نظرسنجی

بهترین تیم هفته ۲۴؟
سه‌شنبه ۱۸ مرداد ۱۴۰۱ - ۱۵:۱۳
۱ |
۵
توصیه های یحیی به مدافع فیکس شده؛ اول دفاع!
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

اگر اتفاق خاصی نیفتد باید شاهد اولین بازی محمدمهدی احمدی در ترکیب اصلی پرسپولیس در دیدار با ذوب آهن باشیم.

محمدمهدی احمدی مدافع چپ پرسپولیس که قادر به بازی در پست هافبک چپ و وینگر است با تأیید مهدی مهدوی کیا سرمربی تیم امید قرمزپوش شود.

قرار هم نبود محمد مهدی احمدی از اول فیکس باشد اما طولانی شدن دوران نقاهت وحید امیری پس از عمل جراحی دیسک کمر و محرومیت عجیب مرتضی پورعلی گنجی (به جای مانده از دوران بازی در تیم نفت تهران منحل شده!) باعث شد جا برای بازی کردن مدافع جوان تیم امید در دیدار با ذوب آهن باز شود. احمدی جوان به دلیل بازی در پست وینگر و هافبک علاقه زیادی به حمله و مشارکت در فاز تهاجمی دارد و کمتر به خط دفاعی کمک می‌کند.

بر همین اساس یحیی گل محمدی در تمرینات روزهای اخیر پرسپولیس بارها به این بازیکن جوان و چپ پا توصیه کرده است که بیشتر از حمله به فکر دفاع باشد چرا که وظیفه اصلی او به عنوان یک مدافع اول خوب دفاع کردن است.

چه بسا اگر مرتضی پورعلی گنجی محروم نمی‌شد، یحیی گل محمدی از این بازیکن به عنوان زوج مرکز خط دفاع پرسپولیس در دیدار با ذوب آهن استفاده کرد. بنابراین علی نعمتی هم مدافع چپ سرخپوشان تهرانی درهفته اول لیگ برتر می‌شد اما محرومیت پورعلی گنجی همه چیز را تغییر داد.

حالا محمد مهدی احمدی یک فرصت ویژه در اختیار دارد تا خودش را به کادرفنی پرسپولیس ثابت کند. عملکرد خوب این مدافع چپ جوان می‌تواند حضورش در ترکیب اصلی پرسپولیس در دیدارهای بعدی را تضمین کند.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۱
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • لنگ خاص IR ۱۷:۱۴ - ۱۴۰۱/۰۵/۱۸
    معلوم نیست چقدرازاین بنجل درصد گرفته

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

بهترین تیم هفته ۲۴؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی