نظرسنجی

صعودکننده به مرحله بعد جام حذفی؟
بدترین شروع در ۱۰۱ سال گذشته/ آیا شرایط قرمزها بدتر خواهد شد؟
زمان مطالعه: ۲ دقیقه

در سی‌امین سالگرد لیگ برتر، یونایتد بدترین نمایش خود را در این سه دهه ارائه کرد. و برای اولین بار پس از راه‌اندازی لیگ برتر در سال ۱۹۹۲، در قعر جدول لیگ برتر قرار گرفت.

در طول این سال‌ها، باخت سنگین ۵-۰ از چلسی در سال ۱۹۹۹ و شکست خانگی ۴-۱ به لیورپول در سال ۲۰۰۹ در کارنامه یونایتد نقش بست. شکست ۶-۱ از منچسترسیتی در سال ۲۰۱۱ به شدت دردناک بود، همانطور که اسپرز با همین نتیجه در سال ۲۰۲۰ آنها را تحقیر کرد. شکست ۵-۰ از لیورپول در اولدترافورد در اکتبر گذشته و شکست ۴-۰ از همان تیم در چهار ماه پیش، چندان تعجب‌آور نبود اما به همان اندازه شرم‌آور بوده است.

اما این شکست ۴-۰ از برنتفورد از تمام آن لحظات تاریک بدتر بود. خیلی خیلی بدتر. شاید کمی تحقیرآمیز باشد که بگوییم این برنتفورد بود! ولی واقعیت همین است. از تیمی مانند برنتفورد اینطور شرم‌آور باختند. خوردن چهار گل در ۳۵ دقیقه و تنها در دومین بازی فصل، باورنکردنی و غیرقابل قبول بود.

برنتفورد برعکس یونایتد است و با وجود امکانات نسبتاً متوسط خود، هوشمند و کاردرست به نظر می‌رسید. جایگاه الکس فرگوسن در اولدترافورد بیش از ظرفیت کل ورزشگاه کامیونیتی برنتفورد هوادار دارد.

قطعاً برخی از هواداران یونایتد کابوس بازی بعدی را می‌بینند. همینطور کریستین اریکسن. مرد دانمارکی هنگام آمدن به این باشگاه هرگز منتظر چنین چیزی نبود. اصلاً نمی‌توانست انتظار داشته باشد که تحقیرآمیزترین روز زندگی حرفه‌ای خود را اینقدر زود ببیند، و وقتی در اواخر بازی تعویض شد به طرزی کنایه‌آمیز توسط هواداران میزبان تشویق شد. طرفداران زنبورها میگفتند: «تو باید در یک باشگاه بزرگ می‌ماندی.»

اریکسن در به ثمر رسیدن یکی از گلهای خنده‌دار بازی، گل دوم، وقتی که بعد از پاس دخئا مالکیت توپ را از دست داد، نقش اساسی را بازی کرد. بدترین لحظه دخئا در واقع گل اول بود که به نوعی اجازه داد تا ضربه جاش داسیلوا از دستانش رد شود. با این عملکرد ضعیف دیگر کسی انتظار ندارد که داوید دخئا برای بار دیگر جایزه بازیکن فصل را دریافت کند. در واقع، شاید یونایتد باید با لغو جایزه در این فصل موافقت کند زیرا نشانه‌ها بسیار شوم به نظر می‌رسند.

در جذب بازیکنان نظرات مختلفی وجود دارد اما ناتوانی در جذب هافبک دفاعی از همه برجسته‌تر است. خنده‌دار است که آنها هفته‌ها پیش دست از سر فرنکی دی‌یونگ برنداشتند زیرا او به طرزی واضح نمی‌خواهد به این باشگاه بیاید. به همین ترتیب، هر تیمی با کریستیانو رونالدو، اریکسن و برونو فرناندش که در بخش اصلی تیم بازی کنند، همراه با لیساندرو مارتینس ۱۷۵ سانتی در دفاع میانی، کمی ضعیف خواهد بود.

خب، آیا آنها تا ۹ ماه دیگر سقوط خواهند کرد؟ احتمالاً نه. اما فوتبال لیگ قهرمانان فصل آینده؟ شبیه جوک به نظر می‌رسد.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

صعودکننده به مرحله بعد جام حذفی؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی