نظرسنجی

نتیجه بازی استقلال - شمس‌آذر قزوین؟
ماجرای مرگ تلخ ملی پوش ایران روی رینگ/ مربی تیم ملی؛ این بچه امانت بود و نتوانستیم نگهش داریم!
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

یکی از مربیان تیم ملی توضیحاتی در خصوص مرگ بوکسور جوان ارائه کرد.

اردوی تیم ملی بوکس جوانان حال و روز خوبی ندارد. اردوی تیم ملی تحت تأثیر مرگ محمدامین روستایی قرار گرفته و اعضای تیم شرایط سخت و عجیبی را تجربه می‌کنند. مرتضی سپهوند که از قهرمانان بنام تیم ملی بوکس است و به‌عنوان مربی تیم در اردو حضور دارد، حالا در شرایط عجیبی قرار گرفته است: «فشارم خیلی بالا رفته، اصلاً توان حرف زدن و راه رفتن را ندارم. نمی‌دانم چه بلایی سر ما آمد اما این را خوب می‌دانم که نتوانستیم از امانت مردم خوب نگه‌داری کنیم.» سپهوند حادثه‌ای که باعث مرگ محمدامین روستایی شد را هم اینگونه شرح می‌دهد: «تمرین تیم در روز تاسوعا بود که اصلاً حادثه‌ای رخ نداد.

تیم تمرین مرور فن داشت و اصلاً مشتزنی انجام نشد که ضربه‌ای به سر او وارد شود. البته کسی که وارد بوکس می‌شود خوب باید همه این موارد را در نظر بگیرد اما واقعاً مرگ این بوکسور ربطی به تمرین و وارد شدن ضربه نداشت. او تمرین مرور فن را انجام داد و بعد از تمرین به سرپرست تیم و آقا رضا سرمربی تیم گفته که حالش خوب نیست. ظاهراً آقا رضا مهدی‌پور هم گفته که آبی به سر و صورتش بزند شاید حالش بهتر شد اما وقتی محمد امین در حال بازگشت به نزد بچه‌ها بود دیدیم که تعادل ندارد و بلافاصله به اورژانس زنگ زدیم.»

سپهوند که شرایط خوبی هم برای حرف زدن نداشت، ادامه داد: «اورژانس زیر ۷ دقیقه رسید اما تا این مدت تقریباً هوشیاری‌اش را از دست داده بود. تا پیش ما رسید، روی رینگ دراز کشید که دو تا دستکش زیر سرش گذاشتیم و کفش‌هایش را در آوردیم اما از حال رفته بود. بلافاصه با اورژانس به بیمارستان اعزام شد اما بلافاصله کد ۹۹ اعلام شد و پزشکی که در بیمارستان بود اعلام کرد که روستایی دچار سکته مغزی شده اما باید منتظر اظهارنظر رسمی پزشک بمانیم ولی با اطمینان می‌گویم که ضربه‌ای به او در حین تمرین وارد نشد.»

قهرمان نامی بوکس ایران درباره آخرین وضعیت تیم گفت: «متأسفانه تیم شرایط خوبی ندارد. این بچه امانت بود و ما نتوانستیم خوب از این امانت نگهداری کنیم. تا به حال در دوران ورزشی خود چنین وضعیتی را ندیده بودم. وقتی خبر آمد که او فوت شده انگار دنیا سر ما خراب شد. همه ما با هم مردیم و نمی‌دانیم چه باید بکنیم.»

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۶
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • محمد IR ۰۹:۴۹ - ۱۴۰۱/۰۵/۲۰
    روحش شاد . خدا صبر بده به خانوادش
  • دل بر IR ۱۲:۱۰ - ۱۴۰۱/۰۵/۲۰
    خدایش بیامرزد.درود به شرفت شیر کر (پسر)لر با این معرفت و احساس مسئولیت.مردی مرد
  • امین IR ۱۲:۴۱ - ۱۴۰۱/۰۵/۲۰
    کجای ایران حال و روز خوب داره کهاین دومیش باشه، همه جا رو رانت و فساد برداشته
  • کامل دل زنده نژاد IR ۱۳:۵۹ - ۱۴۰۱/۰۵/۲۰
    تسلیت به خانواده اش ، بدترین ورزش ورزش بوکس هست یادگاری از مسابقات تفریحی گلادیاتوری شاهزادگان ، اینکه 2 نفر به جان هم بیفتند چه ورزشی ست اینکه در تمرین اون روز ضربه ای به سرش نخورده فقط یک توجیه خود ارضائی ست در تمرینات قبل چی ؟ معروفترین ورزشکار این رشته محمدعلی کلی در چه وضعی زندگی میکنه بیماری پارکینسون شانس بیاورند ورزشکاران این رشته به در نهایت به این بیماری دچار نشوند خداوند همه را به راه راست هدایت کند
  • تاجی IR ۱۵:۲۳ - ۱۴۰۱/۰۵/۲۰
    واکسن های کرونا داره عوارض خودشو نشون میده
  • سید IR ۰۱:۳۶ - ۱۴۰۱/۰۵/۲۱
    یکی ربط می دهد به ورزش یکی ربط می دهد به فشار یکی دیگر وضعیت اقتصادی و یکی دیگر واکسن کرونا و ..... خیر دوستان یادمان باشد تا خدا نخواهد برگ از درخت نمی افتد . چه تو این سخن را باور داشته باشی یا نداشته باشی عمر این جوان تا اینجا بیشتر نبوده و تنها کار ما از خداوند طلب آمرزش کردن و بهترین ها در جهان آخرت برای اوست . ان شاء الله خداوند به درجاتش بیفزاید . ما بحال خودمان باید گریه کنیم که خدا آخر و عاقبت مان را ختم به خیر کند ان شاء الله

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

نتیجه بازی استقلال - شمس‌آذر قزوین؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی