بحث خاصی ندارم؛ ژاپنی‌ها از ما بهتر بودند/ امیدوارم با صعود به جام جهانی مردم را خوشحال کنیم
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

تیم ملی بسکتبال کشورمان در دومین دیدار دوستانه مقابل ژاپن با نتیجه ۸۰- ۵۸ نتیجه را واگذار کرد تا مشخص شود شاگردان سعید ارمغانی برای رسیدن به روزهای اوج خود فاصله زیادی دارند.

ارمغانی که تیم خود را نصف و نیمه کرد و با ترکیب ایران نوین و ۴ بازیکن تیم ملی بزرگسالان راهی این تورنمنت شده بود در هر دو مسابقه دوستانه نتیجه را واگذار کرد و در واقع هم برد این بازی‌ها را از دست داد و هم تمرینات تیم اصلی‌اش را رها کرد تا برای مسابقه پنجره چهارم تنها یک هفته فرصت داشته باشد.

نوید رضایی فر که به همراه بهنام یخچالی، محمد جمشیدی، سجاد پذیرفته از تیم اصلی به ژاپن رفته است، در خصوص این بازیها می گوید: «با ترکیب جدیدی به توکیو آمدیم و به نظرم ترکیب خوبی است و اختلاف زیادی بین الف وب وجود ندارد. همه بازیکنان نیز تلاش خود را کردند تا صاحب برتری شوند ولی اتفاق نیفتاد.»

او در ادامه تاکید می کند: «ژاپنی‌ها نسبت به کاپ آسیا ترکیب جدیدی را به میدان فرستادند، بازیکن آمریکایی جدیدی را معرفی کردند و ۲۰ تا ۳۰ درصد بهتر از تیم کاپ آسیایی شان بودند. هر چند دو بازیکن شاخص NBA خود را به همراه نداشتند.»

بحث خاصی ندارم؛ ژاپنی ها از ما بهتر بودند/ امیدوارم با صعود به جام جهانی مردم را خوشحال کنیم

ملی پوش کشورمان در خصوص مسابقه اول که با نتیجه ۸۲- ۷۷ به نفع ژاپنی‌ها به پایان رسید،بیان می کند: «نیمه اول تحت تاثیر جو بازی بودیم و فشار زیادی از سمت تماشاگران به روی ما آمد. چراکه تعدادی از نفرات ما تجربه چنین رقابتی را نداشتند. در دفاع و حمله هم نتوانستیم خوب کار کنیم ولی در نیمه دوم خیلی عالی کار کردیم و حتی پیش هم افتادیم ولی سه شوت بد خوردیم و باعث شد نتیجه را واگذار کنیم. البته کادر فنی از تیم راضی بود .»

رضایی فر همچنین به عملکرد تیم در مسابقه دوم اشاره می کند: «بحث خاصی نمی توانم درباره‌اش بکنم. چون ژاپنی‌ها بهتر از ما بودند و جریان بازی را به نحو احسن به نفع خود پایان بردند. ترنورهای تیم ما هم زیاد بود و سرعت بازی آنها بالا و در مقابل آنها کم آوردیم. ژاپن تیم بسیار شوتیستی دارد و خطرناک است.»

ملی پوش کشورمان که تجربه المپیک را هم دارد از بازی‌های سخت پیش روی ایران برای رسیدن به جام جهانی ۲۰۲۳ می گوید: «پنجره‌های سختی پیش رو داریم. رقابت با تیمهای مطرح چون چین، استرالیا و ژاپن. امیدوارم بتوانیم ژاپن را در خانه ببریم تا در بازیهای بعدی با آرامش بهتری کار کنیم. البته باید گفت هر چقدر تیمی تر بازی کنیم موفقیت ما بیشتر است. امیدوارم با صعود به جام جهانی مردم کشورمان را خوشحال کنیم.»

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی