روزگار رونالدو سیاه‌تر می‌شود/ مربی خیلی زود قید کریستیانو را زد!/ بررسی جدی گزینه‌های جانشینی رونالدو
زمان مطالعه: ۲ دقیقه

گفته می‌شود که اریک تن‌هاخ در مورد آینده کریستیانو رونالدو در منچستریونایتد تغییر نظر داده و اکنون آماده است تا به این مهاجم اجازه خروج دهد.

تکلیف کریستیانو رونالدو هنوز معلوم نیست. فوق‌ستاره ۳۷ ساله پرتغالی به دلیل ناکامی منچستریونایتد در رسیدن به لیگ قهرمانان درخواست ترک باشگاه را کرده بود اما هنوز با مقامات باشگاه برای خروج به توافق نرسیده است. تن‌هاخ، که اولین سرمربی منچستریونایتد طی ۱۰۱ سال گذشته است که هر دو بازی اولش را می‌بازد، مصرانه تاکید کرده بود که رونالدو فروشی نیست و او را در برنامه خود برای این فصل می‌خواهد.

اما نشریه «اتلتیک» ادعا می‌کند که مربی ۵۲ ساله اکنون نظر خود را تغییر داده و آماده است تا با خروج رونالدو موافقت کند، دلیلش هم سازگاری دشوار او با تیم پس از غیبت در تور پیش‌فصل ذکر شده است. این گزارش ادعا می‌کند که رونالدو از زمان برگشت به تیم، روزهای زیادی را به تنهایی در سالن غذاخوری می‌نشیند و غذا می‌خورد. همچنین بارها دیده شده که دست‌هایش را با نارضایتی تکان می‌دهد و علیه رویکرد پرسینگ تن‌هاخ بحث می‌کند. در حالیکه رونالدو خیلی خوب تمرین می‌کند اما بعد از بازی اخیر و خودداری از تشویق هواداران، با استیو مک‌لارن جملاتی رد و بدل کرد و اینطور به نظر می‌رسد که روحیه‌اش تاثیر منفی بر رختکن تیم دارد.

روزگار رونالدو سیاه‌تر می‌شود/ مربی خیلی زود قید کریستیانو را زد!/ بررسی جدی گزینه‌های جانشینی رونالدو

با این حال، یونایتد پیشنهادات مبنی بر فسخ قرارداد رونالدو را رد کرده و مجدداً تاکید کرد که او در این باشگاه می‌ماند. نشریه اتلتیک می‌گوید که یونایتد در صورتی با فروش رونالدو موافقت می‌کند که بتواند گزینه جدیدی برای نوک حمله بخرد، و این کار در تابستان امسال برایش به شدت دشوار بوده و نتوانستند گزینه مناسب پیدا کنند، و حالا با مصدومیت آنتونی مارسیال نیازشان تشدید شده است.

گزینه‌ها برای رونالدو هم بسیار اندک به نظر می‌رسند، و تعداد زیادی از باشگاه‌ها در تابستان امسال مخالف جذب این بازیکن پرتغالی هستند.

یونایتد هفته گذشته ۷٫۵ میلیون پوند برای مارکو آرناتوویچ، مهاجم سابق وستهام و استوک پیشنهاد داده بود، قبل از اینکه واکنش شدید هواداران، آنها را از ارائه پیشنهاد پشیمان کند. بنسامین ششکو هم یکی دیگر از اهداف یونایتد بود اما در خرید این بازیکن آینده‌دار از لایپزیش شکست خوردند، در حالیکه که آلواررو موراتا هم یکی دیگر از گزینه‌ها است.

آنها اکنون از طریق واسطه‌ها با نمایندگان مائورو ایکاردی، مهاجم پی‌اس‌جی تماس گرفته‌اند، در حالی که گفته می‌شود در نظر دارند تا جیمی واردی را به خدمت بگیرد. واردی دهمین فصل حضور خود در ورزشگاه کینگ پاور را سپری می‌کند و باید دید که آیا انتقال به اولدترافورد برای این مهاجم در این مرحله از دوران حرفه‌ای‌اش جالب خواهد بود یا خیر.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی