بانوان پرسپولیسی هم حق دارند شاد باشند/ ۲ هافبک استقلال قدرت بازی‌سازی ندارند/ مثلث هجومی تیم ساپینتو هر دفاعی را می‌شکند
زمان مطالعه: ۲ دقیقه

پیشکسوت استقلال گفت: با اینکه استقلال برنده مصاف با مس کرمان شد اما همچنان فقدان یک هافبک بازی‌ساز در میانه زمین با این همه مهاجم زهردار به وضوح احساس می‌شود.

ستار همدانی بازیکن اسبق استقلال در گفت‌وگو با خبر ورزشی، درباره دیدار استقلال مقابل مس کرمان و حواشی حضور بانوان در این مسابقه اظهاراتی را مطرح کرد.

درباره بازی استقلال و حضور بانوان در استادیوم آزادی چه صحبتی دارید؟

من از این جهت خوشحالم که فوتبال شرایطی دارد که امروزه تنها عامل سرگرمی‌و خوشحالی مردم است. تنها چیزی است که به خانواده‌ها آرامش می‌دهد. آنهم در این اوج مشکلات اقتصادی. قطعا حضور بانوان در استادیوم باعث شور و نشاط بیشتر خانواده‌ها خواهد شد. گرچه ما باید زیرساخت‌های مربوط به حضور بانوان را بهبود ببخشیم. هرچه باشد آنها هم نیمی‌از این اجتماع هستند و حق دارند در چنین تجمعات ورزشی حضور داشته باشند.

در گذشته نزدیک برخی افراد در رابطه با حضور بانوان در استادیوم انتقاد می‌کردند و حتی یکی از سلبریتی‌های خانم گفته بود «با حضور در استادیوم و بودن کنار آقایان منقلب می‌شوم!». آیا چنین اتفاقی را در حاشیه بازی استقلال حس کردید؟

هر کسی نگاه خودش را دارد. من هم نظر خودم را می‌دهم. این نکته بسیار مهم است که هر کسی حرف میزند صاحب آن حرف می‌شود. مادامی‌که شما صحبت نکرده اید مشکلی به وجود نخواهد آمد. ولی معتقدم هر کسی حق دارد نظرش را بیان کند اما نظر من این گونه نیست و معتقدم حضور بانوان در استادیوم اتفاقات خوبی را برای فوتبال رقم خواهد زد. این بار هم دیدیم که این اتفاق رخ داد و چقدر بانوان از حضور در استادیوم خوشحال بودند. قطعاً بانوان طرفدار پرسپولیس، تراکتور، سپاهان، نساجی و بقیه هم از این قاعده مستثنا نیستند.

 بانوان پرسپولیسی هم حق دارند شاد باشند/ ۲ هافبک استقلال قدرت بازیسازی ندارند/ مثلث هجومی تیم ساپینتو هر دفاعی را می شکند

بازی استقلال چطور بود؟

مسابقه جانداری نبود. مس کرمان تازه به لیگ برتر آمده و قصد داشت هرطور شده از تهران دست پر برگردد. به همین خاطر بازی نسبتا بسته ای ارائه می‌کرد و دل به ضدحملات بسته بود. از طرفی استقلال هم تیم شادابی بنود که البته به خاطر فشارهای بدنسازی اخیر است، طبیعی هم بود. اما مهم این بود که استقلال توانست سه امتیاز را بگیرد.

حضور مهدی قائدی و تغییر روند بازی در نیمه دوم چقدر در این برد تاثیر داشت؟

استقلال به طور کلی نیروهای تهاجمی‌خیلی خوبی دارد. دیر یا زود باید این اتفاق بیفتد که استقلال بیش از یک گل در هر بازی بزند. ما در بحث هجومی‌خوب هستیم اما گرداننده توپ نداریم. مهدی پور در این بازی مهدی پور همیشگی نبود. چشمی‌و رضاوند هم توانایی گردانندگی توپ را ندارند. ما بازیکنی در آن وسط می‌خواهیم که توپ را به سجاد شهباززاده، محبی، قائدی و در ادامه کاوه رضایی برساند.

 بانوان پرسپولیسی هم حق دارند شاد باشند/ ۲ هافبک استقلال قدرت بازیسازی ندارند/ مثلث هجومی تیم ساپینتو هر دفاعی را می شکند

اتفاقی که درباره ارسلان مطهری افتاد را چطور تحلیل می‌کنید؟

رفتار خوبی با ارسلان مطهری نشد. ای کاش خیلی زودتر این تصمیم را می‌گرفتند تا لااقل می‌توانست در قبال پیشنهاداتی که داشت بهترین تصمیم را بگیرد. باشگاه ارسلان را در شرایطی قرار داده که حالا هر پیشنهادی به او بدهند باید برود و دیگر حق انتخاب ندارد! این برای یک فوتبالیست خوشایند نیست.

درباره گل استقلال و زننده آن چه صحبتی دارید؟

کوین یامگا فوتبالیستی تأثیرگذار است. پارسال هم عملکردش گویای همین موضوع بود. توانایی‌هایش بالاست و یک فوتبالیست باهوش و زیرک است. امیدوارم با حضورش کنار عناصر تهاجمی، مثلث خط حمله استقلال هر خط دفاعی را می‌شکند.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۲۹
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • رضایاک اصلی IR ۱۷:۱۰ - ۱۴۰۱/۰۶/۰۴
    بانوان پرسپولیسی شاد هستن.پنج بار متوالی قهرمانی تیمشون را دیدن و توی این سال ها بدترین رده تیمشون دومی بوده دو دوره قهرمان آسیا شدیم که شما توی خواب ندیدید..☺️☺️☺️ شما بهتره به فکر شادی ملت باشید و کیسه را منحل کنید👍👍☺️☺️
    • رضایاک اصلی IR ۱۷:۱۷ - ۱۴۰۱/۰۶/۰۴
      دو دوره نایب قهرمان آسیا شدیم ببخشید... چیزی که هیچ تیمی ندیده
    • فرزاد⭐⭐ IR ۲۱:۵۴ - ۱۴۰۱/۰۶/۰۴
      رضا جان من فری ام نمیخوام دیگه بهت توهین کنم اما بازم ۲۰تا چرتو پرت کوتاه کوتاه نوشتی😁
    • بستوزن لنگ IR ۰۱:۱۲ - ۱۴۰۱/۰۶/۰۵
      جهت اطلاع رضایا.ه تاج دوقهرمانی ودونایب قهرمانی آسیاداره ب
    • بستوزن لنگ IR ۰۱:۵۰ - ۱۴۰۱/۰۶/۰۵
      صدای عرعراومد رضایاک صداش دراومد
    • لنگ مکتب هوچی گری IR ۰۱:۵۵ - ۱۴۰۱/۰۶/۰۵
      بخدا عقل نداری تو بچه انقد تو جوی که نایب قهرمانی کرونایی و فقط با تیم های غرب اسیا و یک فصلش بدون تیم های عربستانی و یک فصلش هم بدون الهلال بود اونم بدون بازی های رفت و برگشت با چندتا بازی رفتین فینال الکی سرورت دو تا قهرمانی داره 4 تا فبنال داره 1970 و 1990 تا اخر عمر هم حسرت این قهرمانی ها رو میمونه رو دلتون مثله اینه بگی رئال مادرید پنج قهرمانی دهه 60 میلادیش حساب نیست مگه میشه اخه؟؟ تنها افتخار تیمتون اینه 6 تا به سرورتون زدین 50 ساله باهاش خوشید و.کری میخونید بعد ما همون سالها قهرمان اسیا شدیم میگید قدیمیه حساب نیست؟😂 بعد اون ستاره قلابیتون هم که 60 درصد قهرمانی هاش واسه دهه 50 و 60 تو.دهه 50 با 10 تا بازی تیم قهرمان میشد بعد بخاطرش ستاره زدین😆 حالا قهرمانی ما حساب نیست؟ از اینم بگذریم شما چرا به محمدان بنگلداش باختین تو همین جام و حتی به فینالش نیمدین اگه اسون و راحت بود؟ با این فکت های که اوردم اگه جای تو بودم دیگه هیچی نمیگفتم رضا پاک چیزی نگی بهتره
  • مصطفی IR ۱۷:۲۵ - ۱۴۰۱/۰۶/۰۴
    داداش چی میزتی آقا رضا شماره ساقی تو به ما هم بده جون تو با خوب خیلی وقته که گیر نمیاد 2 با قهرمان آسیاشدین بیخیال اینقدر نخندون ما رو.
  • X IR ۱۸:۰۴ - ۱۴۰۱/۰۶/۰۴
    در همه کارها نباید بی عدالتی باشه خانمهای طرفدار پرسپولیس وهمه خانمهادر کشور دوست دارن تیم مورد علاقشونو در استادیوم تشویق کنن انشاالله همه بتوانند به ارزوشون برسن وحضورشونو ببینیم در استادیومها
  • کی مثل کیسه IR ۱۹:۴۷ - ۱۴۰۱/۰۶/۰۴
    سوراخ ها سکووت
  • محمد رسولی IR ۱۹:۴۷ - ۱۴۰۱/۰۶/۰۴
    ورود بانوان مبارک
    • سعید IR ۱۵:۳۶ - ۱۴۰۱/۰۶/۰۵
      ۴ سال پیش فینال واقعی لیگ قهرمانان اتفاق افتاده تازه نیست
  • ح IR ۱۹:۴۸ - ۱۴۰۱/۰۶/۰۴
    کاش ناصرخان زنده بود
  • فسقل IR ۱۹:۴۸ - ۱۴۰۱/۰۶/۰۴
    دست همه درد نکنه
  • شیش تایی ها IR ۱۹:۴۸ - ۱۴۰۱/۰۶/۰۴
    آبی یعنی سوراخ
  • مرتضی IR ۱۹:۴۹ - ۱۴۰۱/۰۶/۰۴
    دست ای اف سی درد نکنه
  • حسین از قم IR ۱۹:۵۰ - ۱۴۰۱/۰۶/۰۴
    بانوان برن سبزی پاک کنن
    • Erftm IR ۰۱:۳۲ - ۱۴۰۱/۰۶/۰۵
      واقعا
  • سوراخ های آبی IR ۱۹:۵۰ - ۱۴۰۱/۰۶/۰۴
    دختراهی پرسپولیسی هم میان می ترکونن
  • فرشید IR ۱۹:۵۱ - ۱۴۰۱/۰۶/۰۴
    ایولا به دخترهای آبی
  • ایران وطنم IR ۱۹:۵۱ - ۱۴۰۱/۰۶/۰۴
    به امید روزی که خانواده ها برن ورزشگاه
  • کوروش کبیر IR ۱۹:۵۲ - ۱۴۰۱/۰۶/۰۴
    اگر 2500 سال پیش هم فوتبال بود من می گفتم بانوان باید در بهترین جای استادیوم بشینن
  • جومونگ IR ۱۹:۵۳ - ۱۴۰۱/۰۶/۰۴
    تیم ملی کجاست؟
  • شمس اله IR ۱۹:۵۳ - ۱۴۰۱/۰۶/۰۴
    برای ایران همین هم خیلی زیاد بود
  • جاوید از کابل IR ۱۹:۵۷ - ۱۴۰۱/۰۶/۰۴
    قبل از اینکه طالبان بیان و دوباره ما رو بدبخت کنن دخترهای افغان می رفتن ورزشگاه. ولی در ایران تازه این اتفاق اوفتاده که این براتون خیلی بده. ولی باز هم جای تبریک داره. به ایرانی ها تبریک می گم. به ویژه دخترهای ایرانی که خیلی دوستشون دارم. همه شون خوشگلن ولی به پای دخترهای افغان نمی رسن. همه رو می بوسم. این رو از کابل می نویسم. من طرفدار استقلال هستم ولی پرسپولیس هم بازی می کنه نگاه می کنم. منتظرم ببینم دخترهای پرسپولیسی هم برن ورزشگاه.
  • هاشم IR ۱۹:۵۷ - ۱۴۰۱/۰۶/۰۴
    بانوان خونه باشن راحت تر نیستن؟
    • ناشناس IR ۲۲:۳۶ - ۱۴۰۱/۰۶/۰۴
      شما خودتون با پیژامه توی استادیوم فرض کردی اینو می گی؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
  • نرجس IR ۱۹:۵۸ - ۱۴۰۱/۰۶/۰۴
    جووووووووووونم دخترهااااااااااااااای آبییییییییییییییییییییییییییی
  • ژیلا IR ۱۹:۵۸ - ۱۴۰۱/۰۶/۰۴
    جای دخترها کمه. اگر بذارن کل استادیوم رو پر می کنیم
  • حسین IR ۰۲:۰۱ - ۱۴۰۱/۰۶/۰۵
    دخترا رو بیخیال،میگم هی میگن عناصر هجومی،وجدانا ی مهاجم گلزن تو کل مهاجما تیم نیست،هنوز دانشگر ک مدافع هس گلزن تر از همشونه،وامیستن اون جلو،بقیه بازیکنا با بدبختی توپا رو میرسونن دستشون،اینا هم خیلی راحت میزنن ب سقف ورزشگاه،بابا مهاجم نخواستیم،الان شهباززاده چیکرده تو این چن بازی،پارسال آقای ژست اون همه فیکس بازی کرد یک سوم دانشگر گل نزد،بابا بازبکن طراح بیارین،بازیکن پاسور بیارین،پاس خوب اگ بدن بازیکن زیاد هس ک توپ رو هل بده تو گل،اگ پاس خوب داده بشه هیچکی هم ک گلزن نبود ک هس،،مدافع های تیم حریف هم گل بخودی میزنن،اخه آقای ساپینتو تو اگ مربی بودی پاتوسی رو رد نمیکردی،اونم برا داشتن رضاوند،چراهیچکی هیچی نمیگه،اخه این تیم چجور میخواد روبرو لنگ بازی کنه ک خداییش همه جوره تیمش کامله،اگ واقع بین باشیم،اون دوتا بازی هم بدشانسی اوردن

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی