نظرسنجی

نتیجه بازی استقلال - شمس‌آذر قزوین؟
گاف عجیب مدیران استقلال برای قرار دادن ۳ بازیکن در لیست مازاد
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

مسئولان باشگاه استقلال در صورتی که رضایت ۳ بازیکن مازاد این تیم را جلب نکنند نمی‌توانند نام آنها را از فهرست این تیم خارج کنند.

ارسلان مطهری، عزیز بک آمانوف و سید محمد حسینی ۳ بازیکنی هستند که باشگاه استقلال نام آنها را در لیست مازاد قرار داده اما در صورتی که رضایت این ۳ گرفته نشود اتفاقی که فصل گذشته برای مجیدی و احمد موسوی رخ داد در این فصل نیز تکرار خواهد شد.

طبق قانونی اگر باشگاهی بخواهد نام بازیکنی را از فهرست خارج کند باید ۲۰ روز قبل از تاریخ انتهای نقل و انتقالات این کار را انجام بدهد در غیر این صورت باید یکطرفه قرارداد بازیکن را فسخ و ضرر و زیان قرارداد آن را بپردازد. همین مساله فصل قبل برای احمد موسوی و مجیدی رخ داد و در فاصله ۵ روز به پایان نقل و انتقالات نام وی در لیست مازاد قرار گرفت و این بازیکن هم با کلی سر و صدا عازم گل گهر شد و رضایت داد اما حالا اگر مطهری، آمانوف و حسینی رضایت ندهند باشگاه استقلال باید برای تکمیل لیست، قرارداد هر سه را به صورت یکطرفه فسخ کند و غرامت آنها را حتی بدون انجام بازی به صورت کامل بپردازد.

با این شرایط اگر مدیران استقلال نتوانند رضایت ۳ بازیکن را بگیرند دچار دردسری بزرگ خواهند شد.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۶
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۱
  • صمدقلی IR ۱۵:۱۴ - ۱۴۰۱/۰۵/۲۶
    پارسال ارتش فحاش مجازی شاح فرهاد برای حل و فصل این موضوعات حضور فعال داشتند . باید ببینیم که امسال با چه رقمی کار می کنند البته مرحله اول باید دستورات ارسالی از امارات را مشخص بشود چی هستند .
  • کیسه سوز IR ۱۵:۲۵ - ۱۴۰۱/۰۵/۲۶
    با اوباش حقیقی و مجازی و قدرت سیاسی و نظامی و پول در خدمت کیسه حکومتی همه چیز ممکن هست
  • آرش IR ۱۶:۲۹ - ۱۴۰۱/۰۵/۲۶
    عجب بابا... این تیم به هيچ اصول و قاعده فانونی و اخلاقی پایبند نیست... همین برگشتن مرادمند و یزدانی بعد از فقط چند ماه سربازی کاملا بودار هست و در کل مدیذانشون همینطور فقط کورکورانه و برای خوشامدِ هوادارانش بریز و بپاش میکنن و خسارت پست خسارت...!!
    • محمد IR ۱۴:۰۷ - ۱۴۰۱/۰۵/۲۷
      وحید امیری چی که نرفته سربازی این بودار نیست؟
  • آبی IR ۱۶:۵۳ - ۱۴۰۱/۰۵/۲۶
    آمانوف که خودش مایل به رفتن بود و رضایت میده. ارسلان هم اگه تیم خوبی پیدا کنه. این وسط حسینی می مونه که بعیده. از اول با حساب کتاب بازیکن جذب نشد. وقتی به آفرین بود، حسینی چرا جذب شد اما وقتی حسینی خوب بازی کرده و توانمنده، چرا به جاش مثلاً مهری از تیم نره.
  • اس اس IR ۱۷:۳۳ - ۱۴۰۱/۰۵/۲۶
    آجورلوهمینطورداره بازیکن میگیره واون ساپینتوگاگول هم معلومه ک هیچی بارش نی وفقط هدفش پول باشگاهه و مهم نی چ بازیکنی بیاد که بره.حسینی آماده رومیزاره کنارسیاوشه رومیاره

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

نتیجه بازی استقلال - شمس‌آذر قزوین؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی