مهاجم جنجالی پرسپولیس رسماً ماندگار شد/ فحش خوردم اما نگذاشتم پول به تاراج برود
منبع: ورزش۳
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

رضا درویش می‌گوید که انتظار دارد از این پس هواداران پرسپولیس به او اعتماد کنند.

مدیرعامل پرسپولیس در پاسخ به این سوال که آیا یورگن لوکادیا گرانترین بازیکن لیگ برتر ایران است، می‌گوید: من بعید می‌دانم گرانترین باشد. شنیدیم بازیکنان دیگر تیمها چقدر هستند. البته بهترین بازیکنی است که در این ۳۰ سال به ایران آمده و مستقیم از بوندسلیگا آمده و به دورتموند و بایرن مونیخ و آرسنال گل زده و به تیمهایی گل زده حتی نامدارهای دنیا هستند. ایشان در همه رده‌های هلند بازی کرده و سخت است که در آنجا بخواهی بازی کنی.

او درباره جذب این بازیکن اظهار داشت: ما خواستیم به هواداران بگوییم اگر اسیر شعارهای دلالی نشوید و به خادمین خودتان اعتماد کنید، چیزی که شایسته پرسپولیس است را جذب خواهیم کرد. در بازار دلالی بازیکن خارجی فراوان است و انقدر هم خوششان می‌آید و می‌گویند که یک بار خانه خودشان گل زد. من از روزی که این توفیق را پیدا کردم که در پرسپولیس باشم، به خاطر شهرت و محبوبیت بازیکن جذب نکنم. فحش خوردم اما نگذاشتم پول مردم برای خوش خدمتی من به تاراج برود. اگر یک میلیون و ۲۰۰ هزار دلار با آن بازیکن (کاسیانو) قرارداد میبستم مجسمه من را می‌ساختند.

درویش راجع به اعتراض هواداران پرسپولیس گفت: به هواداران توضیح می‌دهم قبول می‌کنند می‌گویم پس چرا تجمع کردید؟ می‌گویم همین مهاجمان سابق توانستند پرسپولیس را تبدیل به بهترین خط حمله لیگ برتر کنند و واقعا هم همینطور است.

او در پاسخ به این سوال که آیا مهاجم بعدی هم جذب خواهد شد، عنوان کرد: اگر لازم داشته باشند می‌گیریم اما فعلا نمی‌خواهم. ما چندین بازیکن جوان داریم مثل همین آقای عمری. تا کِی باید بازیکن طراز اول بخریم و علی علیپور و طارمی را چه زمانی بسازیم؟

مدیرعامل پرسپولیس همچنین اعلام کرد که تمیروف فعلا در این تیم حضور خواهد داشت.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۵
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۱
  • ساوالان IR ۰۱:۰۸ - ۱۴۰۱/۰۵/۲۵
    اقای درویش بعنوان یک پرسپولیسی می گویم .کاری ندارم از نظر اخلاقی ادم خوب و ساده ای هستی ولی در نقش مدیر عاملی اصلا در قامت پرسپولیس نیستی مرد مومن هر از دلال می زنی شما مدیر عاملی هستی چطوری مذاکره می کردی که اسم بازیکن لو می رفت.. در ثانی کدام خط حمله..اقای گل لیگ چه کسی بود مهاجمان پرسپولیس ۵ تا گل نزدند..چرا لیگ شروع شده پرسپولیس اسپانسر ندارد. شما طوری صبحت می کردی که در مقام دفاع از یک کس بودی...چرا اجوراو در این یک سال یک چمله در باره وزیر نگفته.. در پایان .. اقای درویش پرسپولیس بزرگ هست مدیر عامل بزرگ و با سیاست می خواهد بعنوان طرفدار گفتم.
    • سیاوش IR ۰۱:۴۳ - ۱۴۰۱/۰۵/۲۵
      اصلا تو طرفدارکیسه هستی و بس.اجر پز حکومتی هست.تمام کاراشون را مرور کن.از گرفتن بازیکن.ناداوریهای فصل گذشته.سربازی 4 ماهه و هزاران دلیل دیگر که فقط از کیسه و کیسه کشها برمیاد.
    • انسان IR ۰۱:۴۹ - ۱۴۰۱/۰۵/۲۵
      به عنوان یک استقلالی میگم بذار درویش کار خودش انجام بده. اصلاً تمیروف به این خوبی داره و مهاجم دیگه لازم نداره تیم
    • بستوزن لنگ IR ۰۸:۳۰ - ۱۴۰۱/۰۵/۲۵
      حرف حق روزدی حالابزارلنگیاناراحت بشن هرکی حرف حق بزنه ناحقهابدشون میاد درویش ساده نیست من وتو ساده ایم که فکر میکنیم این مارهفت خط وخال شیلنگه
  • صادق IR ۱۰:۳۲ - ۱۴۰۱/۰۵/۲۵
    جناب درویش وقاحت هم حدی داره ، حرفای مفت میزنی آدرس غلط میدهی ، ماموریت داری پرسپولیس رو تضعیف کنی ، بازیکن نمیگیری ، چرا کاری کردی که بوژیدار که قرارداد داشت بذاره بره البته پولشم خواهد گرفت ، این هدر دادن پولهای مردم نیست؟!!! بعدشم مگه شماها طارمی ساختی ؟!! بعلاوه تا باشگاهها به صورت واقعی به مردم واگذار نشن ،دولتی و حکومتی باشن ، بازیکن سازی فقط در حد حرف و یه لفظه

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی