نظرسنجی

نتیجه بازی نساجی - پرسپولیس؟
آقای گل‌محمدی این فوتبال شایسته تیم ما نیست/ بازیکنان پرسپولیس دریبل زدن هم بلد نبودند
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

هافبک اسبق پرسپولیس گفت این تیم گل محمدی مشکلات زیادی دارد و تعجب می‌کنم که تا حالا سرمربی اقدامی برای این موارد نکرده است.

رحیم یوسفی درباره تساوی بدون گل پرسپولیس مقابل فولاد در ورزشگاه آزادی اظهار داشت: پرسپولیس بسیار بد بازی کرد و مشکل اصلی تیم هنوز برطرف نشده است. این تیم مهاجم ندارد، به همین دلیل توانایی گل زدن به تیم حریف ندارد. آن موقعیت نیمه اول مهدی ترابی که به تیر دروازه خورد به نظر من شانسی بود. در واقع پرسپولیس مقابل فولاد به تساوی هم راضی بود.

وی افزود: یک مسئله خیلی مهمی که در بازی پرسپولیس مشهود بود، این بود که هیچکدام از شاگردان گل‌محمدی توانایی دریبل زدن و عبور از یار مستقیم خود را نداشتند به همین خاطر بازیکنان بیشتر از پاس های رو به عقب استفاده می‌کردند.

یوسفی ادامه داد : امسال اگر پرسپولیس بخواهد با چنین عملکردی ادامه دهد مطمئن باشید از دیگر مدعیان عقب می‌افتد و تیم مقامی را کسب نمی‌کند. تیم گل محمدی نشانی از یک تیم مدعی آن دارد و این مسئله به خود سرمربی تیم برمیگردد که از پارسال می‌دانست درد تیم نداشتن یک مهاجم است. البته مشکلات را به گردن باشگاه می‌اندازد. خرید مهاجم باید اولویت اول فصل نقل و انتقالات باشد اما خرید گلزن اولویت آخر شد.

هافبک اسبق سرخپوشان متذکر شد: در تیم پرسپولیس بازیکنان چند حرکت ساده هم نمی‌توانستند انجام دهند. در واقع چیزی به نام بازسازی، دریبل و حرکت «اورلب» در این تیم مدعی ندیدیم. مشخص بود که سیستم یا برنامه‌ای برای بازی ندارد، به همین دلیل دقیقه ۹۰ دست به تعویض می‌زند. واقعا نمی‌دانم آوردن تمیروف در دقیقه ۹۰ برای چی بود؟

یوسفی در پایان توضیح داد: باید حقایق را گفت، این پرسپولیس چیزی برای گفتن ندارد، این نوع فوتبال شایسته نام پرسپولیس نیست. در گذشته هر تیمی‌که برابر پرسپولیس بازی داشت ، به فکر این بود تا کمتر گل دریافت کند اما حالا می‌بینیم تیم ها در ورزشگاه آزادی راحت از پرسپولیس امتیاز کسب می‌کند.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۳۸
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۲
  • محمود IR ۲۰:۳۰ - ۱۴۰۱/۰۵/۲۹
    امیدوارم پرسپولیس راه بیفته تا لیگ قشنگ‌تر بشه
    • محمد IR ۲۱:۰۷ - ۱۴۰۱/۰۵/۲۹
      پرسپولیس احتیاج به سرمربی خارجی داره یحیی مربی تدافعی هست و کم دانش
    • در جواب محمود IR ۲۲:۱۰ - ۱۴۰۱/۰۵/۲۹
      متاسفانه لنگ قطع نخاه شده تا قیامت رو ویلچره برید دنبال توالت فرنگی برا تیمتون بگردید(فری)
  • آدم باشیم IR ۲۰:۳۲ - ۱۴۰۱/۰۵/۲۹
    خبرورزشی نظر سنجی گذاشته که آیا رفتار ساپینتو در انزلی محرومیت داره یا خیر اما نظر سنجی نذاشته که آیا توهین هزاران هوادار پرسپولیس به استقلالیا سپاهانیا و فولادیها به هاشمی نسب و وریا و ... محرومیت داره یا خیر ؟!! لطفا آدم باشید
  • کوروش IR ۲۰:۳۴ - ۱۴۰۱/۰۵/۲۹
    عجب انتقاد درستی
  • احسان IR ۲۰:۳۵ - ۱۴۰۱/۰۵/۲۹
    این لنگ کی بازی بلد بود فقط باند بازی
  • ... IR ۲۰:۴۵ - ۱۴۰۱/۰۵/۲۹
    ایراد اصلی برمیگرده به یحیی که ذاتا ترسوست و ولش کنی جلوی تیمهای محلی هم با دو هافبک دفاعی و یه مهاجم بازی میکنه. تیم یحیی دو ساله هیچ تنوع تاکتیکی‌ای نداره و تاکتیکش خلاصه شده تو پاس به عقب، پاس عرضی و رفتن به جناحین و سانتر الکی. دو ساله دارم میگم با یحیی به جایی نمیرسیم. دیشب صد بار با عقب زمین بازی کردن و بیرانوند انگار تیمش شیش هیچ جلوئه مدام بازی رو با مکث شروع میکرد. پارسال هم همین بود آقای یوسفی. تقصیر شما پیشکسوتهاست که به یحیی هیچی نمیگین و بعضیاتون میگن تازه این بازی دوم بود!! پس چرا تیمهای دیگه بازی امروزشون با بازی دیروزشون زمین تا آسمون فرق میکنه اما بازی امروز پرسپولیس با بازی پارسالش هیچ فرقی نمیکنه؟! یحیی و کریم کلا به درد نمیخورن. دیشب کریم باقری یه تذکر تاکتیکی خشک و خالی کنار زمین به هیشکی نداد. توی کولینگ برکها هم که همه دیدن ساکت بود و توی دهنش ماست مایه کرده بودن. این آویزونها رو بیرون کنید از تیم. به خدا ۴ میلیونم زیاده به باقری و گل‌محمدی بدن.
    • ساسان IR ۲۱:۲۷ - ۱۴۰۱/۰۵/۲۹
      آقا بی انصافی نکن تو بازی ذوب و فولاد مقابله پرسپولیس رو مقایسه کن با تیم های دیگه ، سپاهان با یک اشتباه بزرگ داوری نساجی رو برد نساجی که سپاهان رو توی خانه خودش لوله کرده بود، استقلال بازی اول رو که باخت بازی دوم رو هم می تونست بازنده باشه یک گل خورد و چند گل نخورد و شانس باهاش یار بود طرفداران تیم ملوان در ورزشگاه‌ نبودن
  • هادی IR ۲۰:۴۷ - ۱۴۰۱/۰۵/۲۹
    والا درست میگه
  • ابرام US ۲۰:۴۸ - ۱۴۰۱/۰۵/۲۹
    حا لا اگر پرسپولیسی ها از خبر ورزشی ادعای عا جزانه بکنند و از او بخواهند و فریاد بزنند که آهای خبر٬ ما را بخیر تو امید نیست شر مرسان ٬ و از مصاحبه و معا نقه با این بزرگان امثال این بابا یوسفی که کلاََ نه فرم داره و نه محتوی ٬ در مورد پرسپولیس بگذز و اگردلت تنگ شده و میخوای صحبت های خصوصی و خا نوادگی بکنی حر فی نیست اما را جع به پر سپولیس حرفی نزنید ٬ خب کی رو بایستی ما ببینیم ؟
    • ... IR ۲۳:۲۳ - ۱۴۰۱/۰۵/۲۹
      آقا ابرام عزیز شما ظاهرا از اونایی که دوست دارن دروغ بشنون تا راست. خب راست گفته دیگه. اگه دیشب خوب بودیم پس چرا ما ندیدیم؟ توی اینکه مربیای استقلالی لیگ تنها وظیفه‌شون متوقف کردن پرسپولیسه شکی نیست اما بالاخره بازی با تیمهای دفاعی هم راهکار داره و میشه بهشون گل زد. واقعیت اینه که یحیی همیشه با تیمهای دفاعی به مشکل میخوره. حالا که سرمربیای استقلالی، لیگ رو قرق کردن و تنها هنرشون دفاع اتوبوسی جلوی پرسپولیسه نمیشه که همش مساوی کنیم و به خودمون دلداری بدیم که حریف ضدفوتبال بازی کرد. اگه اینطور باشه باید جلوی پنج مربی استقلالی لیگ از ۳۰ امتیاز ممکن ۱۰ امتیاز بگیریم و قید قهرمانی رو بزنیم. حالا شانس آوردیم که دو سه تا ازشون کم شده وگرنه کلاهمون پس معرکه بود. دیشب خدایی خوب نبودیم هرچند نکونام واقعا لیاقت اون همه بازیکن خوب و اون همه هزینه رو نداره. این آقا اگه جلوی استقلالم همینجوری بازی میکرد اعتراضی نبود ولی همه میدونن که جلوی استقلال کلا یادش میره اتوبوسشو بیاره!!
    • ابرام US ۰۴:۰۹ - ۱۴۰۱/۰۵/۳۰
      دوست عزیز و گرامی بنده ... ٬ صحبت بر سر این است که در شرایط امروز سر مربی بهتر و شا یسته تری نسبت به یحیی گل محمدی در دسترس پرسپولیس است یا خیر . افرادی نظیر یوسفی و کارگر و قلیچ و مشا بهاتشان فعلا بدنبال سهم خوا هی اند و منظورشان اینست که سبیل ها ی ما را با ید چرب کرد و الا هر روز در این روزی نامه و آن ورق پاره و آن سایت کذا جوسازی و لجن پراکنی می کنیم و می بینید که می کنند . شما تا کنون دیده اید که امثال پیشکسوتان با کلاس و صاحب ارج و مقام نظیر آقایان کلانی ٬ دایی و کریمی و وطن خواه چنین بی پروا و سبکسرانه به سر مربی تیم بتازند و تخریب کنند؟ . گل محمدی هم مثل همه آدمها کا ستی ها یی دارد اما روش بر خورد تخریبی این افراد ریشه تیم را میزند و منظورشان هم همانی است که عرض کردم :( هوای ما را باید داشته باشی و الا) الخ ......... با قی بقای شما
  • مهدی IR ۲۰:۵۳ - ۱۴۰۱/۰۵/۲۹
    فقط استقلال
  • آزیتا IR ۲۰:۵۵ - ۱۴۰۱/۰۵/۲۹
    پرسپولیس قهرمان میشه نگران نباشید
    • سینا IR ۲۱:۲۸ - ۱۴۰۱/۰۵/۲۹
      زرشک
  • ص ف IR ۲۰:۵۸ - ۱۴۰۱/۰۵/۲۹
    بازی لیگ شروع شد و فرگوسن های وطنی پیداشون شد نمی‌دونم این هنرمندان بی مایه خودشان چه گلی به سر پرسپولیس زده اند شک ندارم اینکه تعدادی پیشکسوت معلوم الحال به طور همزمان آن‌هم در هفته دوم بر علیه یحیی به پا خواسته اند خبر از توطئه ای شوم آنهم از داخل خود باشگاه می‌دهد فکر میکنم اصرار یحیی بر جذب مهاجم خارجی طراز اول بر مدیریت باشگاه خیلی گران تمام شده امیدوارم این دایه های مهربان‌تر از مادر از خر شیطان پیاده شوند و با افاضات جاهلانه خود تفرقه افکنی نکنند یحیی گل محمدی ثابت شده است دهانتان را ببندید لطفاً
    • پدرام CA ۲۱:۴۰ - ۱۴۰۱/۰۵/۲۹
      دقیقا! برای همین از نسل اینها یک مربی در نیومد عجیبه که میگه اورلپ. به تیمی که انوبوس چیده مگه میشه بهش اورلپ زد؟ اصلا فلسفه انوبوس چیدن جلوگیری از همین جور چیزهاست. پرسپولیس اسیر آنالیز و اجرای خوب فولاد شد و خیلی قابل پیشبینی بازی میکرد ولی دیگه اینکه بازیکنهای پرسپولیس دریبل نمیتونن بزنن مال اینه که فولادیها خطوطشون فشرده بود و یار مقابل نگرانی بازیکن نبود بلکه فاصله کم نفر پشتی اینجور موقعها مشکل سازه. عجیبه این حرفها از کسی که خودش بازی کرده
  • حمیرا IR ۲۱:۰۰ - ۱۴۰۱/۰۵/۲۹
    چرا قدیمی ها به جون پرسپولیس افتادند؟
    • بارکارول IR ۲۳:۴۵ - ۱۴۰۱/۰۵/۲۹
      چون یا دنبال دیده شدن هستن یا دنبال اینن که نونی دربیارن. جنازه پرسپولیس رو هم رو دوش اینها نمیذاریم . اینها فکر کردن چون چند صباحی تو این تیم بازی کردن دیگه مالکشن و هر مزخرفی میتونن ببافن و تیم رو وارد حاشیه کنن
    • ... IR ۱۸:۵۴ - ۱۴۰۱/۰۵/۳۰
      دوست عزیز بلانسبت جنازه پرسپولیسو رو دوش اینا نذار ولی لطف کن جنازه پرسپولیسو از دوش این گل‌محمدی بی‌مغز بردار. تقریبا سه ساله پرسپولیس دست این آقاست و کلی جام رو باهاش از دست دادیم و کلی حرص خوردیم. دیگه بسه آزمون و خطا. اصلا هیچ تغییر تاکتیکی تو دو سال گذشته از یحیی و کادرش ندیدیم. مربی برزیلی هم آوردیم ولی ظاهرا نحوه تمرینات همونه. یا ما تغییری نمی‌بینیم یا شما می‌بینی و طرفداری کورکورانه میکنی از یحیی!! به نظرت ما تا کی باید جلوی مربیای استقلالی لیگ که تعدادشون کم هم نیست به مشکل بخوریم؟! یعنی به نظرت به ۱۰ امتیاز از ۳۰ امتیاز ممکن بسنده کنیم چون امثال نکونام اتوبوس میکارن تو زمین؟ نخیر باید دفاع فشرده تیمهایی امثال فولاد و هوادار و... رو با پاسهای کوتاه و تکضرب باز کنیم. بازی روی زمین و حمله به عمق صددرصد جواب میده. به اینجور تیمها راحت میشه گل زد البته به شرط بازی تکضرب و بدون مکث. کلا کارمون شده بازی رو به عقب و سانتر از جناحین. اکثر تیمها مدافعین قدبلند دارن و مثل یحیی احمق نیستن که کوتوله‌ها رو بگذاره تو خط دفاع. امسال وضعیت دفاعمون خدایی بهتر شده ولی یحیی کلا بی‌فکره.
  • کیوان IR ۲۱:۰۱ - ۱۴۰۱/۰۵/۲۹
    فکر کنم با بازی کردن لوکادیا مضشکل گلزنی تیم حل بشه
  • ساسان IR ۲۱:۰۱ - ۱۴۰۱/۰۵/۲۹
    به نظرم یک مقدار این نظر درست نباشه ، تیم فولاد کم تیمی نبود و شاید بشه گفت بهترین یادگیری رو در این فصل داشته و برای هر پست حداقل دو بازیکن آماده داره برعکس پرسپولیس که جایگزین ۱۱ بازیکن اصلی در حد اصلی ها تقریبا نیستند، حالا این تیم یک دفاع اتوبوسی جانان انجام داد و یک امتیاز می خواست که گرفت، ما بارسلونا و رئال مادرید و ... رو هم دیدیم که جلوی چنین بازی هایی نمی تونستن امتیاز بگیرن و گل‌ بزنند، اتفاقا نقطه مثبت امسال پرسپولیس این بوده که راحت توپ لو نمی دن ، مدام پاس کاری می کنند و هیچ موقعیتی هم به تیم حریف نمی دن.
  • صادق IR ۲۱:۰۲ - ۱۴۰۱/۰۵/۲۹
    موفقیت گل محمدی به خاطر تیم اماده برانکو بود چند بازیکن رفتند تیم پاشید
  • علیرضا IR ۲۱:۰۳ - ۱۴۰۱/۰۵/۲۹
    درست میگه ولی مصاحبه تندی علیه گل محمدی کرده
  • رضایاک IR ۲۱:۰۵ - ۱۴۰۱/۰۵/۲۹
    هیچ اعتراضی به یحیی وارد نیست.شما فوتبال دنیا را ببین همه جا کار تیمی و گروهی اولویت داره و دریبل زدن و توانایی دریبل که نیمار استاد دریبله منتهی کار تیمی باعث موفقیت میشه.تیم پرسپولیس واقعا از لحاظ کار تیمی و تاکتیک خیلی خوبه، خب موقعی که یه تیم یا تیم ها جلو پرسپولیس ضد فوتبال بازی میکنن و خودشونا میندازن مدام زمین و دفاع اتوبوسی میکنن واقعا سخت میشه کارِ تیم... از نظر من بیخود برای یحیی مشکل نسازید یحیی عالیه...
    • مد IR ۰۰:۲۸ - ۱۴۰۱/۰۵/۳۰
      🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣
  • سارینا IR ۲۱:۰۷ - ۱۴۰۱/۰۵/۲۹
    جالبه که خود پرسپولیسی ها هم می دونن امسال تیمشان قهرمان نمیشه
  • مسی IR ۲۱:۰۸ - ۱۴۰۱/۰۵/۲۹
    امسال زیاد تو حاشیه هستن
  • بهرام IR ۲۱:۱۰ - ۱۴۰۱/۰۵/۲۹
    پرسپولیس با لوکادیا تیم میشه و همه را شکست میده
  • اردلان IR ۲۱:۲۹ - ۱۴۰۱/۰۵/۲۹
    بابا اتفاقی نیوفتاده که هنوز کلا ۲ تا بازی انجام شده
  • گرگانی IR ۲۱:۵۲ - ۱۴۰۱/۰۵/۲۹
    تیمی که اینهمه تغییر داره همینه قبلشهم فکرشو میکردم منتها نه اوتقدر داغون
  • صادق IR ۲۱:۵۷ - ۱۴۰۱/۰۵/۲۹
    انتظار از تیم باید معقول و منطقی باشه ، اینجور حرف زدن نشان از غرض و مرض هستش ، تصویر تیم رو ببینیم چی هستش؟ ،1-تکلیف دفاع وسطمون و لیدر خط دفاعی هنوز روشن نشده2-مدیریت فوروارد گلزن رو هنوز در اختیار تیم و یحیی نذاشته یعنی مشکل خط حمله کل فصل قبل هنوز پس از دوهفته از لیگ گذشته بجای خودش هست 3- هشت بازیکن فیکس تازه به تیم اضافه شده بنابراین برای هماهنگ شدن نیاز به زمان دارند 4-بازیهای اول همیشه حساسیتها و سختیهای خودش رو داره 5-بازی دوم هم فولاد و ... نام اومدش با تخریب توپ و بازیکن و تخریب بازی در واقع با ضد فوتبال امتیازی بگیره و بره 6- در بازی اول و بخصوص بازی با فولاد اگه اون توپ بجای تیر به تور می خورد بازی کلا شکل دیگه ای می‌گرفت و این حرف و حدیث ها هم نبودش ضمن اینکه بسته ماندن دروازه ی تیم در زمین حریف و در بازی دوم خودش یه پیشرفته و بعلاوه اینکه شما از یحیی نمی تونید انتظار عملکرد کلوپ یا گواردیولا رو داشته باشی
  • سورن DK ۲۲:۱۶ - ۱۴۰۱/۰۵/۲۹
    یعنی به غیر از وحید قلیچ, مرتضی فنونی و رحیم یوسفی، پرسپولیس پیشکسوت دیگه ای ندارم که هر روز مصاحبه اینا رو میزنین؟ عابدزاده، عبدی، خاکپور، مهدوی کیا، بزیک،خلیلی دایی، کریمی و صدها پیشکسوت دیگه نظری ندارن؟!!
  • محمود IR ۰۰:۲۸ - ۱۴۰۱/۰۵/۳۰
    بازیکن خوبی بود خودش
  • یاغی IR ۰۱:۰۹ - ۱۴۰۱/۰۵/۳۰
    فقط پرسپولیس⁦❤️⁩⁦❤️⁩⁦❤️⁩⁦❤️⁩⁦❤️⁩⁦🇮🇷⁩⁦❤️⁩⁦🇮🇷⁩⁦❤️⁩⁦🇮🇷⁩
  • تاجی IR ۰۱:۱۰ - ۱۴۰۱/۰۵/۳۰
    خدارو شکر یه کلمه ی اتوبوسی رو یاد گرفتن بعضیا.. برید دوباره بازیه تیمتونو ببینید گلای قشنگم.. واقعا که..
  • تاجی IR ۱۰:۱۳ - ۱۴۰۱/۰۵/۳۰
    این آقا همونی نبود که تو مصاحبه ی چند روز پیشش نمک میریخت..؟ باد ساپینتو خوابید.. حالا باد خودش خوابید..
  • محمد IR ۱۰:۳۰ - ۱۴۰۱/۰۵/۳۰
    بازی را خواهشا یه بار دیگه نگاه کنید آشیل پرسپولیس سروشه همه جا در جنگهای تن به تن شکست می خورد وتوپو لو میداد وموجب ایجاد موقعیت برای حریف میشد

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

نتیجه بازی نساجی - پرسپولیس؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی