نظرسنجی

نتیجه بازی استقلال - شمس‌آذر قزوین؟
سه‌شنبه ۱ شهریور ۱۴۰۱ - ۱۴:۰۵
۰ |
۴
صالحی امیری: ثبت نام نکردم چون خسروی وفا آمد
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

ئکتر صالحی امیری آخرین روزهای کاری خود را در کمیته ملی المپیک پشت سر می گذارد و البته با کارنامه ای خوب جای خود را به مدیر جدید می دهد.

اگر اتفاق خاصی رخ ندهد انتخابات کمیته ملی المپیک ۶ شهریور برگزار خواهد شد تا دکتر صالحی امیری جای خود را به یک مدیر جدید بدهد. صالحی امیری که مدیری اهل تعامل و با تجربه بود، حتی در روزهای آخر دغدغه ورزش و کمیته المپیک را دارد و خودش می گوید مدیر جدید هر کاری لازم داشته باشد دریغ نخواهم کرد.

او که از چند ماه قبل گفته بود در انتخابات شرکت نخواهد کرد، امروز تاکید کرد به این دلیل جلو نیامده که می دانست محمود خسروی وفا پا پیش می گذارد و خیالش راحت است که خسروی وفا مدیر کارکشته، سلامت و کاربلدی است. به نظر می رسد محمود خسروی وفا که مدیری با تجربه است و توانایی های خود را در کمیته پارالمپیک هم نشان داده از شانس زیادی برای جانشینی دکتر صالحی امیری برخوردار باشد هر چند که عده ای می گویند مهدی علی نژاد هم بدون شانس نیست.

حالا باید دید تا ۶ شهریور چه اتفاقاتی می افتد اما مسلما رئیس جدید برای ادامه راه دکتر صالحی امیری کار راحتی نخواهد داشت به خصوص جایی که قرار است با وزارت ورزش تعامل داشته باشد.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

نتیجه بازی استقلال - شمس‌آذر قزوین؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی