نظرسنجی

کدام دو تیم فینالیست‌های لیگ قهرمانان اروپا خواهند شد؟
گزینه‌ای که یحیی با آن مخالفت کرد/ ستاره فوتبال ایتالیا قرار بود به پرسپولیس بیاید
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

قرار بود یک چهره جذاب و سرشناس که اسطوره فوتبال ایتالیا است، مربی پرسپولیس شود.

پس از جدایی چند عضو از کادرفنی پرسپولیس در فصل گذشته مدیران پرسپولیس به دنبال تکمیل کادر فنی یحیی گل‌محمدی بودند. باشگاه پرسپولیس لوسادا بدنساز اسپانیایی و ننکا مربی گلرهای برزیلی را جانشین مظاهر رحیم‌پور و داود فنایی کردند.

اما مهمترین بخش از ترمیم یا بهتر بگوییم تقویت کادرفنی پرسپولیس به انتخاب جانشین حمید مطهری برمی‌گشت که در این فصل به عنوان سرمربی نساجی روی نیمکت این تیم حضور خواهد داشت.

در ابتدا نام یک مربی پرتغالی و یک مربی اسپانیایی به عنوان دستیاران احتمالی یحیی گل‌محمدی در رسانه‌ها مطرح شد. خسوس کاساس دستیار سابق لوئیس انریکه در بارسلونا و تیم ملی اسپانیا جدی‌ترین گزینه جانشینی حمید مطهری در پرسپولیس بود و در این بین مذاکرات او و مدیران پرسپولیس هم انجام شد ولی توافقی حاصل نشد تا در نهایت اوسمار مربی برزیلی جانشین مطهری در پرسپولیس شود. 

با این حال خبری به دستمان رسید که در نوع خود بسیار جالب بود. ماجرا از این قرار است چندی قبل و وقتی که مدیران پرسپولیس به دنبال پیدا کردن جانشین برای مطهری بودند، گزینه ای بسیار جذاب به یحیی گل محمدی معرفی شد ولی در کمال تعجب سرمربی پرسپولیس این گزینه را قبول نکرد.

آلساندرو نستا ستاره سال های نه چندان دور فوتبال ایتالیا که در تیم هایی مثل لاتسیو و میلان سابقه بازی دارد، گزینه ای بود که به گل محمدی معرفی شد. نستا که یکی از بهترین مدافعان فوتبال ایتالیا بود و افتخارات زیادی در کارنامه دارد، در چند فصل گذشته هدایت فروزینونه و میامی را بر عهده داشت ولی به دلیل کسب نتایج ضعیف از کار برکنار شد.

نستا که در حال حاضر بیکار است، موافقت اولیه خود را برای آمدن به ایران اعلام کرد و قرار بود با ۴۰۰ هزار دلار پرسپولیسی شود ولی در کمال تعجب یحیی با آمدن او مخالفت کرد. اینکه یحیی به چه دلیلی مخالف حضور نستا بود برما پوشیده است ولی در صورت حضور چنین چهره سرشناسی در فوتبال ایران باعث بالا رفتن جذابیت لیگ ما خواهد شد.

گزینه‌ای که یحیی با آن مخالفت کرد/ ستاره فوتبال ایتالیا قرار بود به پرسپولیس بیاید

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۲۵
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۵
  • بهزاد بهادری IR ۲۲:۵۹ - ۱۴۰۱/۰۶/۰۲
    مسلمن اگر نستا به پرسپولیس می‌امد دیگر کسی برای مربی ایرانی تره هم خورد نمی کرد از تماشاچی و بازیکن و مدیر بگیر تا تدارکاتچی آنهم یکی مثل گل محمدی که مسبوق ب سابقه هست هر وقت تحت فشار قرار می‌گیرد استعفای ابدوخیاری می‌دهد با علم ب اینکه پذیرفته نخواهد شد حالا فکر کنید گزینه ای مثل نستا روی نیمکت باشد که افتخارات فردی اش به اندازه تاریخ فوتبال ایران است
    • مهدی IR ۱۶:۳۵ - ۱۴۰۱/۰۶/۰۳
      سلام هیچ موقع بازی کردن یک بازیکن را با مربی بودنش را یکی نکنید مثال چرا خداداد مثل موقع بازب کردنش که بهترین بود ولی تو مربی گری موفق نبود یا همین بنده خدایکه شما میگید چرا تو تیمهای که مربی گری کرده پوفق نبوده چرا علی کریمی تو مربی گری موفق نبود چرا نامجو مطلق موفق نبود اینها همه زر زدن کیسه کشاس چون بهتر از یحیی نداریم و نخواهیم داشت چون نه جادو جنبل مثل فرناز پودری یاد دارد نه میتواند به بازیکنهاش دوپینگ را یاد بدهد به بازیکنهاش پس هیس بهترین کلمه واسه کیسه کشاس که به تیم سرورشان دخالت نکنند
    • ددیناری IR ۱۵:۳۷ - ۱۴۰۱/۰۶/۰۴
      بله احسنت دقیقا دیگه اونوقت یحیی جرات نمیکرد استعفا بده چون میدونست درویش خود الان هم منتظره تا یحیی استعفا بده زود قبول میکنه. یحیی دلاله وگرنه اگر مربی بود رامین و پهلوان را نمیزاشت بره صادقی و دانیال رو بگیره که تا الان هم هیچی نشان ندادن
  • خشايار IR ۲۳:۱۰ - ۱۴۰۱/۰۶/۰۲
    ترسيده جاي خودش رو بگير يايا ترسو توي همه زمينه
  • محمد حبیبی IR ۲۳:۱۹ - ۱۴۰۱/۰۶/۰۲
    حتما میخواست بیاد به جای سید جلال خخخخخ
  • لنگی IR ۲۳:۲۲ - ۱۴۰۱/۰۶/۰۲
    نستا لنگ🤔بخواب
  • مجید پرسپولیسی IR ۲۳:۴۵ - ۱۴۰۱/۰۶/۰۲
    بخاطر اینکه دلواپس صندلیشه،، بخاطر حسادت ،لاشی بودن،ومشخصأ ترسو بودنشه که بیاد جای اورابگیرد به این نمیکنه تعصب به اینکار میگن خیانت ،،،مرتیکه حسود ترسوی بزدل
    • شمسعلی IR ۲۳:۵۵ - ۱۴۰۱/۰۶/۰۲
      کیسه خیلی ازش باخته🤪🤣🤣
    • کیسه کش موادی IR ۰۱:۱۹ - ۱۴۰۱/۰۶/۰۳
      دلاک حسود فشار بخورررررر فشاررررررییییی
  • پرسیل IR ۲۳:۴۹ - ۱۴۰۱/۰۶/۰۲
    مطمئن باش خود نستا روحشم خبر نداره از این خبر
  • ارتش سرخ IR ۲۳:۵۲ - ۱۴۰۱/۰۶/۰۲
    امیدوارم حدس بنده اشتباه باشد ، اما از رد کردن گزینه ها توسط یحیی میشود دو نتیجه گرفت ک همانطور قبلا اشاره نمودم امیدوارم گمان اول بنده اشتباه باشد ، یک : با توجه ب سابقه یحیی در استعفای نمادین ، ایشان ترس آن دارد ک با بودن یک مربی شاخص جایگاهش ب خطر بیفتد و دیگر ناز او خریدار نداشته باشد ، او نمی خواهد با دست خود آلترناتیوی برای جایگاهش انتخاب کند ، البته این عادت انسان های کوچک است ک دوست ندارند از زیر دستان با دانش بهتر از خود همکار بشوند ، بازهم امیدوارم اشتباه باشد ..‌. دوم : یحیی بر اساس نوع دیدگاه در مورد سیستم پرسپولیس بدنبال استخدام دستیاری بود ک بتواند با نوع تمرینات تخصصی خود ب تیم او کمک کند تا سیستم مورد نظر را بخوبی در زمین پیاده کنند ، اما باز سوال اساسی این است !!! آیا در اروپا ک مهد بنیادگزاری انواع تئوری و طراحی های نوین فوتبال است هیچکس پیدا نشده ک بتواند نظر یحیی را جلب کند !؟ در صورتی ک مربیان برزیلی تفاوت سطح دانش فاحشی با همکاران اروپایی دارند ، انتخاب یحیی بسیار عجیب است .
  • تنفر بشدت زیاد از لجن های لنگی US ۲۳:۵۶ - ۱۴۰۱/۰۶/۰۲
    اولا که شلممد در حد اینها نیست و دوما نمیتونه ازشون شیتیل بگیره ، پس همه رو رد میکنه
    • رضایاک IR ۰۲:۲۳ - ۱۴۰۱/۰۶/۰۳
      اونیایی که شیتیل‌ از یه زندانی فراری(کیسائوپینتو) گرفتن که اینجا بهش کار بدن هستن، تو باشگاه کیسه
  • لنگ مکتب توهم IR ۰۰:۰۰ - ۱۴۰۱/۰۶/۰۳
    هههههه نستا بشه کمک یایا مو مصنوعی😂 جک خوبی بود بسی خندیدیم
  • علیرضا IR ۰۰:۰۶ - ۱۴۰۱/۰۶/۰۳
    خودت جواب خودتو دادی ادمین جان،بخاطر نتایج ضعیف اخراج شده،پس دلیل نداشت بیاد مربی ما بشه،وقتی ی مربی بیسواد هست
  • علی IR ۰۰:۲۱ - ۱۴۰۱/۰۶/۰۳
    دقیقا ، مشگل پرسپولیس بازیکن نیست ،مشگل مربی ترسو وبی هنره ، پرفسور کجایی ، که از چوب خشگ بازی کن میخواستی
  • کوهمره_جروق IR ۰۰:۴۰ - ۱۴۰۱/۰۶/۰۳
    دقیقا ترسیده جاشو بگیره.یحیی تحمل یکی بزرگتر و بهتر از خودش رو نیمکت نداره.نستا حتی اسمش هم میتونست به پرسپولیس خیلی کمک کنه.و برای ساختار دفاعی قوی خوب بود.
  • تاجی IR ۰۰:۴۸ - ۱۴۰۱/۰۶/۰۳
    خهخخخخ باحال بود..
  • امین LT ۰۰:۵۹ - ۱۴۰۱/۰۶/۰۳
    یحیی اگه مربی گری بلد بود میدونست که چطور باید از بازیکناش بازی بگیره .ادمی که باختاش رو گردن داور و بازیکناش میندازه یعنی منطق نداره ،من متاسفم برای کسی که قرار داد این اقا رو تمدید کرد ‌.
  • ایرانی IR ۰۱:۱۳ - ۱۴۰۱/۰۶/۰۳
    شتر در خواب بیند پنبه دانه. پرسپولیس مگه تو خواب ببینه که نستا بیاد تیمشون
  • طاهری IR ۰۲:۲۵ - ۱۴۰۱/۰۶/۰۳
    بهترین کار این بود که یک سرمربی خوب برای پرسپولیس انتخاب میشد. واقعا حیف است که این همه بازیکن خوب زیر دست این مربی باشند. یک مربی ترسو و بسیار حسود
  • شاهین IR ۰۹:۱۵ - ۱۴۰۱/۰۶/۰۳
    ببینین. من استقلالیم. اما منطقی اگه بهش نگاه کنیم. خب واقعا بار فنی نداره. فقط اسم داره. بازیکن خوبی بوده. اما از نظر مربیکری و فنی جایی جواب نداده فقط جذابیت و میبرد بالا. از نظر فنی چیزی به تیم اضافه نمیکرد. با این که استقلالیم. اما کار درستی کرد به نظر من
  • امیر IR ۰۹:۲۵ - ۱۴۰۱/۰۶/۰۳
    یحیی مربی خوبی نیست
  • کیسه فروش استادیوم IR ۱۲:۱۵ - ۱۴۰۱/۰۶/۰۳
    یحیی موموکتی مگع در حدیه که نستا بشه دستیارش این مردک ترسو اعتباری که برانکو به تیم داده بود به فنا داد
  • فرشاد IR ۱۲:۴۹ - ۱۴۰۱/۰۶/۰۳
    بلان فیک دستیار یایا بوده حالا نستا فیک میخواسته بیاد

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

کدام دو تیم فینالیست‌های لیگ قهرمانان اروپا خواهند شد؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی