پرسپولیس با این همه تغییر کار سختی در اصفهان دارد/ تیم‌های تارتار همواره جلوی پرسپولیس خوب بازی می‌کنند/ کم‌کاری خودتان را گردن بانوان نیندازید
زمان مطالعه: ۳ دقیقه

پیشکسوت پرسپولیس گفت: غیبت تماشاگران در هفته اول مسابقات لیگ برتر از وقایع خیلی خیلی عجیب و غیر قابل توصیف در رابطه با فوتبال حرفه‌ای کشورمان است.

فرزاد آشوبی، بازیکن اسبق پرسپولیس در گفت‌وگو با خبر ورزشی، درباره دیدار تیم‌های ذوب آهن و پرسپولیس در فولادشهر اصفهان، همچنین بدون تماشاگر شدن هفته اول رقابت‌ها اظهاراتی را مطرح کرد.

وضعیت پرسپولیس برای ورود به مسابقات لیگ برتر را چطور ارزیابی می‌کنید؟

به نظرم پرسپولیس در نقل و انتقالات عملکرد نسبتا خوبی داشته و با اضافه شدن مهاجم مدنظر آقای گل محمدی می‌تواند قوی تر هم بشود. ولی به نظرم جذب نفرات جدید با همه خوبی‌هایی که دارد و البته به قدرت کیفی تیم کمک خواهد کرد یک مبحث مهم را هم در دل خود جای میدهد.

چه مبحثی؟

اینکه ممکن است در ساختار کلی تیم شرایط جدیدی به وجود بیاید. در واقع اضافه شدن بازیکنان تازه وارد فرآیند زمان‌بر تری نسبت به شرایط عادی می‌طلبد تا پرسپولیس به آمادگی لازم برای حضور در لیگ برتر برسد. به همین دلیل فکر می‌کنم شروع کار برایش کمی سخت باشد و پیش بینی بازی اول دشوار است.

اما با توجه به مسابقات تدارکاتی پرسپولیس در تمرینات پیش فصل فکر می‌کنید این تیم به لحاظ هماهنگی بین نفرات جدید و قدیم شرایط خوبی پیدا کرده باشد؟

مسابقات تدارکاتی نقش زیادی دارد اما تیمی‌که ۷ تا ۸ تغییر در جمع نفراتش ایجاد کرده تعداد تغییراتش بالاست و این نیازمند آن است که در رابطه با عملکرد پرسپولیس در هفته‌های اول کمی صبورتر باشیم.

بازی در فولادشهر را چطور پیش بینی میکنید. گرچه مسابقه بدون تماشاگر است؟

در رابطه با بازی‌های بدون تماشاگر باید بگویم که این یک مورد خیلی خیلی عجیب است. تعجب آور است که چرا چنین تصمیماتی گرفته می‌شود.

دلیل بدون تماشاگر شدن بازی را می‌دانید؟

خیر نمی‌دانم! ولی به طور کلی خیلی عجیب است.

گفته می‌شود با توجه به ابلاغیه فیفا در رابطه با حضور بانوان مسئولان اعلام کرده‌اند فعلاً چون زیرساخت کافی برای حضور بانوان وجود ندارد این هفته استثنائاً مسابقات بدون تماشاگر شد. نظرتان در این باره چیست؟

به هر حال ما باید حضور تماشاگران را در نظر بگیریم. آنها بخش بزرگی از جذابیت و شور و حال فوتبال هستند که این ورزش را دوست داشتنی تر می‌کند. ما نباید تماشاگران را از فوتبال جدا کنیم. اما در رابطه با بازی در فولادشهر باید بگویم بازی در این شهر برای هر تیمی‌سخت خواهد بود. به ویژه اینکه ذوب آهن تغییرات کمی داشته و تقریبا تیم پارسال خود را به میدان می‌فرستد.

پرسپولیس با این همه تغییر کار سختی در اصفهان دارد/ تیم های تارتار همواره جلوی پرسپولیس خوب بازی می کنند/ کم کاری خودتان را گردن بانوان نیندازید

شایعاتی در رابطه با مهدی تارتار و بازی فردا مطرح شده. شما تا چه اندازه فکر می‌کنید این مسائل در عملکرد کلی تیم ذوب آهن تاثیرگذار باشد؟

بنده افتخار این را دارم که در کنار آقای تارتار به عنوان بازیکن حضور داشتم و این صحبت‌ها اصلاً در ارتباط با ایشان درست نیست. البته بعضی صحبت‌ها مثل این مسائل، نیاز به پاسخ ندارد چون مبنای احساسی دارند تا واقعیت. آقای تارتار همواره قابل احترام بوده‌اند و اتفاقاً در زمین فوتبال فوق العاده خوب ظاهر شده اند. به ویژه زمان‌هایی که روبروی پرسپولیس قرار گرفتند. من فکر می‌کنم این مسائل ارزش پرداختن را ندارند.

پیروزی در هفته اول تا چند اندازه به پرسپولیس کمک خواهد کرد؟

یک شروع خوب برای مسیر سختی که قرار است طی شود اهمیت زیادی دارد. پرسپولیس در هفته اول باید مسیرش را طوری طی کند که دوست دارد به همان شکل جلو برود. این خیلی مهم است که پرسپولیس سریع به هماهنگی برسد و تیمش فوتبال روانی را ارائه دهد. قطعاً در آن صورت با حضور این نفرات نتایج خوب هم یکی بعد از دیگری رقم خواهد خورد.

پرسپولیس با این همه تغییر کار سختی در اصفهان دارد/ تیم های تارتار همواره جلوی پرسپولیس خوب بازی می کنند/ کم کاری خودتان را گردن بانوان نیندازید

به عنوان آخرین پرسش در ارتباط با موضوع حضور بانوان، به نظر شما آیا بانوان می‌توانند به استادیوم بیایند؟

به نظر من که هیچ مشکلی وجود ندارد. ما خیلی راحت نیمی‌از اجتماع مان را از یک حق طبیعی محروم کرده ایم. چرا، چون ساختارهایی که لازم است و باید طی سالهای گذشته آنها را ایجاد می‌کردیم نتوانستیم ایجاد کنیم. بنابراین می‌خواهیم سهم کم کاری خودمان را به گردن بانوان یا مسایل دیگر بیندازیم. در صورتی که با حضور بانوان اصلاً مشکلی به وجود نمی‌آید. تجربیات گذشته نشان می‌دهد که میتوان با مدیریت این مسایل، خیلی راحت مسابقات لیگ را با حضور بانوان برگزار کرد.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۱
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۲۰
  • اس اس کبیر IR ۰۸:۱۵ - ۱۴۰۱/۰۵/۲۲
    نگران نباشید.تاتارهمیشه خوش خدمتی اش به تیم حکومتی رانشان داده وخوب امتیازتقدیم کرده.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی