تماشاگران ویژه پرسپولیس و صنعت نفت آبادان/ خانم‌های آبادانی و استقلالی به ورزشگاه آزادی می‌روند!
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

تعدادی از بانوان آبادانی برای حضور در ورزشگاه آزادی و تماشای بازی تیمشان برابر پرسپولیس برنامه ریزی کرده اند.

با توجه به حساسیت بازی این هفته صنعت نفت آبادان برابر پرسپولیس چند خبر کوتاه و مهم از این تیم جنوبی تهیه کردیم که در زیر می‌خوانید:

اردوی آبادانی‌ها در تهران

تیم فوتبال صنعت نفت آبادان بعداز پیروزی یک بر صفر مقابل هوادار بنا به تصمیم سرمربی این تیم در تهران اردو زد وبه آبادان برنگشت. تمرینات زردپوشان در تهران پیگیری شد تا روز چهارشنبه در تهران مهمان پرسپولیس باشند.

بازگشت کاپیتان

 به گفته دکتر رحمانی پزشک نفت آبادان طالب ریکانی که سه هفته به علت مصدومیت غایب بود، این هفته در مقابل پرسپولیس بازی خواهد کرد. ریکانی ازمهر ه های اصلی نفت آبادان محسبوب می‌شود.

تماشاگران ویژه پرسپولیس و صنعت نفت آبادان/ خانم های آبادانی و استقلالی به ورزشگاه آزادی می روند!

پاداش ویژه

مدیران باشگاه صنعت نفت برای بالا بردن روحیه تیمشان در آستانه بازی با پرسپولیس وعده پاداش ویژه به بازیکنان این تیم دادند. به این ترتیب اگر شاگردان پرکاس بتوانند با امتیاز ورزشگاه آزادی را ترک کنند پاداش ویژه ای دریافت خواهند کرد.

بانوان آبادانی در آزادی

با هماهنگی صورت گرفته توسط کانون هواداران باشگاه، هواداران صنعت نفت با چند دستگاه اتوبوس سه شنبه شب از آبادان به تهران رفته تا چهار شنبه نفتی‌ها را مقابل پرسپولیس تشویق کنند. نکته جالب اینکه تعدادی از بانوان آبادانی هم برای سفر به تهران و حضور در ورزشگاه آزادی برنامه ریزی کرده‌اند تا از نزدیک بازی تیم محبوبشان را تماشا کنند.

از آنجا که ورزشگاه تختی آبادان استانداردهای لازم برای میزبانی از بانوان را ندارد، این بهترین فرصت برای آنها است تا با حضور در تهران و ورزشگاه آزادی بازی را از نزدیک تماشا کنند. آنها قصد دارند بعد از باز شدن سامانه بلیت فروشی اقدام به خرید بلیت این مسابقه کنند. جالب اینکه تعدادی از دختران استقلالی هم که در بازی تیمشان برابر مس کرمان موفق به تهیه بلیت نشده بودند در فضای مجازی اعلام کرده‌اند برای خریدن بلیت بازی پرسپولیس و صنعت نفت اقدام خواهند کرد که با توجه به افزایش سهمیه بانوان برای این مسابقه شانس بیشتری برای تهیه بلیت دارند و همراه با بانوان آبادانی به تشویق این تیم خواهند پرداخت!

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۱۰
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۵
  • طلامطلا IR ۱۰:۳۴ - ۱۴۰۱/۰۶/۰۷
    من و چهارتا از دوستام داریم از آبادان میایم تهران.بلیت هم نگیریم میریم داخل مثل بازی قبل استقلال که هرکس کارت ملی داشت راه داده بودن داخل.خدایا میشه به آرزومندم برسیم بریم ورزشگاه
  • لنگی نباشیم IR ۱۰:۴۰ - ۱۴۰۱/۰۶/۰۷
    لنگ حقیر فقط فقط هوداران حقیر خودش بین انها محبوب هست اخه هوداری که الان نظر سنجی بشه بهترین تیم باشگاه جهان این گزینه ها باشه لیورپول منچستر سیتی بایر مونیخ و لنگ کدام تیم از نظر فنی و افتخارات بیشتر هستند تو اوج خنده حقیر بودن لنگی گزینه لنگ رو میزنه بعد استقلال تهران هیچ کجا منفور نیست فقط رقابت ورزشی هوداران مردمی تیم های بزرگ مثل تراکتور سازی سپاهان صعنت نفت ابادان ملوان نساجی نفرت عمیق دارند از تیم حقیر لنگ انقدر که لنگ جرات بازی تو ورزشگاه فولاد شهر اصفهان رو نداره ولی استقلال تو خود ورزشگاه اصفهان شده پیروز شده ولی یک کلمه توهین نشده در ضمن گل محمد کابلی مربک لنگ سد گذاشته از بازیکن ها استقلال التماس میکنه شیخ دیباته خارجی هست ولی کاوه رضایی نه بزر
  • مریم IR ۱۰:۴۲ - ۱۴۰۱/۰۶/۰۷
    من به عنوان یک استقلالی تایید میکنم با دوستای خودم میرم ورزشگاه و از نماینده آبادان حمایت میکنیم
  • به عشق رنگ خونم زنده ام IR ۱۲:۵۵ - ۱۴۰۱/۰۶/۰۷
    چقدر کیسه وطرفدرانش واقعاً حقیر هستید...بحث حضور بانوان نفت آبادان در ورزشگاه آزادی است....آنوقت تو داری از چی میسوزی..............
  • محبوبه IR ۱۳:۵۴ - ۱۴۰۱/۰۶/۰۷
    باشگاه صنعت نفت چی رو تکذیب کرده ؟ ما دخترای آبادانی خودمون داریم میایم آزادی.به اونا چه ربطی داره اصلا!!!!
  • سمیرا IR ۱۳:۵۶ - ۱۴۰۱/۰۶/۰۷
    من استقلالی و ساکن تهرانم.دوست آبادانی و هم دانشگاهی ام میخواد بره ورزشگاه و به من هم گفته برم باهاش تنها نباشه.به امید روزی که بتونم با پدر و داداشم برم ورزشگاه و کنارشون بشینم و تیم محبوبم رو تشویق کنم.
  • محمود IR ۱۶:۱۱ - ۱۴۰۱/۰۶/۰۷
    صنعت نفت در تهران معمولا جلو پرسپولیس خوب نبوده
  • رضا IR ۱۹:۳۷ - ۱۴۰۱/۰۶/۰۷
    قدم هوادارای عزیز صنعت نفت روی چشم ما پرسپولیسی ها ولی استقلالی ها نیان که...
  • مبینا IR ۱۹:۴۶ - ۱۴۰۱/۰۶/۰۷
    من پرسپولیسی هستم و خبر دارم دو تا از دوستای آبادانی ام قصد دارند برای این بازی به ورزشگاه برن.بهشون خوش بگذره.منم ایشالا بعداً میرم
  • علی اکبر اسکندری IR ۲۲:۰۰ - ۱۴۰۱/۰۶/۰۷
    دختران فقط منتظر این که پاهاشون باز بشه به این مکان بلبشوبازی دگه کاملا لخت میشه با شورت میاد بیرون!!

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی