نظرسنجی

نتیجه بازی استقلال - شمس‌آذر قزوین؟
سرمربی قرمزها شاگردانش را غافلگیر کرد/ مرخصی بازیکنان لغو شد!
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

اریک تن‌هاخ پس از شکست ۴-۰ مقابل برنتفورد، از بازیکنان منچستریونایتد خواست که در روز تعطیل هم تمرین کنند.

بازیکنان منچستریونایتد قرار بود که بعد از سفر به لندن یک روز تعطیل داشته باشند. اما تن‌هاخ بازیکنان را مجبور کرده که برای یک جلسه تمرینی اضافی به کارینگتون بروند.

شیاطین سرخ پس از دریافت ۴ گل در ۳۵ دقیقه ابتدایی بازی روز شنبه مقابل برنتفورد شکست تحقیرآمیزی را متحمل شدند. این دومین باخت متوالی یونایتد پس از باخت ۲-۱ مقابل برایتون در اولین بازی لیگ برتر بوده است و تن‌هاخ پس از بازی، بازیکنانش را توبیخ کرد.

او گفت: «افتضاح است. ما به استانداردهای بالاتری نیاز داریم. ما باید تغییر کنیم و این کاملاً واضح است. ۳۵ دقیقه ۴ گل بخوری؟ غیرممکن است. تیم باید مسئولیت بپذیرد. من واقعاً برای هواداران ناراحتم. ما آنها را ناامید کردیم. باید در زمین مسئولیت‌پذیر باشید، چه به عنوان تیم و چه فرد و این کاری است که ما نکردیم. کاری که من از آنها خواستم این بود که با اعتقاد و مسئولیت‌پذیری بازی کنند. اما این کار را نکردند.»

دروازه‌بان داوید دخئا که در دو گل مقصر بود، با نظر سرمربی موافق است و گفت که تیمش از اثرات باقی مانده از فصل قبل رنج می‌برد. او پس از شکست مقابل زنبورها گفت: «البته، فصول سختی وجود داشته است و احتمالاً هنوز در ذهن ما باقی مانده است. وقتی مشکلی پیش می‌آید، مردم وحشت‌زده می‌شوند. سخت است اما ما باید یاد بگیریم، یک سرمربی جدید و چند بازیکن جدید داریم. ما باید مثبت‌تر باشیم، به یادگیری ادامه دهیم و پیشرفت کنیم.»

دخئا در بین دو نیمه با کمک نگرش تن‌هاخ سعی کرد بازی را برگرداند. وقتی از او پرسیده شد که مربی بین دونیمه چه گفت، پاسخ داد: «گفت که غیر قابل قبول است، وحشتناک است. ما باید مانند تیم در کنار هم بمانیم، سختتر از همیشه تمرین کنیم، چیز بیشتری نمی‌توانم بگویم.»

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۱
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • کوهمره_جروق IR ۲۳:۳۹ - ۱۴۰۱/۰۵/۲۳
    اریک تن‌هاخ اگه مثل برانکو اقتدار داشت و چهارتا بازیکن مثل رونالدو و غیره را از تیم شوت میکرد بیرون .مطمعن باشید موفق میشد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

نتیجه بازی استقلال - شمس‌آذر قزوین؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی