اظهارات مشکوک استیلی؛ حذف مخالفان اسکوچیچ از تیم ملی قطعی شد؟/ ۲ گزینه سرشناس در لیست سیاه
منبع: مهر
زمان مطالعه: ۲ دقیقه

تیم ملی فوتبال ایران در حالی آماده برگزاری اردوی خود در شهریور و مهرماه می‌شود که اظهارات اخیر سرپرست این تیم شائبه عدم دعوت از بعضی بازیکنان شاخص را جدی‌تر می‌کند.

تیم ملی فوتبال ایران اردوی خود را از ۲۰ یا ۲۱ شهریور با حضور بازیکنان داخلی در تهران آغاز می‌کند و سپس ۲۷ شهریور به اتریش می‌رود. قرار است تیم ملی ایران در اتریش با اروگوئه و سنگال دیدار کند تا آخرین فرصت برای محک زدن بازیکنان و زیر نظر گرفتن آنها رقم بخورد.

این در حالی است که تیم ملی ایران در ماه‌های اخیر شرایط عجیبی را تجربه کرد و اختلافات داخلی در این تیم بین بازیکنان، سرپرست و سرمربی به اوج خود رسید. بعد از برکناری و ابقای کار اسکوچیچ در تیم ملی که جایگاه مربی کُروات را به شدت متزلزل کرد، بازیکنان هم با انتشار بیانیه‌هایی در اینستاگرام، به اختلاف‌ها بر سر ادامه کار با اسکوچیچ دامن زدند.

در میان مخالفان اصلی اسکوچیچ اسامی نفرات شاخصی از تیم ملی همچون مهدی طارمی، علیرضا جهانبخش، احسان حاج صفی و کریم انصاریفرد به چشم می‌خورد. همه این بازیکنان لژیونر هستند و در تیم‌های اروپایی بازی می‌کنند.

در هفته‌های گذشته و بعد از ابقای اسکوچیچ از سوی فدراسیون فوتبال، شایعاتی مبنی بر احتمال عدم دعوت از مخالفان سرمربی تیم ملی مطرح شد. هرچند دعوت نشدن مهدی طارمی به خاطر شرایط بسیار آماده‌ای که این روزها در تیم پورتو پرتغال دارد کمی بعید به نظر می‌رسد اما حاج صفی و انصاریفرد دو کاپیتان تیم ملی در خطر از دست دادن اردوی بعدی هستند.

حمید استیلی سرمربی تیم ملی هم در تازه‌ترین گفتگوی خود، مطالبی را بر زبان آورد که ظاهراً بی ارتباط با خط خوردن بعضی از ملی پوشان نیست.

اظهارات مشکوک استیلی؛ حذف مخالفان اسکوچیچ از تیم ملی قطعی شد؟/ ۲ گزینه سرشناس در لیست سیاه

استیلی شب گذشته در گفتگو با شبکه خبر، اختلافش با سرمربی تیم ملی را تکذیب نکرد و گفت: دو روز پیش (یکشنبه) جلسه خوبی همراه ماجدی و اسکوچیچ داشتیم که فوق العاده جلسه خوبی بود. درباره برنامه آینده تیم ملی و اردوها صحبت کردیم و همه مشکلاتی که از قبل داشتیم را کنار گذاشتیم.

وی با بیان اینکه مشکلات گذشته صد درصد آسیب شناسی شده است، ادامه داد: هم من، هم ماجدی و هم اسکوچیچ نشستیم و تقریباً توانستیم مشکلات را پیدا کنیم. ان شاءالله در اردوی بعد این مشکلات را نداریم. این مستلزم حمایت رسانه‌ها و پیشکسوتان است. چیزی که برای ما مهم است، آرامش تیمی است که کمک می‌کند شرایط تیم ملی روز به روز بهتر و یکدلی حاکم بشود.

اختلافات استیلی با اسکوچیچ و ایجاد حاشیه برای تیم ملی در پی این اختلاف هم بر هیچکس پوشیده نیست اما جایی که سرپرست تیم ملی از رسانه‌ها و پیشکسوتان درخواست حمایت دارد، احتمالاً مربوط به کنار گذاشتن بازیکنان است.

در واقع سرپرست تیم ملی از همین حالا می‌خواهد جلوی ایجاد هجمه و انتقادات را در صورت خط خوردن بازیکنان شاخص تیم ملی بگیرد و در نهایت باید دید اسکوچیچ کدام نفرات را از آخرین اردو پیش از جام جهانی کنار می‌گذارد.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۱۴
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۴
  • Tomcat IR ۱۳:۰۴ - ۱۴۰۱/۰۵/۲۶
    مشکل اصلی و عامل تشنج تیم خوده استیلی هست که با بدو ورودش به اردو ها تیم متلاشی شد، اگر قرار یا اسکوچیچ به قطر بریم، استیلی رو باید کنار بزارید، این مرد پشت چهره آرومش، شیطانی نهفته داره، به اینا باشه میلاد سرلک در جام جهانی بازوبند کاپیتانی دستشه😤
  • amirali IR ۱۳:۱۴ - ۱۴۰۱/۰۵/۲۶
    این بازیکنانی که صحبت ازاحتمال حذفشان ازتیم ملی می شود مگردرسالهای گذشته بازیکن تیم ملی نبوده اند،چراقبلا ودرسالهای قبل اعتراض نمی کردند.بدیهی است که ضعف مسِولین فدراسیون وجناب اسکوچیچ است که این شرایط رابوجودآورده است.دراین شرایط حساس باحذف این بازیکنان خودزنی نکنیم.
    • پدرام CA ۱۷:۲۶ - ۱۴۰۱/۰۵/۲۶
      در سالهای گدشته جوون بودند باشگاه داشتند رو فرم بودند و دائم تو باشگاهشون بازی میکردند این اواخر اما همین حاج صفی ما رو تو بحرین گرفتار کرد همین انصاریفر تخم اعلامیه دادن شخصی از دهن کل تیم رو اول بار کاشت (چون شاکی بود که باری بهش نرسیده!) به رفتن اون یکی و حرف زدنش ار طرف کل تیم بدون اطلاع بقیه و تظاهر به این که نماینده کل تیمه چون کاپیتانه دیگه اصلا نپردازیم بهنره!
  • ستاره سرخ ایران IR ۱۳:۴۸ - ۱۴۰۱/۰۵/۲۶
    نظم تیمی از هر آیتم دیگری مهمتر هست و اگر سرمربی تصمیم بگیرد حتی لیونل مسی هم باید قید تیم ملی را بزند
  • امیر IR ۱۴:۴۴ - ۱۴۰۱/۰۵/۲۶
    با حذف طارمی از تم ملی حماقت بزرگی را مرتکب می شوید و تیم ملی را در جام جهانی کاملا خلع سلاح خواهید کرد. شرایط گلزنی آزمون هم در آلمان که مشخص است.
    • میلاد IR ۱۵:۳۷ - ۱۴۰۱/۰۵/۲۶
      طارمی باید از تیم کنار گذاشته بشه تا در اینده هیچ بازیکنی خودشو از تیم ملی بزرگتر ندونه . چیزی که کاملا مشخصه ما با هر مربی دیگه ای هم شانس برد و صعود در جام حهانی رو نداریم پس بهتره جلوی بازیکن سالاری گرفته بشه
    • پدرام CA ۱۷:۱۳ - ۱۴۰۱/۰۵/۲۶
      طارمی رفتارش خیلی زشت بوده و هیچ شکی نیست ولی هیچ فکر کردی اگر طارمی رو خط بزنن و ازمون تو این چند ماه اینده اسیب ببینه تکلیف ما چیه؟میدونی تیمهای دیگه چجوری به ما هجوم خواهند اورد؟ همین که دو سه تا بازیکنهای بی باشگاه و نا اماده که بیشتر وجودشون به خاطر موضوعات خارج از بازیه (یعنی تجربه شون و جمع کردن حاشیه و..) که حالا چون احساس خطر کرده اند دارند خودشون بیشتر از همه به حاشیه ها دامن میزنند، حذف شن فعلا کافیه. انشا الله این کار باعث میشه بقیه هم ماست ها رو کیسه کنن!
  • داریوش شیذر ارانی IR ۱۷:۰۱ - ۱۴۰۱/۰۵/۲۶
    اگر طارمی از تیم ملی حذف نشود احتمالا دفعه دیگر در بحبوحه‌ی مسابقات تیم ملی را کاملا نابود می کند.
  • عباس IR ۱۸:۱۱ - ۱۴۰۱/۰۵/۲۶
    تیمی که تو سرپرستش باشی و اسکوچیچ سرمربیش قثط و فقط بساط خنده برای حریفان و سرافکندگی برای ایرانیان دارد.بعد از حذف موفق تیم امید حالا اومدی سراغ تیم ملی جناب استیلی عشق قلیان.
  • vahid US ۰۰:۵۸ - ۱۴۰۱/۰۵/۲۷
    طارمی بازیکن بسیار آماده و خوبیه و حتماً باید تو جام جهانی همراه تیم باشه، اما برای اینکه دوباره نتونه تو تیم ملی باندبازی راه بندازه باید حاج صفی و انصاری فرد و حتی جهان بخش رو از لیست تیم ملی خط بزنن
  • سامانی IR ۲۱:۵۸ - ۱۴۰۱/۰۵/۲۷
    استیلی عامل اصلی ‌‌تفرقهو بی نظمی و زیراب زن‌تیم است ‌د ز زمان گذشته هم عامل سلطان و تخریب پرسپولیس بود حالا هم تیم‌ملی
  • امیر IR ۰۱:۵۱ - ۱۴۰۱/۰۵/۲۸
    بازیکنان خائن باید اخراج شوند اگر برخورد نشود بازیکن سالاری باب میشه و هر سر مربی بیاد همین اتفاق میفته .مگر اینکه قرارداد سرمربی مثل کیروش ترکمنچایی باشه که نه فدراسیون جرات کنه بگه بالای چشمت ابرویه نه بازیکن .توبه گرگ مرگه
  • اس اس دوستاره..ً.خاک تو سر پی پی بیچاره IR ۰۲:۳۲ - ۱۴۰۱/۰۵/۲۸
    مثلاً میشه نویسنده بگه آخرین باری که کیریم انصاری جون بازی کرده و گل زده کی بوده که حالا باید دعوت بشه به تیم ملی
  • AA IR ۰۹:۴۲ - ۱۴۰۱/۰۵/۲۸
    اسکوچیچ هیچ اغماضی نکند ولو بهترین ها باشند مدیریت وهمدلی، انسجام، فرمانبرداری، سرباز گونه بودن، اخلاق مداری، سرلوحه تیم باشند بعضی ها ظرفیت ملی بودن وشدن را ندارند اطاعت کردن اصل ادب است

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی