان تلفنی ۲۴ ساعته در تمامی روز های هفته از جمله تعطیلات با مشاوران مجموعه سپید گستر وجود دارد.

  1. قرارداد با شرکت

پس از انتخاب پرستار سالمند در منزل، قرار داد مورد نظر را با توجه به شرایطی که دارید و خدماتی که به آن نیاز دارید با مجموعه ثبت خواهید کرد.

  1. پشتیبانی طی مدت قرارداد

کسب رضایت کامل مشتریان گرامی یکی از مهم‌ ترین اهداف مجموعه سپید گستر است، جهت نیل به این هدف و جهت آگاهی از کیفیت خدمات ارائه شده، مرکز سپید گستر به صورت ۲۴ ساعته تا زمانی که با پرستاران قرارداد دارید پشتیبان شما خواهد بود.

ویژگی‌ های مجموعه سپیدگستر

ممکن است برای شما این سؤال پیش بیاید که چرا مرکز پرستاری سپید گستر بهترین مرکز خدمات پرستاری سالمند در منزل است و چرا باید نگهداری و مراقبت از سالمندان را به این مجموعه بسپاریم؟ ضمن اینکه این مجموعه اعزام پرستار کودک و پرستار بیمار را نیز انجام میدهد.

بهترین شرکت استخدام پرستار سالمند و نگهداری از سالمند سپید گستر

قابل اعتماد بودن پرستار سالمند

پرستارانی که در این مرکز مشغول به فعالیت هستند افراد معتمد، امین و منظمی هستند که احراز هویت شده ‌اند، پرستاران این مرکز افرادی هستند که از سلامت روانی و جسمانی برخوردارند، با این شرایط می ‌توانید مراقبت و نگهداری از سالمندتان را با خیالی آسوده به آن‌ ها بسپارید.

همکاری با پرستاران حرفه‌ای و متخصص

مراقبت و نگهداری از سالمندان نیاز به مهارت و تجربه کافی دارد، با توجه به بحران دوره سالمندی مراقبت و نگهداری از سالمندان توسط هر پرستاری امکان پذیر نیست، پرستاران سالمندی که در مجموعه سپید گستر مشغول به ارائه خدمات هستند، افراد متخصص و آموزش دیده ‌ای هستند که با اخلاق و رفتار های افراد مسن آشنا بوده و در این زمینه سال‌ ها تجربه و سابقه دارند.

ارائه خدمات پرستاری و پزشکی در منزل

برخی از سالمندان به دلیل مشکلات و بیماری ‌های خاص خود نیاز به خدمات مراقبتی و درمانی همچون تزریقات، پانسمان و... دارند و به همین دلیل باید به صورت مداوم به مراکز درمانی مراجعه کنند، با استخدام پرستار در منزل دیگر نیازی به این رفت و آمد ها نیست.

پرستار متخصص از طریق ارائه خدمات پرستاری در منزل به بهبود حال سالمند و کوتاه شدن دوره نقاهت و درمان سریع فرد سالمند کمک می‌ کند، این کار باعث صرفه جویی در هزینه‌ های درمانی نیز می‌ شود.

ارائه خدمات پاراکلینیکی در منزل

امکان استفاده از خدمات پاراکلینیکی در منزل برای تمامی افراد به ویژه سالمندان وجود دارد، از آن جایی که سالمندان نیاز به چکاب‌ های ماهانه دارند و رفت و آمد آن‌ ها به مراکز درمانی کار سختی است، خدمات پاراکلینیکی همچون چکاپ و نمونه گیری آزمایش، فیزیوتراپی، سرم تراپی، اکسیژن تراپی، فوتوتراپی، ماساژ درمانی، سونداژ، سوند معده، انواع تزریقات و… توسط این مرکز در منزل انجام می‌ شود.

بهترین شرکت استخدام پرستار سالمند و نگهداری از سالمند سپید گستر

امکان ملاقاتی ۲۴ ساعته

با استخدام پرستار در منزل امکان ملاقات سالمندان در زمان ‌های آزاد شما وجود دارد و شما می ‌توانید در طول روز های هفته بدون تعیین وقت قبلی و محدودیت از والدین خود دیدن کرده و آن‌ ها را ملاقات کنید، ملاقات افراد مسن در خانه سالمندان نیاز به تعیین وقت قبلی داشته و تنها در روز ها و ساعت ‌هایی که توسط خانه سالمندان تعیین می‌ شود امکان پذیر است.

انجام امور نظافتی سالمند

با توجه به این موضوع که بسیاری از سالمندان در انجام امور شخصی و نظافتی خود توانایی کافی ندارند، می توانید از این بابت آسوده باشید که یکی از مهم ترین وظایف پرستاران مرکز سپید گستر انجام امور شخصی و نظافتی سالمندان از جمله استحمام، کمک به توالت رفتن، کمک در عوض کردن لباس ها و... می باشد.

قیمت منصفانه

هزینه نگهداری والدین در منزل یکی از دغدغه ‌های اصلی افراد در این زمینه محسوب می‌ شود، یکی از مهم ‌ترین دلایل استفاده از مراکز خدمات پرستاری در منزل کاهش هزینه ها می‌ باشد، مرکز سپید گستر با دریافت هزینه ‌های منصفانه به شما این امکان را می ‌دهد که بدون نگرانی از این موضوع نگهداری والدین تان را به آن‌ ها بسپارید.

هزینه‌ استخدام پرستار سالمند

هزینه استخدام پرستار سالمند در منزل در این موسسه با توجه به مدارک علمی پرستار، ساعات کاری پرستار، تخصص و تجربه پرستار در نظر گرفته می ‌شود و تمامی عوامل در هزینه و قیمت استخدام پرستار سالمند در منزل تأثیر گذارند، با این وجود هزینه ‌های مراقبت و نگهداری از سالمند در منزل از هزینه ‌های سپردن افراد مسن به خانه سالمندان کمتر می ‌باشد.

اعزام پرستار سالمند

سپید گستر بهترین شرکت اعزام پرستار سالمند در تهران می باشد که پرستار سالمند با تجربه را برای سالمندان عزیز اعزام می کند که تمام مراحل نگهداری از سالمند را به خوبی انجام خواهند داد.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

نتیجه دیدار صنعت نفت - پرسپولیس؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی